Oma kokemus BMW Suomen asiakaspalvelusta on myös jotakin vitsin ja huonon vitsin välimaastosta, kun selviteltiin uutena ostamani F30:n takuukorjauksia ja merkkihuollon välinpitämätöntä toimintaa. Kaipa se on organisaatio supistettu niin pieneksi (uusimman Bemaristin mukaan 18 henkilöä koko BMW Suomen organisaatiossa) ja sitten joku Ruotsissa majaansa pitävä onneton täti yrittää sieltä vastailla sen mukaan mitä ehtii/jaksaa/kiinnostaa.
Storehan on ollut aika sekava ja alkeellinen, viimeksi kun kävin katsomassa niin nyt oli sentään yritetty saada niihin palvelupaketteihin jotain järkeä. Lisäksi viimeksi jättämääni kysymykseen Storen toimintaa liittyen vastattiin suht nopeassa ajassa.
Storehan on ollut aika sekava ja alkeellinen, viimeksi kun kävin katsomassa niin nyt oli sentään yritetty saada niihin palvelupaketteihin jotain järkeä. Lisäksi viimeksi jättämääni kysymykseen Storen toimintaa liittyen vastattiin suht nopeassa ajassa.
Comment