Originally posted by henka
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXIX
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by pyroz View PostSama ilman prosentteja: Kaikki jakopäärempat eivät ole kunnolla tehtyjä --> Ei voi luottaa --> ei voi edelleenkään ostaa alkupään N47.
Saatte te ostaa. Itse yritin varoitella tuttua nimimerkkiä foorumilla, ettei ainakaan tietämättömyyttään kaadu tuohon miinaan. Jos tiedostaa asian ja hyväksyy riskit niin antaa mennä.
Joku kakkosauto me tarvitaan, budjetti alle 10k ja saisi olla BMW. Vaimo ajaa n. 10k vuodessa mutta voi olla dieselkin, koska vääntö ja ajomukavuus dieselissä on jees. Ei oikein tiedä mitä uskaltaisi katsellaSeat Leon Cupra ST
F20 116d
e87 116i
Comment
-
-
Originally posted by konsumies View PostHuhhuh, tulipa avattua pandoran lipas tässä keskustelussa
Joku kakkosauto me tarvitaan, budjetti alle 10k ja saisi olla BMW. Vaimo ajaa n. 10k vuodessa mutta voi olla dieselkin, koska vääntö ja ajomukavuus dieselissä on jees. Ei oikein tiedä mitä uskaltaisi katsellaS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/316/10154340
Siinä olisi varmaan pitkäksi aikaa autoa, alle 100t ajettu, jakoketju ja valvetronic tehty alkuvuodesta :think
Parit näitä ja parit muita, ei sähkövispilöitä
Ylimääräisenä tarjolla:
E36-osia, audiovahvistinta, ohjainboksia, solenoidia ja muuta roinaa
F25 / F26 sporttiratti, nahkaa, uudenveroinen, 150€
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostJa tuossapa se minun varoittelu kiteytyykin. Jos auton hinta on alle 10k niin ei mielellään varmaankaan laita 2k ihan vaan ylläpitoremonttiin, koska "ei se haittaa jos sen jakopään joutuu tekemään". Itse en ainakaan mielellään budjetoi 20% auton arvoisia remontteja, jos toisin vaan valitsemalla sen voi välttää. Mutta eiköhän tämä riitä aiheesta taas hetkeksi (varmaan lyhyeksi)
Sitäpaitsi monella n47 moottorilla on ajettu isojakin kilometrejä orkkis jakopäällä. Jos pelkää / ei ole varaa laittaa pari tonnia remppoihin tarvittaessa niin vaihtoehto lienee silloin 124 mersu tai vanha toyota.
Bongaus: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/unimog/10162241
Unimog olis kyllä härski peliEX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostJa tuossapa se minun varoittelu kiteytyykin. Jos auton hinta on alle 10k niin ei mielellään varmaankaan laita 2k ihan vaan ylläpitoremonttiin, koska "ei se haittaa jos sen jakopään joutuu tekemään". Itse en ainakaan mielellään budjetoi 20% auton arvoisia remontteja, jos toisin vaan valitsemalla sen voi välttää. Mutta eiköhän tämä riitä aiheesta taas hetkeksi (varmaan lyhyeksi)
Ford S-max 2,5T - pakoputkisto katista taaksepäin ei ole rosteria, joten saa vaihtaa 10 vuoden jälkeen
hinta: 1500€, saatavilla vain ja ainoastaan marmoritiskiltä. plus työt tietty. Tosin ei tuota vaihda kuin 30min jos pääsee nosturille.
Teettäminen vois olla halvempaa, tai itse osista kasaaminen. Toki niinhän se on tuon N47 jakopäänkin kanssa; itse tekemällä pääsee rahallisesti halvemmalla.
Joten kyllä sen pari tonnia saa varata auton kuin auton kanssa ylläripylläreihin.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostEn ihan käsitä tätä logiikkaa. Ihan mihin vain yli 2000 luvun autoon voi tulla vuoden sisällä parin tonnin rempat. Sano joku auto 10k€ hintaluokassa minkä uskaltaa ostaa sillä mielellä ettei taatusti ole tulossa vuoden parin sisällä parin tonnin rempat? Itse en keksi.
Sitäpaitsi monella n47 moottorilla on ajettu isojakin kilometrejä orkkis jakopäällä. Jos pelkää / ei ole varaa laittaa pari tonnia remppoihin tarvittaessa niin vaihtoehto lienee silloin 124 mersu tai vanha toyota.
Bongaus: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/unimog/10162241
Unimog olis kyllä härski peli
Tuntuu olevan tämä jakopää-case jollekin hiukan liian herkkä asia täällä.Mercedes-Benz Vito 114Cdi vm.-17
Mercedes-Benz C200Cdi vm.-16
Bmw E30 320i Cabriolet vm.-90 bagged
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostEn ihan käsitä tätä logiikkaa. Ihan mihin vain yli 2000 luvun autoon voi tulla vuoden sisällä parin tonnin rempat. Sano joku auto 10k€ hintaluokassa minkä uskaltaa ostaa sillä mielellä ettei taatusti ole tulossa vuoden parin sisällä parin tonnin rempat? Itse en keksi.
Tosin eihän se auto ole ;-)M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by A^A View PostEn ihan käsitä tätä logiikkaa. Ihan mihin vain yli 2000 luvun autoon voi tulla vuoden sisällä parin tonnin rempat. Sano joku auto 10k€ hintaluokassa minkä uskaltaa ostaa sillä mielellä ettei taatusti ole tulossa vuoden parin sisällä parin tonnin rempat? Itse en keksi.
Sitäpaitsi monella n47 moottorilla on ajettu isojakin kilometrejä orkkis jakopäällä. Jos pelkää / ei ole varaa laittaa pari tonnia remppoihin tarvittaessa niin vaihtoehto lienee silloin 124 mersu tai vanha toyota.
Bongaus: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/unimog/10162241
Unimog olis kyllä härski peliS65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
Nyt kun jakopää tehty-keskustelu ollut pinnalla niin päästään siihen, että tuon "tehty" -sanan käyttö kyllä nyppii kaikissa ilmoituksissa. Esim. jarrut tehty. Siis uusittu palat, levyt, nesteet, ehkä jarruputket tms? Vai pelkät palat? Tai esim. turbot tehty. Sitten tätä viljellään vielä jäätävän pommin yhteydessä niin vastuu on kuulijalla
https://www.nettiauto.com/bmw/m235i/10094568 työpaikan parkkihallissa muutama M235i ja aika rouheat äänet on jo tyhjäkäynnillä. Ensimmäisen kun kuulin niin mietin, että onko putkea vaihdettu mutta kaikissa samanlainen hörinä.
Comment
-
-
Originally posted by Turder View PostNyt kun jakopää tehty-keskustelu ollut pinnalla niin päästään siihen, että tuon "tehty" -sanan käyttö kyllä nyppii kaikissa ilmoituksissa. Esim. jarrut tehty. Siis uusittu palat, levyt, nesteet, ehkä jarruputket tms? Vai pelkät palat? Tai esim. turbot tehty. Sitten tätä viljellään vielä jäätävän pommin yhteydessä niin vastuu on kuulijalla
https://www.nettiauto.com/bmw/m235i/10094568 työpaikan parkkihallissa muutama M235i ja aika rouheat äänet on jo tyhjäkäynnillä. Ensimmäisen kun kuulin niin mietin, että onko putkea vaihdettu mutta kaikissa samanlainen hörinä.
'Muutama M235i' samassa parkkishallissa:thinkG26 i4 M50 Black Sapphire
Comment
-
-
Originally posted by BFI18 View PostOn niissä vakioputkillakin aika mukavat hörinät, M- performance/aftermarket- putkistolla vielä asteen kovemmat.
'Muutama M235i' samassa parkkishallissa:think
Aika orkkishenkisiltä ne vaikuttaa ulkonäön puolesta. Kolme yksilöä olen nähnyt tämän vuoden aikana, ensin luulin että on sama auto kun kahdessa on sama tummanharmaa väri, ja sittemmin bongattu lisäksi yksi valkea. Naiset kuskaa vielä näitä
Comment
-
-
Originally posted by RikuBMW View PostJuurikin näin. Se on aivan sama minkä auton hankkii tuohon hintaan niin remonttia voi tulla ja tuleekin. Vag-konsernin vehkeissä saattaa joutua pulittamaan ihan hihnanvaihdostakin yli 1000€, mutta eihän sillä ole väliä, kun sen tietää hankkiessa. Itse olen etsimässä pitkälti tuohon kategoriaan sopivaa autoa ja tiedostan kyllä mahdolliset kalliit remontit.
Tuntuu olevan tämä jakopää-case jollekin hiukan liian herkkä asia täällä.
Meillä ollut tollanen 1,5 vuotta. Ei vikoja, automaatti, superhalpa ajaa ja omistaa. Toki ei yhtikäs mitään jännittävää tai hauskaa, paitsi tankilla käyminen 4,4 l/100 km keskikulutuksella.Last edited by Thmas; 18-12-2018, 18:20.Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
Comment