Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
...yleisön pyynnöstä lisäkuvia Konehuoneesta ei nyt tähän hätään ollut photoja, paitsi prokkisvaiheista - mutta perus-käyttökunnossa se sieltä vaan on. -68 -mallihan se henk.koht. unelmalaite olisi, mutta eipä niitä järkevästi mistään löydä. Tyydyin sitten tällaiseen, jonka suht heikkona projektina hommasin, kun näyttää kaikki Chargerit järjestään olevan kiven alla, mallista viis :think
...btw. oli muuten suhteellisen jännä asentaa peltipakosarjoja tuohon laitteeseen. Melkein alkoi isoa miestä itkettämään Kuskin puolella piti purkaa kaikki ohjauksesta ja starteista lähtien, kun mm. vakaajatanko menee primaariputkien välistä eli peltisarja-hässäkän läpi. Mielenkiintoista pakosarjojen laittoa, kun hommat alkaa pallonivelien irroituksella Eikä tuo vielä mitään, mutta arvata saattaa, kuinka kauan kesti ymmärtää tuo oikea asennus...
Hieno on tämäkin! Olettekos huomanneet että tämän ikäryhmän chargereita, ja edellisen myös, on tänä suvena nähty ainakin Nokian/Tampereen cruisingeissa aivan tajuttoman paljon. Tekniikoina kaikkia mahdollisia 318:sta aina alumiiniHEMIIN asti :think
Hieno on tämäkin! Olettekos huomanneet että tämän ikäryhmän chargereita, ja edellisen myös, on tänä suvena nähty ainakin Nokian/Tampereen cruisingeissa aivan tajuttoman paljon. Tekniikoina kaikkia mahdollisia 318:sta aina alumiiniHEMIIN asti :think
Jep, huomattu on - manse-akselilla kesäisin vilahtelee kohtuu kivasti. Yhden matta-oranssin vastaavan olen ainakin bongannut valoista ja muutamia -69:sejä on tullut nähtyä. Edelleen jos sen Bladesta tutun -68-mallin kun livenä näkisi, niin melkein pari tippaa voisi housuun tulla
..älkää nyt käsittäkö väärin! Vaikka noi yllä olevat chargerit hienoja pelejä onkin niin ihan hevillä en MoParia itselleni hanki ...kolkytlukuisen ehkä.
Comment