Nuot ameriikan pakut ei kyllä kaikille sovi, vaikka hienoja onki. Ajelin pomon vanilla 1000km enkä ikinä enää aja moisella vekottimella
Mä taas rullailin E32:lla sen 3000km ja totesin että ei tästä tuu mitään
Ja tosiaan, tuntuu että joko näistä pitää tai sitten ei pidä, ei taida olla välimuotoja
Mä taas rullailin E32:lla sen 3000km ja totesin että ei tästä tuu mitään
Ja tosiaan, tuntuu että joko näistä pitää tai sitten ei pidä, ei taida olla välimuotoja
Just tän takia mulla on aina ollut useita härveleitä yhtäaikaa. Sitä kun kaipaa yhtä ominaisuutta yhdestä, toista toisesta. Nyt on kontrastit kohdillaan kun ajelee xl yukonilla ja rodilla vuoron perään, sit kun menee ykstoikkoseks niin potkastaan pyörä tulille
Just tän takia mulla on aina ollut useita härveleitä yhtäaikaa. Sitä kun kaipaa yhtä ominaisuutta yhdestä, toista toisesta. Nyt on kontrastit kohdillaan kun ajelee xl yukonilla ja rodilla vuoron perään, sit kun menee ykstoikkoseks niin potkastaan pyörä tulille
kansa huutaa kuvia
fuck the fuel economy.. :f:
chevrolet chevy van 6.2 Diesel, Suzuki Intruder 1400cc
Comment