Originally posted by Juhaska
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostOn kyllä ulkoapäin nätissä kunnossa. Tuon auton heikkoushan on tuo ZF 5HP24 laatikko, nämä prakaavat jo tuossa vapari A6 kansanmallissa ihan säännöllisesti.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostOnks audien kohdalla muutakin vikaa kuin e39 540 kohdalla noissa?
Sitten kansanmallin vaihdekepissä ei ole Sport modea erikseen, ohjain yrittää tunnistaa sen automaattisesti kaasun määrästä, mutta käytännössä se tarkoittaa että jos annat mitään muuta signaalia kuin nilkka suoraksi niin harvemmin sinulla ja vaihdelaatikolla on yhteistä käsitystä sopivasta vaihteesta.
Oma 540 oli sen verran vanha että se oli 5hp30:lla, se vaikutti kyllä mukavalta laatikolta ennenkuin heitin sen mäkeenE39 540i -96 Ajamisen iloa
Comment
-
-
Joo ei nuo taida varsinkaan RS6 tehoille enää kestää kiitettävän hyvin.
Mulla oli V6 perässä tuo laatikko ja itse kyllä tykkäsin, pysyi äärimmäisen hyvin lukossa, vaihtoi pehmeästi ja normiajoon sopivasti vaihtoi herkästi isompaa vaihdetta. Tuo oli tip-tronic niin sai "sporttiseen" ajoon vaihdella itse niin kuin huvitti, mutta D:llä oli kyllä omaan makuun oikein hyvä. Tuossa oli kilsoja alla 430tkm.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by E39Fin View PostJoo ei nuo taida varsinkaan RS6 tehoille enää kestää kiitettävän hyvin.
Mulla oli V6 perässä tuo laatikko ja itse kyllä tykkäsin, pysyi äärimmäisen hyvin lukossa, vaihtoi pehmeästi ja normiajoon sopivasti vaihtoi herkästi isompaa vaihdetta. Tuo oli tip-tronic niin sai "sporttiseen" ajoon vaihdella itse niin kuin huvitti, mutta D:llä oli kyllä omaan makuun oikein hyvä. Tuossa oli kilsoja alla 430tkm.E39 540i -96 Ajamisen iloa
Comment
-
-
Originally posted by Zeni View PostKTM 990 Adventure
Passat GTE
Comment
-
-
Originally posted by Zeni View PostE89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostOn kyllä ulkoapäin nätissä kunnossa. Tuon auton heikkoushan on tuo ZF 5HP24 laatikko, nämä prakaavat jo tuossa vapari A6 kansanmallissa ihan säännöllisesti.
En kyllä enää muista, että mikä paja oli kyseessä, enkä ole audiclubin sivuilla vieraillut kohta pariin vuoteen...
Tavallaan kiinnostaisi itseäkin kyseinen malli, mutta ei kehtaa enää lompakkoa rääkätä erikoisilla audeilla.ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment
-
Comment