Originally posted by H3nu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by H3nu View PostPaljonko tossa M4 oli hintapyynti?
Toivottavasti kaikki spekuloijat ymmärtää ja muistaa, että kauppahinta neuvotellaan osapuolien kesken ja ostajalle on kerrottu kaikki oleellinen, kuten laki velvoittaa.
Se on jokaisen henkilökohtainen kokemus/mielipide, mitä asioita autokaupassa painottaa (esim. kolarihistoria, viat, naarmut, talvikäyttö, onko tuontiauto, viritykset jne jne.). Mutta keskustelkaapa siitä jossain muualla.
Se pitäisikö kolarihistoria jo näkyä ilmoituksessa ja hintapyynnössä ei myöskään ole mikään triviaaliasia. Jos olen/olet ostamassa autoa, niin tottavie, se pitäisi näkyä. Jos taas myymässä, niin asia ei ole niin yksinkertainen.
Mahdollinen ostaja kuitenkin pidetään kartalla heti ensimmäisestä puhelusta alkaen, se on selvä ja se oleellisin asia.
Laitan kyllä ilmoituksen takaisin, kunhan hieman pohdiskellaan ja saadaan tämä syyllisyydentunnulaantumaan
Jos on vielä spekulointeja tjms. niin laittakaa privaattiviestiä mieluummin. Haluisin kyllä jatkaa tällä foorumilla vielä toisetkin 7 vuotta. Kiitos.
Comment
-
-
Originally posted by Masander View PostTämätaitaa olla joku arthur tussikin pajavasaralla oikoma pommi
edit. sieltä tulikin myyjältä se mitä yritin itsekkin tähän muotoilla sanoiksi, myyjän roolissa kuitenkin pitäisi yrittää kuvailla se oma auto niin että sen joku haluaa ostaa. Onhan noita tietenkin niitäkin jotka tarinoi kuinka tämä auto on varmasti se paskin vaihtoehto, mutta yleensä siellä on keskitytty vain niihin plussiin eikä miinuksiin. Harvemmin noista täällä meillä suomessa harrastetuista "kertakorvaus ja myyntiin" korjauksistakaan mainitaan missään vaiheessa, ei edes paikan päällä tai puhelimessa.Last edited by Miikala; 02-10-2019, 14:33.
Comment
-
-
Originally posted by tnurmine View PostMoi, auton rekisteriotteessa näkyy auton VIN ja vaihdetut keulan osat ja muutosprosentit. Kolarihistoria näkyy netissä ikuisesti.
Vähän turhaa napostella sillä, että olisi tarkoitus kusettaa ketään, tai jättää jotain kertomatta, sillä se ei ole mahdollista, eikä kovinkaan fiksua.
Tämä keskustelu tuskin etenee hyvään suuntaan, niin otin ilmoituksen nyt pois.
Auto on Vantaalla nähtävillä ja ostajaehdokkaat voivat tarkistaa auton BMW:llä, tai missä tahansa nosturilla ja todeta, että auto on 100% kuosissa.
Jokainen ostaja voi aina tehdä omat johtopäätöksensä ja tarjota sen mukaan. Itse olen ajanut autolla monta tuhatta kilometriä ja käynyt radalla pitämässä hauskaa (pelko perseessä).
Privalla voi laittaa asiallisia tiedusteluja autosta, kiitos!
-tommi
Ilmoituksessasi EI ollut mainintaa auton kolarihistoriasta joten kyllähän siinä silloin jotain on jätetty kertomatta vai kuinka?
Mieleen tulee juurikin että on yritetty maksimihintaa saada kenties sellaiselta joka ei osaa historiaa kaivaa esille ja näinä aikoina kun ei paperista rekisteriotettakaan enään välttämättä ole niin tavalliselta ostajalta voi tämä tieto jäädä saamatta...
Niin ja kuten edellä myös on mainittu niin tokihan kolarihistorian pitää hinnassa näkyä. Varsinkin tämän hintaluokan autossa. Kaikkiahan se historia tietenkään ei haittaa mutta ymmärtäähän sen nyt jokainen ettei siltikään kukaan siitä olisi valmis samaa maksamaan kuin kolaroimattomasta oli sitten korjattu miten hyvin tahansa.
Tässä minun kaksisenttiseni asiaan.
Ei ihan yhtä pölyinen 850 kuin tuossa aiemmin:
F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Toivoisin jo moderaattoreiden ottavan kantaa muutamien nimimerkkien turhaan ja täysin perusteita vailla olevaan leimaamiseen ja vihjailuun.
Tajuatteko, että kyseessä on kallis omaisuus ja mitä tuo järjetön teksti voi aiheuttaa auton myynnin kannalta? Ajatelkaa nyt mitä kirjoitatte.
Se oma virhe tuli kiitos jo selväksi ilmoituksessa.
Järjestäkää oma keskustelu siitä, milloin, miten ja miksi kolarihistoria pitäisi ilmoittaa myynti-ilmoituksessa.
Comment
-
-
Originally posted by Masander View PostTämätaitaa olla joku arthur tussikin pajavasaralla oikoma pommi
Äkkiä tulee mieleen ettei tollanenkaa jenkeissä lunnaiksi mene jos puskuri/syyläri/muovit on rikki. Korjauskulut varmaan noin ~7000€ maalauksineen suomessa.
Toki ilmoituksessa oli mainittu usa tuonti,se kertoo mulle että 99% niitattu tai uinut vehje.
Itse voin ostaa tollaisella historialla auton,se vaatii että hinta on xx% halvempi,ei autoliikekkään siitä hyvitä mitä hyvällä historialla olevaan. Tokihan jokainen määrittelee autolle itse hinnan millä siitä luopuu.Last edited by arben; 02-10-2019, 15:10.
Comment
-
-
Originally posted by tnurmine View PostMutta keskustelkaapa siitä jossain muualla.
Originally posted by tnurmine View PostToivoisin jo moderaattoreiden ottavan kantaa muutamien nimimerkkien turhaan ja täysin perusteita vailla olevaan leimaamiseen ja vihjailuun.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMissä muualla siitä pitäisi arvon herran mielestä keskustella? Tämä ON keskustelufoorumi.
Keskustelu on ollut mielestäni täysin asiallista, joten en näe mitään syytä, miksi modejen pitäisi ottaa kantaa nimimerkkeihin.F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
Originally posted by LakuKai laitoit firman piikkiin
Pakollinen bongo:
https://www.nettiauto.com/bmw/m6/10797505 - prkl onpa muuten komia.Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
^Ei tuossa näy yhtään kysymystä. Piilottiko myyjä ne?E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by arben View Posthttps://www.nettiauto.com/tesla/model-s/10766182
Kysymysten perusteella tästäkin unohtunut mainita muuta tärkeä seikka:think
BOX-178 = 5YJSA1DN2DFP07478
Теслы побывавшие в ДТП (VINы) Вопросы покупки автомобилей Tesla
F46 Gran Tourer -20
Boxster 2.5 -97
Comment
-
-
^Taisi tulla pieni kirotusvirhe rekkariin.
Mutta missäs se mälliauton raja menee? Mulla on Jenkkituonti, eikä sitä ole minun tietääkseni mällätty tai kasteltu. Mutta jonkun aikaa sitten tuli pieni pusu etupuskuriin, kun risteyksessä edellä oleva päätti peruuttaa. Auto on just nyt Autokeskuksella, jossa siihen vaihdetaan puskuri. Sekin oli ihan siinä ja siinä että olisko tarvinnut vaihtaa. Mitään muita vaurioita ei tullut kun se peruuttaja yritti taskupysäköintiä ja kolhaisi vain kevyesti sitä mun oikeaa etukulmaa. Lamput yms. säilyi koskemattomana. Onkos tää nyt sitten mälliauto?E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Silmaauki View Post^Taisi tulla pieni kirotusvirhe rekkariin.
Mutta missäs se mälliauton raja menee? Mulla on Jenkkituonti, eikä sitä ole minun tietääkseni mällätty tai kasteltu. Mutta jonkun aikaa sitten tuli pieni pusu etupuskuriin, kun risteyksessä edellä oleva päätti peruuttaa. Auto on just nyt Autokeskuksella, jossa siihen vaihdetaan puskuri. Sekin oli ihan siinä ja siinä että olisko tarvinnut vaihtaa. Mitään muita vaurioita ei tullut kun se peruuttaja yritti taskupysäköintiä ja kolhaisi vain kevyesti sitä mun oikeaa etukulmaa. Lamput yms. säilyi koskemattomana. Onkos tää nyt sitten mälliauto?F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
Comment