Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XXIX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • suppari
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2006
    • 4048
    • Turku

    #91
    Originally posted by asse21 View Post
    Kuluttaa öljyä ja 110tkm ajettu. Varmaan ketju kaikenpäälle rallattaa?
    En itse sotkisi käsiäni.
    Molemmat viat korjattuna alle 2000euroa, joten jos muuten mieleinen niin kauppa kiinni!
    sigpic
    P:0409699000

    JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
    tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
    huollot/korjaukset!

    BMW E&F sarjaan.
    Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
    8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
    AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

    Comment

    • pyroz
      BTCF Member
      • Nov 2002
      • 6698
      • PK-seutu

      #92
      Originally posted by suppari View Post
      Molemmat viat korjattuna alle 2000euroa, joten jos muuten mieleinen niin kauppa kiinni!
      Niin meinaat, että 25% auton hinnasta oleva remontti on pikku juttu?
      S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1

      Comment

      • TheRipper
        Bimmer Enthusiast
        • May 2012
        • 4944
        • Paimio

        #93



        On näemmä Kirkkonummelle tullut lumi aikaisin...ei ihme että pitää hurjia summia yrittää autosta vielä saada...talvilomarahat thaimaaseen hakusessa?
        F10 523iA 2010

        Ex: E39 528iA 1997
        Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
        Ex: E65 745iA 2003
        Ex: E46 318i 1998
        Ex: E34 525iA 1989

        Comment

        • majgul
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2008
          • 891
          • Oulu

          #94
          Originally posted by Aanold View Post
          Italoautoista ei saa kaivettua netistä (itsellänikin sellainen). Ei siis ole olemassa samanlaista "trafi-sivustoa", josta hakea tietoja.
          Jaa, no siinä tapauksessa. No oli uitettu 2012 89tkm ajettuna suomeen. Jospa se kunnossa olis, ainaki huollot ym merkattu. 150-160tkm meni hpfp, ecun mosfetit ja suuttimet. Kuulostaa ajankohdasta ainakin siltä että kilsat ainakin paikkansa voisi pitää, luotetaan ainakin siihen

          Comment

          • bemmeri
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2006
            • 4181

            #95
            Originally posted by TheRipper View Post
            https://www.nettiauto.com/bmw/335/9533352


            On näemmä Kirkkonummelle tullut lumi aikaisin...ei ihme että pitää hurjia summia yrittää autosta vielä saada...talvilomarahat thaimaaseen hakusessa?
            No mikäs, kauppahan se on mikä kannattaa...

            Seurasin kesällä juuri noita 335i:tä ja megan kahta puolen hinnat liikkui tuon verran ajetuilla. Jos realistisesti ajattelee, niin ei tuo yli 1,2milj. jeniä (15t€ tullattuna) ole maksanut kun "huono" väri on. Kun pelkästään myyntiin on ostettu ja heitetty "löysiä" tarjouksia, niin luulen että käynyt tuuri ja hinta osunut 700-800k maastoon (10000-11000€ rahti/tullattuna)

            Kyllähän sitä reissaa jonkin tovin kun auto vaihtaa omistajaa 25k€:lla, tai joutuu vaihtokaupan, tai pari halvempiin tekemään ja niistä vielä tuurillaan jää jotain vielä.... Sekä sitten aikanaan heittää uuden reissun kun saapi autoverot takaisin, kun yli 10 vuoden vanhojen verotusta koskeva case ratkeaa (verot ollut n. 5-6t€).



            Ihan samasta syystä oisin itsekin ostanut, nimenomaan katselin/bidasin noita 2006-2008 malleja(verojen takia) helpolla ois hieman rahaa saanut ja aikaissa oli ensi talvi ajella, sitten myydä. Mutta ei jaksanut enää lähteä tuohon leikkiin n54 tyyppivikojen kanssa ropaamaan.

            Kun myyjäkin foorumilla ilmeisesti vaikuttaa, niin missään mielessä en paheksu moista. Yrittää aina pitää ja nyt Japanin markkinoilla saa noita, tuolla ajomäärällä halvemalla kuin Saksasta tai muualta europaasta. Ja tosiasiassa mieluummin ostaisin auton hieman halvemmalla yksityiseltä harrastaja"jobbarilta" kuin lasipalatsilta tai häkkijobbarilta, sekä jos olisin tuollaista vailla nyt, niin hyvä auto/ostos varmasti pitkäksi aikaa kun "vaihto"hinnasta koputtelisi pienet löysät pois. Edit, jaa olikin ilmossa ettei vaihtoa...

            Pakollinen:
            https://www.nettiauto.com/bmw-alpina/b3/9960180
            Last edited by bemmeri; 20-09-2018, 07:06.
            EVERYTHING | WORKS

            Comment

            • konsumies
              Bimmer Enthusiast
              • Jan 2004
              • 1045
              • Turkkussesss

              #96
              Originally posted by suppari View Post
              Molemmat viat korjattuna alle 2000euroa, joten jos muuten mieleinen niin kauppa kiinni!
              Unohdetaan ketjunrallatus, mikä noissa yleensä aiheuttaa öljynkulutuksen?
              Seat Leon Cupra ST
              F20 116d
              e87 116i

              Comment

              • Dj Niksperi
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 2437
                • Salo, Finland

                #97
                Originally posted by konsumies View Post
                Unohdetaan ketjunrallatus, mikä noissa yleensä aiheuttaa öljynkulutuksen?
                Ilmeisesti venttiilivarren kumit aiheuttaa tämän. Ainakin tutun 1-sarjalaisessa oli moinen.

                Helppo todeta, Käyttää auton lämpimäksi, jättää pariksi minuutiksi tyhjäkäynnille ja sitten polkaisee kaasua niin pitäisi pölläyttää sinistä ihan reilusti.
                BMW F31 318dA M-Sport Edition 2017 BMW E3 3.0s 1973 BMW E30 320i M-Tech I Cabriolet "Old School" // BMW E36 325i Sedan DIY M-sport Jupiter Swing Sport 1966
                Ex: BMW E30 318i 2d "vähän ajettu suomiauto" Toyota Corolla 1.3 DX 12valve 1986 BMW E36 318ti Compact BMW E46 320iA ///M-Sport II 2002 eFlexFuel

                -Team Pussihousu-
                Salo///Works
                sigpic

                Comment

                • Dualfun
                  Moderator
                  • Jan 2003
                  • 17825
                  • PKS

                  #98
                  Originally posted by konsumies View Post
                  Unohdetaan ketjunrallatus, mikä noissa yleensä aiheuttaa öljynkulutuksen?
                  Originally posted by Dj Niksperi View Post
                  Ilmeisesti venttiilivarren kumit aiheuttaa tämän. Ainakin tutun 1-sarjalaisessa oli moinen.

                  Helppo todeta, Käyttää auton lämpimäksi, jättää pariksi minuutiksi tyhjäkäynnille ja sitten polkaisee kaasua niin pitäisi pölläyttää sinistä ihan reilusti.
                  Jep venttiilivarren kumit vaihtoon, se on yleisin N42/N46 öljynkulutuksen syy. Todennus esim kuten Niko yllä kertoo.
                  Näitähän on täällä forumillakin eräät BMW huoltojen edustajat kertoneet vaihtavan ilman kannen irroitusta yläkautta.

                  Ja jos öljyä pääsee vuotamaan ulos moottorista, etenkin jos kabiinissa tuoksuu öljy, niin alipainepumpun tiivisteet vaihtoon. Pikkuhommia ja kovaa ajoa vaan.

                  Miksi tässä moottorissa pitäisi ketju rallattaa, ei noilla kilsoilla varmaan ole yhtään mitään sanomista jakopäässä vaikka olisi millaisilla öljynvaihdoilla ajettu?
                  E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
                  E30 325i Touring
                  ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
                  E28
                  ///M535i '87 zinnoberrot
                  ½ E46 316ti Compact
                  ///M-Sport '04 imolarot2
                  ½ E36
                  ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
                  Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
                  Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
                  Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.

                  Comment

                  • konsumies
                    Bimmer Enthusiast
                    • Jan 2004
                    • 1045
                    • Turkkussesss

                    #99
                    Originally posted by Dualfun View Post
                    Jep venttiilivarren kumit vaihtoon, se on yleisin N42/N46 öljynkulutuksen syy. Todennus esim kuten Niko yllä kertoo.
                    Näitähän on täällä forumillakin eräät BMW huoltojen edustajat kertoneet vaihtavan ilman kannen irroitusta yläkautta.

                    Ja jos öljyä pääsee vuotamaan ulos moottorista, etenkin jos kabiinissa tuoksuu öljy, niin alipainepumpun tiivisteet vaihtoon. Pikkuhommia ja kovaa ajoa vaan.

                    Miksi tässä moottorissa pitäisi ketju rallattaa, ei noilla kilsoilla varmaan ole yhtään mitään sanomista jakopäässä vaikka olisi millaisilla öljynvaihdoilla ajettu?
                    Kiitos. Taidan heittää härskin tarjouksen myyvälle liikkeelle. Tuo sopisi vaimon 5000 kilometrin vuosittaiseen ajoon mainiosti
                    Seat Leon Cupra ST
                    F20 116d
                    e87 116i

                    Comment

                    • 33d
                      BTCF Member
                      • Sep 2013
                      • 452
                      • Finland

                      Originally posted by TheRipper View Post
                      https://www.nettiauto.com/bmw/335/9533352


                      On näemmä Kirkkonummelle tullut lumi aikaisin...ei ihme että pitää hurjia summia yrittää autosta vielä saada...talvilomarahat thaimaaseen hakusessa?
                      Mitäs tämän hinta oli puoli vuotta sitten, 35k? Tais olla sama avo myös silloin myynnissä, mitenköhän tosissaan noita on kauppaamassa.

                      https://www.nettiauto.com/bmw/328/9918291

                      Comment

                      • mikkod
                        BTCF Member
                        • Aug 2007
                        • 5199
                        • Stadi

                        Originally posted by Dualfun View Post
                        Näitähän on täällä forumillakin eräät BMW huoltojen edustajat kertoneet vaihtavan ilman kannen irroitusta yläkautta.
                        Näinhän se onnistuu jopa V8:hin :think
                        Helkama S3000
                        Myydään kutosen alustaosia
                        This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla

                        Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"

                        Comment

                        • Roisto
                          BTCF Member
                          • Nov 2010
                          • 2536
                          • Kajaani

                          Originally posted by 33d View Post
                          Mitäs tämän hinta oli puoli vuotta sitten, 35k? Tais olla sama avo myös silloin myynnissä, mitenköhän tosissaan noita on kauppaamassa.
                          Täh? Ei taida olla nyt sama auto mitä mietit :think
                          2001 E39 525iA
                          1992 E34 "540i/5"

                          Comment

                          • 33d
                            BTCF Member
                            • Sep 2013
                            • 452
                            • Finland

                            Originally posted by Roisto View Post
                            Täh? Ei taida olla nyt sama auto mitä mietit :think
                            Hmm, en ihan ymmärrä mitä autoa tarkoittaisin. Joku toinen japanituonti vai?

                            99% varmuudella tää auto oli keväällä myynnissä samoilla kuvilla ja hinta oli sen verran reippaasti pistetty yläkanttiin että synnytti enemmänkin keskustelua. N54 tyyppivika vinoilut jne. Myyntitekstit myös taitaa olla aika samat tossa sekä saman myyjän e93:ssa kuin silloin.

                            Comment

                            • Rudenorth
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2005
                              • 2415
                              • Iisalmi

                              Originally posted by 33d View Post
                              Hmm, en ihan ymmärrä mitä autoa tarkoittaisin. Joku toinen japanituonti vai?

                              99% varmuudella tää auto oli keväällä myynnissä samoilla kuvilla ja hinta oli sen verran reippaasti pistetty yläkanttiin että synnytti enemmänkin keskustelua. N54 tyyppivika vinoilut jne. Myyntitekstit myös taitaa olla aika samat tossa sekä saman myyjän e93:ssa kuin silloin.
                              Myynti-ilmoituksen auto on E92.
                              MB W204 C320 CDI
                              Kawasaki Ninja ZX-7R

                              Comment

                              • 33d
                                BTCF Member
                                • Sep 2013
                                • 452
                                • Finland

                                Originally posted by Rudenorth View Post
                                Myynti-ilmoituksen auto on E92.
                                Joo, tarkoitin siis että samalla myyjällä on myöskin e93 myynnissä nyt ja todnäk sama avo myös oli keväälläkin myytävänä.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎