BMW Connected Drive, miten toimii?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• teeaa
    replied
    Mikähän tuota connected driveä vaivasi tänä aamuna. Tuli asiointitarve aamulla ja palattuani laitoin auton taas töpselin päähän.
    Olikin yllätys että lähti lataamaan heti, asetuksissa kuitenkin idrive+ connected lataussuunnitelmana klo 5.00 valmis.
    Ja tietysti helevetin kallista sähköä.

Leave a comment:

• jaki
    replied
    Originally posted by poke View Post

Toimi edelleen vielä n. Kk sitten kun webaston käynnistin. Sen jälkeen en ole käyttänyt.

Niin ja mun auto F06 12/2014 valmistettu.
    Itse käytän käytännössä päivittäin: ruuhkatiedot, google POI, uutiset jne. Ainakin eilen kaikki vielä toimi ok

Leave a comment:

• poke
    replied
    Originally posted by jaki View Post

Mikäs tämän 3G:n tilanne on.
    Kävin syksyllä hakemassa F31:n ja se ilokseni olikin valmistettu 7/2014 (eikä 6/2014 niin kuin ilmossa), jolloin sain CD:n toimimaan hienosti täälläkin, mutta:
    Kuinka kauan tuota iloa vielä riittää, onko hajua?
    Toimi edelleen vielä n. Kk sitten kun webaston käynnistin. Sen jälkeen en ole käyttänyt.

Niin ja mun auto F06 12/2014 valmistettu.

Leave a comment:

• jaki
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post

Tossa ihan hyvää infoa mutta tietysti ajoneuvokohtaista vastausta ei tosta saa vaan pitänee kysyä maahantuojalta tai merkkiliikkeestä.

https://www.aut.fi/ajankohtaista/uut...taan.3543.news
    Sama Suomeksi, hupia riittänee ehkä vielä tämän vuoden. No, soppari voimassa muistaakseni jonnekin lokakuulle. Sitten loppui tämä ilo tästä autosta.

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Originally posted by jaki View Post

Kävin syksyllä hakemassa F31:n ja se ilokseni olikin valmistettu 7/2014 (eikä 6/2014 niin kuin ilmossa), jolloin sain CD:n toimimaan hienosti täälläkin, mutta:
    Tossa ihan hyvää infoa mutta tietysti ajoneuvokohtaista vastausta ei tosta saa vaan pitänee kysyä maahantuojalta tai merkkiliikkeestä.

Leave a comment:

• jaki
    replied
    Mietin, että käytääkö auto 3G verkkoa ja eikö tuota verkkoa ole juurikin alasajettu jo jonkun aikaa?
    Auto on valmistettu 12/2014.

Leave a comment:

• poke
    replied

Mulla pitäis olla se joka ei pääty koskaan. Puhelimen softakin näyttää että se on voimassa.
    auto on ollut minun omistuksessa jo n. 4,5 vuotta ja toiminut palvelut ilman maksuja koko tuon ajan.

Edit: tarkistin niin rajoittamaton on.
    Ja nyt se taas toimii kuten ennenkin. Mitään en ole tehnyt tässä välillä autoon tahi puhelimeen. Lie ollut joku katkos palvelussa tms.

Leave a comment:

• poke
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post

3G:n lisäksi toinen. nopeammin tsekattava asia on Remote services -paketin voimassaolo eli onko se päättynyt, Osassa autoista Remote services on voimassa ilman uudelleenaktivointia eli vuosimaksun maksamista uudesta kolme vuotta ja osassa, kuten esim sähköautoissa sen voimassaolo ei pääty koskaan.
    Mulla pitäis olla se joka ei pääty koskaan. Puhelimen softakin näyttää että se on voimassa.
    auto on ollut minun omistuksessa jo n. 4,5 vuotta ja toiminut palvelut ilman maksuja koko tuon ajan.

Edit: tarkistin niin rajoittamaton on.
    Last edited by poke; 14-01-2024, 14:27.

Leave a comment:

• PNM2
    replied
    Onko muilla tullut vastaan, että connected drive yhteys ei enää pelitä puhelimesta?
    Minun autossa siis on toiminut ja yhtäkkiä lopetti yhteyden saamisen.
    Softapäivitystä autoon ei tarjolla ja puhelimen app on päivitetty.
    Mietin, että käytääkö auto 3G verkkoa ja eikö tuota verkkoa ole juurikin alasajettu jo jonkun aikaa?
    3G:n lisäksi toinen. nopeammin tsekattava asia on Remote services -paketin voimassaolo eli onko se päättynyt, Osassa autoista Remote services on voimassa ilman uudelleenaktivointia eli vuosimaksun maksamista uudesta kolme vuotta ja osassa, kuten esim sähköautoissa sen voimassaolo ei pääty koskaan.

Leave a comment:

• poke
    replied
    Onko muilla tullut vastaan, että connected drive yhteys ei enää pelitä puhelimesta?
    Minun autossa siis on toiminut ja yhtäkkiä lopetti yhteyden saamisen.
    Softapäivitystä autoon ei tarjolla ja puhelimen app on päivitetty.

Leave a comment:

• Poppamies
    replied
    Täällä Connected paketti ja Map update palvelu alennuksessa pari päivää. Ne oli viimeksi paketoituna samaan, nyt ihan helvetin ärsyttävästi pitäisi ostaa erikseen. Vähän siinä ja siinä lähdenkö enää ottamaan uusia karttoja.
    Attached Files

Leave a comment:

• Kraftwerk
    replied
    Originally posted by Kraftwerk View Post
    Onko kokemusta?

My BMW tunnistaa VIN-koodin. Autoon tulee kuusinumeroinen turvakoodi, jonka syötän My BMW appiin, jonka jälkeen My BMW antaa puhelimisessa herjaa, että ota yhteyttä asiakaspalveluun tai yritä myöhemmin uudelleen.
    Auton ohjainlaitteen päivityksellä korjaantui tämä.

Leave a comment:

• jokes911
    replied
    Originally posted by skt View Post
    Kirjaudu vaimon puhelimessa samoilla tunnareilla, sit toimii.
    Kiitos!

Ja sit vähemmän kiitos Bemarin softaporukalle joka siis aika yössä tuon apin käytön suhteen...

Leave a comment:

• skt
    replied
    Originally posted by jokes911 View Post
    Saako tuon connected apin kahdelle käyttäjälle? Jotenkin oli takkusta saada edes kahta profiilia tehtyä autoon mutta aina kun vaimo yrittää liittää tuota appia niin pyytää poistamaan minun linkityksen meidän autoon :think
    Kirjaudu vaimon puhelimessa samoilla tunnareilla, sit toimii.

Leave a comment:

• jokes911
    replied
    Saako tuon connected apin kahdelle käyttäjälle? Jotenkin oli takkusta saada edes kahta profiilia tehtyä autoon mutta aina kun vaimo yrittää liittää tuota appia niin pyytää poistamaan minun linkityksen meidän autoon :think

Leave a comment:

Working...
X