Olkaahan varovaisia

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hemi
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2004
    • 18880
    • Pirkanmaa

    #61
    Originally posted by peto2 View Post
    HUOH. kun pitää olla vaikea.. kyllähän mootorinohjauksen vaihtaminen on AUTON OMAN OLEMASSA OLEVAN AJONESTOJÄRJESTELMÄN OHITTAMISTA ja DEAKTIVOINTIA siinä missä alkuperäisen purkin kräkkääminenkin ja kummassakin tapauksessa lopputulos on sama.
    Toisaalta, ei se taida uusi X6 kipaista laukkaan ihan vain moottorinohjausboxia vaihtamallakaan.

    Comment

    • Tucci
      Bimmer Rookie
      • Jul 2010
      • 76
      • Finland

      #62
      kyllä ne sudet sen vielä sieltä syö.

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8284
        • Järvikylä (Nakkila)

        #63
        Originally posted by Hemi View Post
        Ei, ei todellakaan ole sama asia.
        onhan siinä semmonen ero että toisessa tapauksessa muutos tehdään mekaanisesti ja toisessa ohjelmallisesti
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • peto2
          BTCF Member
          • Jan 2007
          • 8284
          • Järvikylä (Nakkila)

          #64
          Originally posted by Hemi View Post
          Toisaalta, ei se taida uusi X6 kipaista laukkaan ihan vain moottorinohjausboxia vaihtamallakaan.
          joo en mä missään vaiheessa sanonut helppoa olevan, AGS tarvii edelleen saada käyntiin
          Last edited by peto2; 04-09-2010, 01:10.
          F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
          ex:
          E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
          Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
          Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
          Nakkaa privaa jos tarvetta.

          Comment

          • Hemi
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2004
            • 18880
            • Pirkanmaa

            #65
            Originally posted by peto2 View Post
            onhan siinä semmonen ero että toisessa tapauksessa muutos tehdään mekaanisesti ja toisessa ohjelmallisesti
            Mistähän se poliisi tässä mahtaa puhua:
            Originally posted by Taky View Post
            ......"Poliisi tai vakuutusyhtiöt eivät ole kertaakaan aiemmin havainneet, että käynnistyksenesto olisi onnistuttu murtamaan Suomessa"....
            Siihen parkkipaikalla seisovan X6:n ympärille kun perustaa ihan vaikka viikoksikin kevyen kenttäpajan tarvittaville muutostöille, sen jälkeen kun ovet on aukaistu rattilukot deaktivoitu ja hälyt vaiennettu, niin saahan siinä tuhertaa...aikansa.
            Toisaalta, mitä sitten? Mitä sillä autolla tekee sen jälkeen?
            No, tämä meni epäoleellisuksiin koska jos kerran sinä nyt puhut auton työstämisestä sen sähköt ja ohjaukset vaihtamalla, korvaten millä?....niin miksi ihmeessä silloin kommentoit lässytyksin minun sanomisiini jotka koskevat nimenomaan itse ajoneston elektronista ohittamista?
            Eli jos kerran sinä nyt puhut ihan eri asiasta kuin miten tuo ajoneston ohittaminen maailmassa muuten ymmärretään, kommentoit aiheeseen ihan eri asialla?
            Koko auton elektroniikan vaihto(kun on jostain saatu ensin toimiva korvaava elektroniikka?) toki onnistunee kun auto on ensin saatu omistajansa talon edestä tallin suojiin....ai niin, millä se ENSIN saaaan sinne tallin suojiin?
            Perustamalla se kevyt kenttäpaja auton ympärille?
            Last edited by Hemi; 04-09-2010, 01:31.

            Comment

            • Bemu500
              Bimmer Enthusiast
              • Jul 2005
              • 2992
              • INvaLA

              #66
              Originally posted by Hemi View Post
              Älä minulta kysele tuollaisia kun minulla ei todelakaan ole mitään hajua miten tai miksi nykyisiä ajonestoja voi tai ei voi purkaa?
              Se nyt vain ei ole tässä olellistakaan, koska niin kauan kunnes ensimmäinen viranomaistaholta tutkittu=todettu=tiedettä/ei mutua.... onnistunut ajoneston purku on tapahtunut, meidän täytyy elää siinä todellisuudessa että näin ei ole ainakaan vielä tapahtunut.
              Vasta sitten kun ensimmäinen tapaus missä tahansa päin maailmaa on todettu+todennettu, on ajoneston purku mahdollinen.
              Eli minä perustan vain toteamukseni samaan kuin tuhannet vakuutusyhtiöt ympäri maailman: Niin kaan kunnes yksikin todistettu tapaus ajoneston purusta löytyy, niin kauan niitä vain EI OLE PURETTU YHTÄÄN.
              Ymmärrätkö?


              Tuon kun luet niin olet jo hieman kärryillä. Ja tuossahan todistetaan että sen saa purettua, ja jos ajatellaan että tuo on kirjoitettu 6 vuotta sitten niin nykypäivänä todennäköisesti nuo ajat koodin saamiseen ovat hieman lyhyemmät johtuen tietotekniikan kehityksestä





              Ja tässä ollaankin sitten jo Suomessa vuonna 2010. Tosin tuo on epäily ja tutkinta jatkuu. Tosin vaikka se oikeasti olisikin kierretty kyllähän siitä sellainen raportti väännetään ettei se olekkaan mahdollista. Siinä olet oikeassa että jos tämä viranomaistaholta MYÖNNETTÄISIIN että on mahdollista tulisi tämä ympäri maailman vakuutusyhtiöille kalliiksi.

              Yhtä en kyllä käsitä kun tätä ja tuota Isoveli valvoo topiccia lukee että mitenkäs se viranomaisten tieto nyt täällä sitten onkin juurikin se ainoa ja oikea FAKTA? :think
              -Official member of BTCF-Sauna team-


              e91 325i -06

              Comment

              • T3
                BTCF Member
                • Oct 2003
                • 8530
                • Karhe

                #67
                Originally posted by Bemu500 View Post
                Yhtä en kyllä käsitä kun tätä ja tuota Isoveli valvoo topiccia lukee että mitenkäs se viranomaisten tieto nyt täällä sitten onkin juurikin se ainoa ja oikea FAKTA? :think
                Kuten niin monessa muussakin asiassa.
                .

                Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                Comment

                • Rocla
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2002
                  • 7692
                  • Kajaani

                  #68
                  Jos on olemassa tekniikka, jolla nuo autot lähtevät ajamalla väärän ihmisen mukaan(pl avainten varastaminen omistajalta) niin lienee taivaallisen yhden tekevää omistajalla onko se ajonesto ohitettu vai poistettu vai hommattu toimiva avain väärin keinoin.

                  Silloin kai sen pitäisi olla yhden tekevää myös vakuutusyhtiölle, varastettu mikä varastettu, jos ei ole näyttöä petoksesta tai laiminlyönnistä tulisi auto korvata.

                  Näin maalaisen silmillä katsottuna.
                  Olli.

                  Comment

                  • Vasara
                    Bimmer Fanatic
                    • Apr 2006
                    • 310
                    • Hesa

                    #69
                    Originally posted by Rocla View Post
                    Jos on olemassa tekniikka, jolla nuo autot lähtevät ajamalla väärän ihmisen mukaan(pl avainten varastaminen omistajalta) niin lienee taivaallisen yhden tekevää omistajalla onko se ajonesto ohitettu vai poistettu vai hommattu toimiva avain väärin keinoin.

                    Silloin kai sen pitäisi olla yhden tekevää myös vakuutusyhtiölle, varastettu mikä varastettu, jos ei ole näyttöä petoksesta tai laiminlyönnistä tulisi auto korvata.

                    Näin maalaisen silmillä katsottuna.
                    Samaa mieltä
                    -> E92 325i -07
                    ex: E53 X5 3.0d -04 Sport

                    Comment

                    • jani73
                      Bimmer Enthusiast
                      • Aug 2004
                      • 4339
                      • Turku

                      #70


                      Samaa nuo poliisin sivut kertoo sivuillaan, kuin muukin media

                      Anastetut BMW:t edelleen kateissa

                      01.09.2010

                      ...
                      Rikosten esitutkinnassa on ilmennyt seikkoja, joiden perusteella on syytä epäillä, että autot anastettiin ohittamalla autojen elektroniset ajonestolaitteet. Epäiltyjen hallusta on takavarikoitu laitteita, joita epäillään käytetyn teoissa.
                      ...
                      Edit:Hienoja työkaluja.
                      Last edited by jani73; 04-09-2010, 10:34.

                      Comment

                      • Hemi
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2004
                        • 18880
                        • Pirkanmaa

                        #71
                        Originally posted by Rocla View Post
                        Jos on olemassa tekniikka, jolla nuo autot lähtevät ajamalla väärän ihmisen mukaan(pl avainten varastaminen omistajalta) niin lienee taivaallisen yhden tekevää omistajalla onko se ajonesto ohitettu vai poistettu vai hommattu toimiva avain väärin keinoin.

                        Silloin kai sen pitäisi olla yhden tekevää myös vakuutusyhtiölle, varastettu mikä varastettu, jos ei ole näyttöä petoksesta tai laiminlyönnistä tulisi auto korvata.

                        Näin maalaisen silmillä katsottuna.
                        Niinhän se juuri onkin, eli tokihan vakuutusyhtiöt anastetun ajoneuvon korvaavatkin mikäli auto on ihan millä tahansa keinolla anastettu, kunhan omistajalla on hallussaan jokainen siihen koodattu avain.
                        Jokainen vakuutusyhtiö korvaa varastetun ajoneuvon siis siinäkin tapauksessa että ajonesto onnistuttaisiin ohittamaan, mutta kun tällaista ei ole vielä missään tapahtunut, ei tämän perusteella maksettua korvaustakaan ole Suomessa ainakaan juuri nyt tätä kirjoittaessa vielä yhtäkään maksettu.
                        Täällä kuitenkin anastetuista ajoneuvoista saadaan takaisin hieman yli 96%, jolloin kulloinenkin anastutapa on aina jälkikäteen melko helppo tutkia(eli esim.mikäli auto käynnistyy sen omilla avaimilla, ei ajonestoakaan ole purettu/modifioitu).
                        Joka tapauksessa mikäli jollakin oikeasti olisi sellainen laitteisto ja lähes ydinfyysikon tietotaito millä ko.uudet ajonestot saataisiin purettua, on aika epätodennäköistä että ko.tahoa kiinnostaisivat mitkään alle 100k€:n Pentti Perusautot vieläpä niin että niihin täällä tehtäisiin tarvittavat identiteettimuutokset jolla ko.auto saadaan rajan yli.
                        Täällähän joka tapauksessa tällaisella varastetulla ajoneuvolla ei ole edes kunnon purkuarvoa koska vähänkin isommissa kolarikorjauksissa pitää käytettyjen osien alkuperä AKE:lle tai yhtiölle.
                        Täällä varastettua autoa ei missään tapauksessa voi enään ottaa liikennekäyttöön ja sen osiakaan ei käytännössä voi juurikaan hyödyntää.
                        Mitä jää jäljelle? Käytännössä 99% vakuutuspetoksia joissa oman luotollisen ajoneuvon maksutaakka on käynyt ylivoimaiseksi ja asialle pitää jotain tehdä.
                        Käytännössä kuitenkin nykyään lähes kaikki sen tyyppiset vahinkoilmoitukset jossa uudemman ajoneston omaava ajoneuvo on "varastettu", osoittautuu rikostutkinnoissa vakuutuspeoksiksi.
                        Ainakaan minä vakuutuksen ottajana ja maksajana EN halua lähteä omissa kasvaneissa vakuutusmaksuissani korvaamaan näitä petoksia.

                        Comment

                        • Hemi
                          Bimmer Enthusiast
                          • Apr 2004
                          • 18880
                          • Pirkanmaa

                          #72
                          Originally posted by Bemu500 View Post


                          Ja tässä ollaankin sitten jo Suomessa vuonna 2010. Tosin tuo on epäily ja tutkinta jatkuu. Tosin vaikka se oikeasti olisikin kierretty kyllähän siitä sellainen raportti väännetään ettei se olekkaan mahdollista. Siinä olet oikeassa että jos tämä viranomaistaholta MYÖNNETTÄISIIN että on mahdollista tulisi tämä ympäri maailman vakuutusyhtiöille kalliiksi.

                          Yhtä en kyllä käsitä kun tätä ja tuota Isoveli valvoo topiccia lukee että mitenkäs se viranomaisten tieto nyt täällä sitten onkin juurikin se ainoa ja oikea FAKTA? :think
                          Tottakai epäillään ja tutkitaan ihan niin kuin epäiltiin ja tutkittiin Ruotsissakin aikoinaan tätä "jenkkivalmisteisten" X5:n anastusaaltoa aikoinaan.
                          Rikollisilta tuolloin löydetiin "hienoja" ajoneston ohittavia laitteita ja jo silloin media uutisoi kissankokoisin kirjaimin että nyt se on sitten tapahtunut:
                          ..."Rikolliset ovat osanneet murtaa ajonestolaitteistion koodijärjestelmän"...!!!
                          No, kun asiaa vuosi/kaksi tutkittiin niin ne "Hienot" murtolaitteet olivat läppäri, kaapeli ja ajoneuvokohtaiset maahantuojalta varastetut/kaapatut ajonestotiedostot.
                          Ilmeisesti X5:ssa kun ko.tiedostot saapuvat Jenkeistä auton mukana maahantuojille, olivat rikolliset saaneet kopioitua sieltä.
                          Eurovalmisteisissahan koodi on ainoastaan valmistajalla.
                          No, voihan se tosiaan olla että nyt anastetut X6:set ovat sitten maailmssa ne ensimmäiset joissa itse ajonestokoodi on saatu deaktivoitua ja koodattua uudelleen.
                          Silloin se on siis todistetusti ensimmäisen kerran tapahtunut kun uudempi muuttuvakoodnen on murrettu ja sitten eletään sen totuuden kanssa, koska tutkitusti+todistetusti näin ei vielä tätä kirjoitettaessa ole missään päin maailmaa oikeasti tapahtunut.
                          Nyt kun asiaa vasta tutkitaan eletään vielä toisenlaisen totuuden vallitessa.
                          Se ei kuitenkaan ole sattumaa että kysessä on taas juuri Jenkkivalmisteinen ja samalla Spartanburgin tehtaalla valmistettu X6 kuin mitä oli tuo anastuksia kokenut X5.
                          Last edited by Hemi; 04-09-2010, 12:21.

                          Comment

                          • Hemi
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 18880
                            • Pirkanmaa

                            #73
                            Originally posted by Bemu500 View Post
                            ....Yhtä en kyllä käsitä kun tätä ja tuota Isoveli valvoo topiccia lukee että mitenkäs se viranomaisten tieto nyt täällä sitten onkin juurikin se ainoa ja oikea FAKTA? :think
                            Tuota, miten ihmeessä nämä liittyy edes löyhästi toisiinsa???
                            Nyt ei ole kysymys vain Suomesta, ei poliitikoista, ei valttiovallasta eikä siis mistään poliittisesta?
                            Näitä aisoita tutkii tälläkin hetkellä maailmalla tuhansia riitaoikeudenkäyntejä käyviä oikeusistuimia käyttäen poliisien rikostutkimuksia ja aiheesta oikeasti jotain tietäviä pätevimpiä asiantuntijoita.
                            Pitäisikö oikeasti uskoa että miljoona poliisin rikostutkijaa maailmalla ja tuhannet oikeusistuimet ovat salaliitossa keskenään vain jotta ko.ajonestojen ohitukset saataisiin jostain kumman syystä pidettyä salassa???
                            Eli maailmassa on jokin kymmenien tuhansien vakuutusyhtiöiden, poliisien/rikostutkijoiden, oikeusistuimien ja oikeuksien käyttämien asiantuntijoiden salaliitto vakuutuksenottajia vastaan???
                            Kuinkahan loogista ja kuinka todennäköistä tämä oikeasti on...jos kyseessä ei ole vain vitsiksi heitetty kommentti?

                            Comment

                            • Ramzez
                              Bimmer Enthusiast
                              • Aug 2009
                              • 6104
                              • Jyväskylä

                              #74
                              Itsehän en epäile hetkeäkään, etteikö jossain kohtaa minkä tahansa Bemarin ajonestoa saada ohitettua, korvaamatta mitään fyysisiä palikoita autoon.

                              En tiedä sitten tehtaan tietokannoista, mutta jonkun on täytynyt luoda kyseiset ajonestot ja kun autoja myydään tuhansia, niin tuskin jokaiseen luodaan fyysisesti erilainen ajonesto. Ainoa ero todennäköisesti on softapuolella. Ja vielä ei ole keksitty ohjelmistoa, jota ei voisi mitenkään murtaa. Täytyyhän olla tieto, miten uusi avain luodaan vanhaan autoon, koska uuden avaimen saa marmorilta, jos vaikka vanha on kadonnut. Pitääkö siis BMW jokaisesta myymästään autosta tarkat autokohtaiset tiedot, vai luodaanko uuden avaimen ajoneston purkukoodi jollakin algoritmilla?

                              Mutta kun täällä jo aiemmin mainittiin, niin mitä sitä turhia luoda kallis ajonesto-ohitusjärjestelmä, kun voit yhtä hyvin pistää auton rekan konttiin ja ajaa koko auton jonnekkin hallille, missä saat rauhassa tehdä auton kanssa mitä lystäät. Se on omistajalle aivan se ja sama, miten auto on viety, jos se kerran pihasta puuttuu.

                              Jos tuo ajonesto joskus puretaan, niin siitä tuskin heti huudellaan ympäri maailmaa. Alkuun Neuvostoliittokin piti turpansa kiinni, kun Tsernobylissä räjähti.

                              Comment

                              • Bemu500
                                Bimmer Enthusiast
                                • Jul 2005
                                • 2992
                                • INvaLA

                                #75
                                Originally posted by Hemi View Post
                                Tottakai epäillään ja tutkitaan ihan niin kuin epäiltiin ja tutkittiin Ruotsissakin aikoinaan tätä "jenkkivalmisteisten" X5:n anastusaaltoa aikoinaan.
                                Rikollisilta tuolloin löydetiin "hienoja" ajoneston ohittavia laitteita ja jo silloin media uutisoi kissankokoisin kirjaimin että nyt se on sitten tapahtunut:
                                ..."Rikolliset ovat osanneet murtaa ajonestolaitteistion koodijärjestelmän"...!!!
                                No, kun asiaa vuosi/kaksi tutkittiin niin ne "Hienot" murtolaitteet olivat läppäri, kaapeli ja ajoneuvokohtaiset maahantuojalta varastetut/kaapatut ajonestotiedostot.
                                Ilmeisesti X5:ssa kun ko.tiedostot saapuvat Jenkeistä auton mukana maahantuojille, olivat rikolliset saaneet kopioitua sieltä.
                                Eurovalmisteisissahan koodi on ainoastaan valmistajalla.
                                No, voihan se tosiaan olla että nyt anastetut X6:set ovat sitten maailmssa ne ensimmäiset joissa itse ajonestokoodi on saatu deaktivoitua ja koodattua uudelleen.
                                Silloin se on siis todistetusti ensimmäisen kerran tapahtunut kun uudempi muuttuvakoodnen on murrettu ja sitten eletään sen totuuden kanssa, koska tutkitusti+todistetusti näin ei vielä tätä kirjoitettaessa ole missään päin maailmaa oikeasti tapahtunut.
                                Nyt kun asiaa vasta tutkitaan eletään vielä toisenlaisen totuuden vallitessa.
                                Se ei kuitenkaan ole sattumaa että kysessä on taas juuri Jenkkivalmisteinen ja samalla Spartanburgin tehtaalla valmistettu X6 kuin mitä oli tuo anastuksia kokenut X5.

                                Et sitten vaivautunut lukemaan sitä toista linkkiä?

                                Lainaus sieltä: "Tutkijaryhmä kehitti menetelmän, jolla koodi saadaan selville. Menetelmä perustuu raakaan laskentaan, koneen annetaan pyöriä niin pitkään, kunnes oikea koodi on saatu selville yrityksen ja erehdyksen kautta. "

                                Eli se salauskoodi on täysin selvitettävissä oikeanlaisella algoritmilla jota pyörittää riittävän tehokas kone(veikkaisin nyky koneen saavan tiedon 4-5 tunnissa). Eli esim. pidempään parkissa oleva auto on täysin varastettavissa omalla järjestelmällä käyntiin laitettuna. Tosin sinä tietenkin vedät sen siwassa pyörähtäessä jne. kortin pöytään, mutta se ei sitä tosiasiaa poista etteikö nuo järjestelmät ole ohitettavissa.


                                Originally posted by Hemi View Post
                                Tuota, miten ihmeessä nämä liittyy edes löyhästi toisiinsa???
                                Nyt ei ole kysymys vain Suomesta, ei poliitikoista, ei valttiovallasta eikä siis mistään poliittisesta?
                                Näitä aisoita tutkii tälläkin hetkellä maailmalla tuhansia riitaoikeudenkäyntejä käyviä oikeusistuimia käyttäen poliisien rikostutkimuksia ja aiheesta oikeasti jotain tietäviä pätevimpiä asiantuntijoita.
                                Pitäisikö oikeasti uskoa että miljoona poliisin rikostutkijaa maailmalla ja tuhannet oikeusistuimet ovat salaliitossa keskenään vain jotta ko.ajonestojen ohitukset saataisiin jostain kumman syystä pidettyä salassa???
                                Eli maailmassa on jokin kymmenien tuhansien vakuutusyhtiöiden, poliisien/rikostutkijoiden, oikeusistuimien ja oikeuksien käyttämien asiantuntijoiden salaliitto vakuutuksenottajia vastaan???
                                Kuinkahan loogista ja kuinka todennäköistä tämä oikeasti on...jos kyseessä ei ole vain vitsiksi heitetty kommentti?

                                Tämä oli osittain heitto, mutta kyllä sillä hieman sinulle kuittailtiin siitä toisen topicin salaliittoteorista.


                                Originally posted by Ramzez View Post

                                En tiedä sitten tehtaan tietokannoista, mutta jonkun on täytynyt luoda kyseiset ajonestot ja kun autoja myydään tuhansia, niin tuskin jokaiseen luodaan fyysisesti erilainen ajonesto. Ainoa ero todennäköisesti on softapuolella. Ja vielä ei ole keksitty ohjelmistoa, jota ei voisi mitenkään murtaa. Täytyyhän olla tieto, miten uusi avain luodaan vanhaan autoon, koska uuden avaimen saa marmorilta, jos vaikka vanha on kadonnut. Pitääkö siis BMW jokaisesta myymästään autosta tarkat autokohtaiset tiedot, vai luodaanko uuden avaimen ajoneston purkukoodi jollakin algoritmilla?
                                Käsittääkseni noissa hieman vanhemmissa on käytössä 40-48bitin koodi jonka auto vaatii ennen kuin käynnistyy. Uudemmissa taitaa olla jo 128bittinen :think Tää oli sitte ihan mutuna heitetty, mutta jotain tän suuntasta veikkaisin. :think
                                -Official member of BTCF-Sauna team-


                                e91 325i -06

                                Comment

                                Working...
                                X