Ot: mulla on g30 valkoiset nahat, nyt aj 5tkm ja piti pestä penkit.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
-
-
-
-
Originally posted by Ihmemies View PostKuka ostaa 86k€ mällipeli jenkkituonnin yksityiseltä myyjältä?
No sellainen joka sitä ei tiedä. Ei kaikki ostajat näin valveutuneita ole kuin foorumilaiset jotka näitä VIN-hakuja tekee.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Kannattaako minkään mallin ehjän alta 5 vuotta vanhan BMWn laivaus jenkeistä suoraan suomeen? Entäs jos vielä menee melkeen suoraan myyntiin että joku sillä "virheettömällä" pelillä haluaisi vähän tiliä tehdä?
Kohta aletaan olla alta 30k hinnoissa näissä.
Tämähän oli joku aika sitten huutokaupassa, nopeasti mennyt kiertoon vai jäikö silloin myymättä? Muistelen että ei tainnut Kamuxilla olla huudettavana :think
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostNo sellainen joka sitä ei tiedä. Ei kaikki ostajat näin valveutuneita ole kuin foorumilaiset jotka näitä VIN-hakuja tekee.
Vähän turhaa napostella sillä, että olisi tarkoitus kusettaa ketään, tai jättää jotain kertomatta, sillä se ei ole mahdollista, eikä kovinkaan fiksua.
Tämä keskustelu tuskin etenee hyvään suuntaan, niin otin ilmoituksen nyt pois.
Auto on Vantaalla nähtävillä ja ostajaehdokkaat voivat tarkistaa auton BMW:llä, tai missä tahansa nosturilla ja todeta, että auto on 100% kuosissa.
Jokainen ostaja voi aina tehdä omat johtopäätöksensä ja tarjota sen mukaan. Itse olen ajanut autolla monta tuhatta kilometriä ja käynyt radalla pitämässä hauskaa (pelko perseessä).
Privalla voi laittaa asiallisia tiedusteluja autosta, kiitos!
-tommi
Comment
-
-
Originally posted by tnurmine View PostMoi, auton rekisteriotteessa näkyy auton VIN ja vaihdetut keulan osat ja muutosprosentit. Kolarihistoria näkyy netissä ikuisesti.
Vähän turhaa napostella sillä, että olisi tarkoitus kusettaa ketään, tai jättää jotain kertomatta, sillä se ei ole mahdollista, eikä kovinkaan fiksua.
Auto on Vantaalla nähtävillä ja ostajaehdokkaat voivat tarkistaa auton BMW:llä, tai missä tahansa nosturilla ja todeta, että auto on 100% kuosissa.
Jokainen ostaja voi aina tehdä omat johtopäätöksensä ja tarjota sen mukaan. Itse olen ajanut autolla monta tuhatta kilometriä ja käynyt radalla pitämässä hauskaa (pelko perseessä).
-tommi
Ihan omia ajatuksia. Ainakin omasta mielestä se olisi varsin raivostuttavaa saada sitten lopulta tietää että auto onkin kolarihistorialla oleva jos sillä on merkitystä.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by tnurmine View PostMoi, auton rekisteriotteessa näkyy auton VIN ja vaihdetut keulan osat ja muutosprosentit. Kolarihistoria näkyy netissä ikuisesti.
-tommi
"Täysin tehdaskunnossa, ei viritetty."
Siis täysin mällätty ja korjattu olisi ehkä oikea lause tässä tapauksessa.10, 525d LCI M-sport touring, carbonschwarz
96- 528iA M-sport, montrealblau metallic
Ex. 11, 325i LCI M-sport man, sapphireschwarz metallic
Ex. 07, 525d LCI M-sport, tiefseeblau metallic
Ex. 08, 325d, diamondschwarz
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostJos autossa on kolarihistoria tiedossa niin eikö sekin kannattaisi reilusti ilmoittaa myynti ilmoituksessa? Ainakin se rajaisi pois sellaiset ostaja ehdokkaat joille tuo olisi ostopäätökseen vaikuttava tekijä. Niin ei suotta lähtisi pitkältä matkalta autoa katsomaan ja paikanpäällä sitten selviäisi että tämähän onkin kolaroitu joskus.
Ihan omia ajatuksia. Ainakin omasta mielestä se olisi varsin raivostuttavaa saada sitten lopulta tietää että auto onkin kolarihistorialla oleva jos sillä on merkitystä.
Pakollinen bongaus: https://www.nettiauto.com/bmw/x6/10795456
Kaamea sisusta ja kovat myyntipuheetLast edited by A^A; 02-10-2019, 13:50.EX: E28, E34, E36x3, E38x3, E39x4, E46x4, E60, E60LCI, E61LCI, E87, E90, E91
Comment
-
-
-tommiF46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
Comment