Mikähän tuota connected driveä vaivasi tänä aamuna. Tuli asiointitarve aamulla ja palattuani laitoin auton taas töpselin päähän.
Olikin yllätys että lähti lataamaan heti, asetuksissa kuitenkin idrive+ connected lataussuunnitelmana klo 5.00 valmis.
Ja tietysti helevetin kallista sähköä.
BMW Connected Drive, miten toimii?
Collapse
X
-
Itse käytän käytännössä päivittäin: ruuhkatiedot, google POI, uutiset jne. Ainakin eilen kaikki vielä toimi okOriginally posted by poke View Post
Toimi edelleen vielä n. Kk sitten kun webaston käynnistin. Sen jälkeen en ole käyttänyt.
Niin ja mun auto F06 12/2014 valmistettu.
Leave a comment:
-
Toimi edelleen vielä n. Kk sitten kun webaston käynnistin. Sen jälkeen en ole käyttänyt.Originally posted by jaki View Post
Mikäs tämän 3G:n tilanne on.
Kävin syksyllä hakemassa F31:n ja se ilokseni olikin valmistettu 7/2014 (eikä 6/2014 niin kuin ilmossa), jolloin sain CD:n toimimaan hienosti täälläkin, mutta:
Kuinka kauan tuota iloa vielä riittää, onko hajua?
Niin ja mun auto F06 12/2014 valmistettu.
Leave a comment:
-
Sama Suomeksi, hupia riittänee ehkä vielä tämän vuoden. No, soppari voimassa muistaakseni jonnekin lokakuulle. Sitten loppui tämä ilo tästä autosta.Originally posted by PNM2 View Post
Tossa ihan hyvää infoa mutta tietysti ajoneuvokohtaista vastausta ei tosta saa vaan pitänee kysyä maahantuojalta tai merkkiliikkeestä.
https://www.aut.fi/ajankohtaista/uut...taan.3543.news
Leave a comment:
-
Tossa ihan hyvää infoa mutta tietysti ajoneuvokohtaista vastausta ei tosta saa vaan pitänee kysyä maahantuojalta tai merkkiliikkeestä.Originally posted by jaki View Post
Mikäs tämän 3G:n tilanne on.
Kävin syksyllä hakemassa F31:n ja se ilokseni olikin valmistettu 7/2014 (eikä 6/2014 niin kuin ilmossa), jolloin sain CD:n toimimaan hienosti täälläkin, mutta:
Leave a comment:
-
Mikäs tämän 3G:n tilanne on.Originally posted by poke View PostMietin, että käytääkö auto 3G verkkoa ja eikö tuota verkkoa ole juurikin alasajettu jo jonkun aikaa?
Auto on valmistettu 12/2014.
Leave a comment:
-
Ja nyt se taas toimii kuten ennenkin. Mitään en ole tehnyt tässä välillä autoon tahi puhelimeen. Lie ollut joku katkos palvelussa tms.Originally posted by poke View Post
Mulla pitäis olla se joka ei pääty koskaan. Puhelimen softakin näyttää että se on voimassa.
auto on ollut minun omistuksessa jo n. 4,5 vuotta ja toiminut palvelut ilman maksuja koko tuon ajan.
Edit: tarkistin niin rajoittamaton on.
Leave a comment:
-
Mulla pitäis olla se joka ei pääty koskaan. Puhelimen softakin näyttää että se on voimassa.Originally posted by PNM2 View Post
3G:n lisäksi toinen. nopeammin tsekattava asia on Remote services -paketin voimassaolo eli onko se päättynyt, Osassa autoista Remote services on voimassa ilman uudelleenaktivointia eli vuosimaksun maksamista uudesta kolme vuotta ja osassa, kuten esim sähköautoissa sen voimassaolo ei pääty koskaan.
auto on ollut minun omistuksessa jo n. 4,5 vuotta ja toiminut palvelut ilman maksuja koko tuon ajan.
Edit: tarkistin niin rajoittamaton on.Last edited by poke; 14-01-2024, 14:27.
Leave a comment:
-
3G:n lisäksi toinen. nopeammin tsekattava asia on Remote services -paketin voimassaolo eli onko se päättynyt, Osassa autoista Remote services on voimassa ilman uudelleenaktivointia eli vuosimaksun maksamista uudesta kolme vuotta ja osassa, kuten esim sähköautoissa sen voimassaolo ei pääty koskaan.Originally posted by poke View PostOnko muilla tullut vastaan, että connected drive yhteys ei enää pelitä puhelimesta?
Minun autossa siis on toiminut ja yhtäkkiä lopetti yhteyden saamisen.
Softapäivitystä autoon ei tarjolla ja puhelimen app on päivitetty.
Mietin, että käytääkö auto 3G verkkoa ja eikö tuota verkkoa ole juurikin alasajettu jo jonkun aikaa?
Leave a comment:
-
Onko muilla tullut vastaan, että connected drive yhteys ei enää pelitä puhelimesta?
Minun autossa siis on toiminut ja yhtäkkiä lopetti yhteyden saamisen.
Softapäivitystä autoon ei tarjolla ja puhelimen app on päivitetty.
Mietin, että käytääkö auto 3G verkkoa ja eikö tuota verkkoa ole juurikin alasajettu jo jonkun aikaa?
Leave a comment:
-
-
Auton ohjainlaitteen päivityksellä korjaantui tämä.Originally posted by Kraftwerk View PostOnko kokemusta?
My BMW tunnistaa VIN-koodin. Autoon tulee kuusinumeroinen turvakoodi, jonka syötän My BMW appiin, jonka jälkeen My BMW antaa puhelimisessa herjaa, että ota yhteyttä asiakaspalveluun tai yritä myöhemmin uudelleen.
Leave a comment:
-
Kirjaudu vaimon puhelimessa samoilla tunnareilla, sit toimii.Originally posted by jokes911 View PostSaako tuon connected apin kahdelle käyttäjälle? Jotenkin oli takkusta saada edes kahta profiilia tehtyä autoon mutta aina kun vaimo yrittää liittää tuota appia niin pyytää poistamaan minun linkityksen meidän autoon :think
Leave a comment:
-
Saako tuon connected apin kahdelle käyttäjälle? Jotenkin oli takkusta saada edes kahta profiilia tehtyä autoon mutta aina kun vaimo yrittää liittää tuota appia niin pyytää poistamaan minun linkityksen meidän autoon :think
Leave a comment:
Leave a comment: