Mulle on käynyt ohittajana joskus vastaava tilanne, kun vastaantulija ajoi valoitta jonkin matkaa rekan edessä. Näin siis vastaantulevan rekan riittävän kaukana ja lähdin ohi edelläni menevästä rekasta. Vasta keskellä rekkaa hokasin että siinähän on lähempänäkin vastaantulija. Onneksi oli riittävästi turvamarginaalia rekkaan nähden ja ehdin ennen tuota yllätystä takaisin omalle kaistalle.
Pysäyttikö poliisi, saitko sakot? III
Collapse
X
-
Mulla löytyy samanlainen video jossa harrikka mies tulee minua vastaan samalla tavalla, eikä edes väistänyt keskikaistalle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by racing02 View PostTällä kertaa rangaistus oli kohdallaan. Se että saman sakon voi saada pelkästä ylinopeudesta tyhjällä tiellä on väärin.
Leave a comment:
-
-
Tällä kertaa rangaistus oli kohdallaan. Se että saman sakon voi saada pelkästä ylinopeudesta tyhjällä tiellä on väärin.
Leave a comment:
-
-
Jos itse olisi vastaavassa tilanteessa, että nokkakolari on hilkulla ja tilanne pelastuu ainoastaan minun väistöllä pientareelle en hetkeäkään epäilisi videon julkaisemista tai jopa suoraa poliisille sen esittämistä. Olisin sitten vaikka minkälainen kotipoliisi. Toki minulla ei ole tällä hetkellä kameraa kummassakaan autossa.
Leave a comment:
-
-
Juu omasta kamerasta löytyis varmaan tusinan verran kortti hyllylle videoita, jos jaksaisi leikkiä kotipoliisia.
Leave a comment:
-
-
Se on toisaalta ihan hyvä. Saa noille kaikista törkeimmille ihan kunnon sanktiot.
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Originally posted by tiko4tiko View PostJaaha, ei edeltäviä tapahtumia muilta
Nyt tuli maksulappu heinäkuun autonhakureissulta Saksasta. Baanalla 100km/h alueella 111km/h (toleranssi vähennyksen jälkeen, paljonkoahna on?), pelkäsin kyllä pahempaa. En tiedä mikä tuo järjestely on, mutta niitä oli muutamia matkan varrella joidenkin baanan ylittävien siltojen kohdalla. Vapaasta nopeudesta lyhyellä matkalla 120...100...80km/h ja heti perään rajoittamaton vauhti taas sallittu. Kyllä noihin tuli hiljennettyä asaillisesti, mutta tässä tapauksessa tuli ajetua vapaalla pätkällä lappulattiassa, 240km/h. Jarruttaminen oli liian velttoa, oletin välähdyksen sattuessa, että vauhtia olisi ollut parikymppiä enemmän...Maksettavaa 40€.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaskaH View PostKiistät kaiken. Kyllä se poliisi tutkii, syyttäjä syyttää ja oikeus tuomitsee,ilman että alat tunnustamaan tekojasi. Teon,jonka tässätapauksessa näyttö on tosiaan todella kyseenalainen.
Ei, vaikka olisi kuinka pehmeä-ääninen tapaus. Tästä alkaa olemaan jo vuosia, mutta kerran oli kuulustelutilanteessa vastassa jumalaisen muodokas ja hyvännäköinen nuori naispoliisi. Siinä tuli oikeasti välillä vaikeuksia keskittyä ja vyötäröllä ollut asekotelo aseella sitten antoi kontrastin kautta muistutuksen, miksi tilanteessa oltiin. Siis aivan aikuisten oikeasti mallitasoa, ihme että ei ole tullut vastaan poliisin omassa PR-toiminnassa. (Lopputulos oli roimasti alaspäin vs. mitä yritettiin saada läpi).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostKannattaa sitten ottaa huomioon, että myös ko viranomaiset saattaa satunnaisesti lukea foorumia. Joku jopa voi olla rekisteröitynytkin tänne. Joten ainakaan täällä ei kannata kauheasti "paljastella ja tunnustella" tunnistettavasti mitään vakavampaa.
Leave a comment:
-
-
Kannattaa sitten ottaa huomioon, että myös ko viranomaiset saattaa satunnaisesti lukea foorumia. Joku jopa voi olla rekisteröitynytkin tänne. Joten ainakaan täällä ei kannata kauheasti "paljastella ja tunnustella" tunnistettavasti mitään vakavampaa.
Leave a comment:
-
-
Kiistät kaiken. Kyllä se poliisi tutkii, syyttäjä syyttää ja oikeus tuomitsee,ilman että alat tunnustamaan tekojasi. Teon,jonka tässätapauksessa näyttö on tosiaan todella kyseenalainen.
Leave a comment:
-
-
Eli kyseisenlainen ohitus olisi miten varmasti teidän mielestä törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen?
Lisäksi poliisinainen kertoi lempeällä äänellä puhelimessa kysymykseeni mahdollisesta seurauksesta, että sakoilla selvitään. Sillä hetkellä ei vielä mielessäkään käynyt mikään ajokielto.
Leave a comment:
-
Leave a comment: