Originally posted by Heguli 31
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Pysäyttikö poliisi, saitko sakot? III
Collapse
X
-
Originally posted by JaskaH View PostKiistät kaiken. Kyllä se poliisi tutkii, syyttäjä syyttää ja oikeus tuomitsee,ilman että alat tunnustamaan tekojasi. Teon,jonka tässätapauksessa näyttö on tosiaan todella kyseenalainen.
Ei, vaikka olisi kuinka pehmeä-ääninen tapaus. Tästä alkaa olemaan jo vuosia, mutta kerran oli kuulustelutilanteessa vastassa jumalaisen muodokas ja hyvännäköinen nuori naispoliisi. Siinä tuli oikeasti välillä vaikeuksia keskittyä ja vyötäröllä ollut asekotelo aseella sitten antoi kontrastin kautta muistutuksen, miksi tilanteessa oltiin. Siis aivan aikuisten oikeasti mallitasoa, ihme että ei ole tullut vastaan poliisin omassa PR-toiminnassa. (Lopputulos oli roimasti alaspäin vs. mitä yritettiin saada läpi).BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by tiko4tiko View PostJaaha, ei edeltäviä tapahtumia muilta
Nyt tuli maksulappu heinäkuun autonhakureissulta Saksasta. Baanalla 100km/h alueella 111km/h (toleranssi vähennyksen jälkeen, paljonkoahna on?), pelkäsin kyllä pahempaa. En tiedä mikä tuo järjestely on, mutta niitä oli muutamia matkan varrella joidenkin baanan ylittävien siltojen kohdalla. Vapaasta nopeudesta lyhyellä matkalla 120...100...80km/h ja heti perään rajoittamaton vauhti taas sallittu. Kyllä noihin tuli hiljennettyä asaillisesti, mutta tässä tapauksessa tuli ajetua vapaalla pätkällä lappulattiassa, 240km/h. Jarruttaminen oli liian velttoa, oletin välähdyksen sattuessa, että vauhtia olisi ollut parikymppiä enemmän...Maksettavaa 40€.Mini, E24, E90, G70
exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05
Comment
-
-
Jos itse olisi vastaavassa tilanteessa, että nokkakolari on hilkulla ja tilanne pelastuu ainoastaan minun väistöllä pientareelle en hetkeäkään epäilisi videon julkaisemista tai jopa suoraa poliisille sen esittämistä. Olisin sitten vaikka minkälainen kotipoliisi. Toki minulla ei ole tällä hetkellä kameraa kummassakaan autossa.
-
👍 2
Comment
-
-
Originally posted by racing02 View PostTällä kertaa rangaistus oli kohdallaan. Se että saman sakon voi saada pelkästä ylinopeudesta tyhjällä tiellä on väärin.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
-
👍 3
Comment
-
-
Mulle on käynyt ohittajana joskus vastaava tilanne, kun vastaantulija ajoi valoitta jonkin matkaa rekan edessä. Näin siis vastaantulevan rekan riittävän kaukana ja lähdin ohi edelläni menevästä rekasta. Vasta keskellä rekkaa hokasin että siinähän on lähempänäkin vastaantulija. Onneksi oli riittävästi turvamarginaalia rekkaan nähden ja ehdin ennen tuota yllätystä takaisin omalle kaistalle.
Comment
-
Comment