Täällä voi jatkaa Bemarin myymisen tuskaisuutta. Edellinen topikki tuli täyteen ja napsahti lukkoon.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bemarin myymisen sietämätön vaikeus VI
Collapse
X
-
Onko se nykyään niin, että kun nettiautossa myy kolaroitua, taxfree, projektin raatoa ja laittaa myyntihinnan ilmoitukseen, niin kolmesta neljään viestiä tulee päivässä ”tiukasta käteishinnasta”? Ei kun rahoituksella, osamaksulla ja vekselillä myyn, vai mitä mitäMä olen niin mulkku etten jaksa edes vastailla...
Jos tunsit piston, älä välitä, et ole ainoaElämä on pihakivestä.
-
-
Originally posted by Zoui View PostOnko se nykyään niin, että kun nettiautossa myy kolaroitua, taxfree, projektin raatoa ja laittaa myyntihinnan ilmoitukseen, niin kolmesta neljään viestiä tulee päivässä ”tiukasta käteishinnasta”? Ei kun rahoituksella, osamaksulla ja vekselillä myyn, vai mitä mitäMä olen niin mulkku etten jaksa edes vastailla...
Jos tunsit piston, älä välitä, et ole ainoaE39 M5 -99
F11 530d Xdrive -14
Comment
-
-
Itse yritän olla sen verran kauppamies, että jätän tinkimistyön ostajan harteille. Tarjouksen saa aina jättää.Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View PostAina pitää tarjota ja hyvä niin, mutta miksi kysyä vaan sitä käteishintaa ilman mitään omia näkemyksiä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by lj123 View PostMulle on myös suuri arvoitus, että miten se käteinen on niin paljon arvokkaampaa, että pitäisi jopa puoleen hintaan myydä, varsinkin halvempien autojen kohdalla. Pätee siis ehjiinkin autoihin tuo logiikka.
Comment
-
-
Originally posted by Juuzmo View PostVeikkaan että ilmaisulla "käteishinta" tarkoitetaan sitä että on ostamassa suoralla kaupalla ilman vaihtoa. Nykyään kun 90% kyselijöistä tyrkyttää jotain romua vaihdossa, monet myyjätkin pitää nettiautossa erikseen vaihtohintaa yms niin kai sillä käteiskaupalla toivotaan jotain alennusta.Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Tuliskin jotain järkeviä vaihtoja, niiku mopot ja vesijetit, mut sit ku tarjotaan energiapatukoita tai irakilaista mattoa, niin rupee jo itekki miettii, et mitä vitun vikaa siinä mun myynti-ilmoituksessa oikeen on.
Eikä sen myytävän auton tarvii olla projekti, eikä taxfree. Ihan samalla tavalla kysytään viimeistä käteishintaa vaikka olis katsastettu peli suoraan ajosta, ja vaikka vähän parempikin.
Comment
-
-
Originally posted by BeamR View PostEi sentään kenenkään itse sutimia "taideteoksia" 5k€/kpl...Elämä on pihakivestä.
Comment
-
-
Originally posted by Zoui View Postmunuaista useampaan otteeseen.?
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Kyllä tuntuu vetävän hietaan bmw myynti, tyypilliset viat korjattu kaikista myynti autoista ja rahoitus yms onnistuu mutta ongelma tahtoo olla et luottotiedot niin kuralla et ei puhettakaan ja toinen ongelma et vaihtoauton hyvitys pitäisi olla kamux tasoa.. itsellä myynnissä olevien hinnat monta tonnia vastaavia vähemmän mutta ei liiku. Liekö ongelma et liian halpoja? Eli hinnat kattoon?Ajaisin jollain muulla merkillä jos löytyisi kokonaisuutena paremmin itselle sopiva jotain muulta merkiltä.. 😎
Comment
-
Comment