Announcement
Collapse
No announcement yet.
Foorumilla jenkkiauto harrastajia?
Collapse
X
-
Originally posted by crane View PostJustiisa lähettelin mailia jenkkeihin,että tarvis osia.
Dodge kaipaa korotusta armottomasti, ei noin matalalla autolla tohi ajellakkaan :thinkfuck the fuel economy.. :f:
chevrolet chevy van 6.2 Diesel, Suzuki Intruder 1400cc
Comment
-
-
Originally posted by crane View PostHow low can you go
Pakko korottaa tuota sen 5-7"
Tollahan voi ajella jo tuollee kaikkien riisien päältä! Korotuksen jälkee pystyy ajaa smarttien yms päältä osumatta niihin
Tää on kyl jo äijä peliE30 316 -87
E91 325i -06
E61 530d -06
F10 520d -14
ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3
Comment
-
-
Originally posted by crane View PostJustiisa lähettelin mailia jenkkeihin,että tarvis osia.
Dodge kaipaa korotusta armottomasti, ei noin matalalla autolla tohi ajellakkaan :thinkItekki kattelin tollasta käyttikseksi vaan hintansa puolesta tyydyin sitte bemariin
Mites suomessa tollasten korotusten saaminen otteeseen, kun ainakin noita pakuksi rekattuja jenkkimaastureita ei montaa tuumaa pystyny nostamaan ennenku oli "maksiminostot" konttorin mukaan täynnä? Tais olla että 3" sai koria nostaa ja pari tuumaa jousitusta ja thats it. Onko eri lainsäädäntö kuorma-autoiksi rekatuissa?Dodge Charger R/T 440cid 1969
Mercedes Benz SL500 1993
Yamaha YZ 250cc 2T 1989
There is no substitute for cubic inches!!!
Comment
-
-
-
Originally posted by BlackZ View PostHehee, makee peliItekki kattelin tollasta käyttikseksi vaan hintansa puolesta tyydyin sitte bemariin
Mites suomessa tollasten korotusten saaminen otteeseen, kun ainakin noita pakuksi rekattuja jenkkimaastureita ei montaa tuumaa pystyny nostamaan ennenku oli "maksiminostot" konttorin mukaan täynnä? Tais olla että 3" sai koria nostaa ja pari tuumaa jousitusta ja thats it. Onko eri lainsäädäntö kuorma-autoiksi rekatuissa?
N2G:si rekistreröity kevyt kuorma-auto eli maastokuorkki. Akelta rivien välistä luettuna et vapaa korkeus 4,2 metriä mutta, ei nyt mene ihan niinkään...
Riippuu vähän konttorista jne... 4-6 tuumaa ylös ei ole mikään ongelma mut siitä sit ylöspäin mentäessä saattaa joku paperin purija rueta nikotteleen.
Pitäsi kait tuo omaankin lodjuun tilata korotus palaa... Tai tehä ite..F10 nokileka:think
Comment
-
-
Itse jo kauemman aikaa jenkkejä harrastanut, Moparin tuotannon autoja lähinnä. BMW:t koskettaneet sydäntä myös tässä nousevissa määrin ainakin toistaiseksi ihan käyttöauton virkaa ajaessa.
Tällä hetkellä työnalla -71 Plymouth Roadrunner klooni, eli oikeasti Satellite. Mukavasti melko pirteällä 440:llä, alukannet, M1 imusarja, 296/.509 nenäkeppi, cranen gold race- rullakeinut, magnumin alakerta, kaasariksi pitäisi vielä hankkia 850 tuplapumppu.
Lukkoperällä, apurungot yhdistetty, konin tolpat nurkissa, muuten järeimmät mahdolliset edessä vääntösauvat ja takana lehtijouset, normaalisti. Värinä pirteä oranssi mustalla scooppikonepellilläEi menis ilman scooppia edes pelli kiinni...
Seuraavana jonossa olisi -71 R/T Challenger. Menee tosin vuoden päähän että tuolla autolla tiellä ajetaan. Valmiita vehkeitä tuosta löytyypi -70 R/T Challenger Convertible, -67 GTX 426 Hemi padalla, ja -70 Charger 500 normaalisti 440:llä.ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
-
Seuraavana jonossa olisi -71 R/T Challenger. Menee tosin vuoden päähän että tuolla autolla tiellä ajetaan. Valmiita vehkeitä tuosta löytyypi -70 R/T Challenger Convertible, -67 GTX 426 Hemi padalla, ja -70 Charger 500 normaalisti 440:llä.[/quote]
no sulla on kyllä aika unelma mopar rivistö,laita nyt jostain kuva!!
Comment
-
Comment