Originally posted by Juhaska
View Post
Nettiautosta bongailtua XXXV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
On kyllä ulkoapäin nätissä kunnossa. Tuon auton heikkoushan on tuo ZF 5HP24 laatikko, nämä prakaavat jo tuossa vapari A6 kansanmallissa ihan säännöllisesti.E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
-
-
Se joku A-rumpu niistä menee Audeissa ainakin, arpoo vaihdetta ja veto päällä jysäyttää vaihteen rumasti silmään - lopulta sitten laatikon limp modea.Originally posted by ritariässä View PostOnks audien kohdalla muutakin vikaa kuin e39 540 kohdalla noissa?
Sitten kansanmallin vaihdekepissä ei ole Sport modea erikseen, ohjain yrittää tunnistaa sen automaattisesti kaasun määrästä, mutta käytännössä se tarkoittaa että jos annat mitään muuta signaalia kuin nilkka suoraksi niin harvemmin sinulla ja vaihdelaatikolla on yhteistä käsitystä sopivasta vaihteesta.
Oma 540 oli sen verran vanha että se oli 5hp30:lla, se vaikutti kyllä mukavalta laatikolta ennenkuin heitin sen mäkeen
E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
Joo ei nuo taida varsinkaan RS6 tehoille enää kestää kiitettävän hyvin.
Mulla oli V6 perässä tuo laatikko ja itse kyllä tykkäsin, pysyi äärimmäisen hyvin lukossa, vaihtoi pehmeästi ja normiajoon sopivasti vaihtoi herkästi isompaa vaihdetta. Tuo oli tip-tronic niin sai "sporttiseen" ajoon vaihdella itse niin kuin huvitti, mutta D:llä oli kyllä omaan makuun oikein hyvä. Tuossa oli kilsoja alla 430tkm.Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
Jees, kyllä tuo tosiaan ehjänä on ollut ihan kiva laatikko varmaan, mutta noita 4.2L koneisia näkee usein laatikkovikaisena tai laatikko jo kerran rempattuna. Parhaimmillaan olen nähnyt huutokaupat.com helmen, joka oli ehtinyt käymään kaksi kierrosta laatikkorempassaOriginally posted by E39Fin View PostJoo ei nuo taida varsinkaan RS6 tehoille enää kestää kiitettävän hyvin.
Mulla oli V6 perässä tuo laatikko ja itse kyllä tykkäsin, pysyi äärimmäisen hyvin lukossa, vaihtoi pehmeästi ja normiajoon sopivasti vaihtoi herkästi isompaa vaihdetta. Tuo oli tip-tronic niin sai "sporttiseen" ajoon vaihdella itse niin kuin huvitti, mutta D:llä oli kyllä omaan makuun oikein hyvä. Tuossa oli kilsoja alla 430tkm.
E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Näin on! Kyllä tuo mulle kelpaisOriginally posted by Zeni View Post
KTM 990 Adventure
Passat GTE
Comment
-
En tiedä, että voiko silmä tuohon etupuskuriin ikinä tottua. E60 on edelleen mielestäni ruma ja samoin E65. Ei totu niin ei :thinkOriginally posted by Zeni View PostE89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
Comment
-
-
10v päästä puhutaan miten kaunis g22 oli verrattuna nykyisiin.
https://www.nettiauto.com/skoda/fabia/11222306
Perus jokkis rellu
Comment
-
Jos sama raha uuteen Nettiauton BMW:n pitäisi laittaa, niin minä kyllä ottaisin tämän ennen G22. Jos nyt muuta vertailua ei tehdä kuin uusi BMW
https://www.nettiauto.com/bmw/530/11624156G21 LCI 330e xDrive 2022
Comment
-
Audiclubin sivulla kertoivat jostain ihan kotimaassa vaikuttavasta vaihteiston remppaajasta, joka vahvisti lootan ja lupasi, että jatkossa kestää lähteä vaikka liima pinnalta kiihdyttämään, kun harrastajat alkoivat noistakin ottamaan 550-600hv tehoja ulos.Originally posted by ekkoo1 View PostOn kyllä ulkoapäin nätissä kunnossa. Tuon auton heikkoushan on tuo ZF 5HP24 laatikko, nämä prakaavat jo tuossa vapari A6 kansanmallissa ihan säännöllisesti.
En kyllä enää muista, että mikä paja oli kyseessä, enkä ole audiclubin sivuilla vieraillut kohta pariin vuoteen...
Tavallaan kiinnostaisi itseäkin kyseinen malli, mutta ei kehtaa enää lompakkoa rääkätä erikoisilla audeilla.
ex. e39 540i vm-98, ex. audi S8 vm-01. ex. Saab 9-5 aero 2.3t sportcombi vm-05 RE85 stage 5+
Comment

Comment