No varmasti vie. Oma 2,0T ST Focuskin vei jo 10-11 tässä Tampereen seudulla ajellessa ja itselle kuitenkin tulee se 30tkm vuosi, että maantietäkin ajellaan. Harvoin näytti kulutus alle kymppiä.
Kyllä sitten pitäisi ajotapa laittaa aikamoiseen remonttiin... :think
Itselläkin sigun vehkeistä RS Megane (2-litrainen, suht moderni turbokone) vie enemmän, kuin 80-luvulla suunniteltu Toyotan nelilitrainen kasi.
Miljoona asiaa tähän vaikuttaa (rengastus, ajotapa, käyttötarkoitus ja -reitti) mutta ennen kaikkea se, että jos ajat RS Meganella tai ST Focuksella "normaalisti" ja continentalin supergreen eco-hybrid EEVEE -rengastuksella, muistat yhtäkkiä ajavasi Meganella tai Focuksella ja pääsi täyttyy itsetuhoisista ajatuksista.
Aiheeseen:
Kaikki kamalimmat autoilun nykytrendit sulautettuna yhteen läjään
Mitäs kaikkia "pakollisia" tästä puuttuu? G-sarjan vakiovarusteet ja varustepaketit ei oo vielä ihan iskostunut takaraivoon.
Taitaa puuttua ainakin; Navi, Webasto, Kaukovaloassari?
Mitkä stereot? Mitkä ajovalot?
BMW G31 540iA xDrive B58 -18 BMW F31 320iA xDrive LCI -19 Yamarin Cross 64 BR & Yamaha F150 -20
Ex. BMW F11 530dA xDrive LCI "VOLL" -15
Ex. BMW F10 530dA -10
Ex. BMW E46 323iA "wnb ///M-Sport" -00
Ex. BMW E34 518i M43 Touring
Ex. BMW E60 525i -04
Mitäs kaikkia "pakollisia" tästä puuttuu? G-sarjan vakiovarusteet ja varustepaketit ei oo vielä ihan iskostunut takaraivoon.
Taitaa puuttua ainakin; Navi, Webasto, Kaukovaloassari?
Mitkä stereot? Mitkä ajovalot?
En tiedä muuta, mutta nyt on kerrankin oikeasti huippuvarusteet kun niitä otsikossa hehkutetaan!!
Tuo ei kauaa ehdi myynnissä olla, kun hintakin äkkiseltään katsottuna ihan kohdallaan varusteisiin/kilometreihin nähden.
En tiedä muuta, mutta nyt on kerrankin oikeasti huippuvarusteet kun niitä otsikossa hehkutetaan!!
Tuo ei kauaa ehdi myynnissä olla, kun hintakin äkkiseltään katsottuna ihan kohdallaan varusteisiin/kilometreihin nähden.
Kyllä mä ainaki tohon rahaa ottasin tän lci mallin.
Tolla nivillä ei tee mitää, on nykysessä ja oli edellisessäkin autossa ja mä en kyllä sille käyttöä keksi, muutakun kavereille voi näyttää et katos tätä.
Kyllä mä ainaki tohon rahaa ottasin tän lci mallin.
Tolla nivillä ei tee mitää, on nykysessä ja oli edellisessäkin autossa ja mä en kyllä sille käyttöä keksi, muutakun kavereille voi näyttää et katos tätä.
Itse haaveillut seuraavaan autoon tota nightvisionia, kun tulee pohjoiseen ajettua paljon ja siellä tuppaa olemaan noita poroja paljon tiellä. Muutaman kerran ollu todella läheltäpiti-tilanteita, kun vaikka lähivalojen kantaman ulkopuolella ollut porolauma tiellä. En tiedä toimiiko toi käytännössä miten hyvin, mutta olisi aika upea jos auto varottaisi vaikka pari 200-300m ennen vaaraa noista. Jos ei toimi tuolla lailla, niin aika tarpeeton kapistus.
Itse haaveillut seuraavaan autoon tota nightvisionia, kun tulee pohjoiseen ajettua paljon ja siellä tuppaa olemaan noita poroja paljon tiellä. Muutaman kerran ollu todella läheltäpiti-tilanteita, kun vaikka lähivalojen kantaman ulkopuolella ollut porolauma tiellä. En tiedä toimiiko toi käytännössä miten hyvin, mutta olisi aika upea jos auto varottaisi vaikka pari 200-300m ennen vaaraa noista. Jos ei toimi tuolla lailla, niin aika tarpeeton kapistus.
No sen verran olen itse kokeillut että kyllä siitä näytöltä ihmisen erottaa kauempaa mitä pitkät valot näyttää mutta kuka sitä näyttöä tuijottaa ajaessa ja siitä ihmisen tunnistuksesta en osaa sanoa milloin se varottaa ei ole koskaa tien reunassa kävellyt ketää kun nivi ollut päällä, youtube videon perusteella suht lähellä vasta varottaa.
Comment