Näin on, todella pitkät välitykset ja varsin paljon tehoa hukkaava voimansiirto pistää bensakortin lujille. Mutta samalla saa upean muotoilun, ei joka nurkassa vastaantulevaa autoa ja takapainotteisen nelivedon.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Turder View Posthttps://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/11844860
Hyvä talviauto, lämmin ja etenee hyvin. Bensaa menee kyllä reilusti ja hankala myydä...:think
Tuollanen vois olla kiva ajella vaikkakin on todella painava ja soppaa vie runsaasti vaikka miten ajaisi. Koneeseen voi mennä jokunen harrastusyksikkö jos ketjua ei ole vaihdettu ja jotenkin tuo perä näyttää laahaavan. :think2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Vahva suositus tuon auton ja Q4 kanssa 2.4jtdm:lle. Hauska kone ja huomattavasti pienemmillä huolilla pääsee kuin tuon opel-kutosen kanssa. Tuossa 2.4jtdm:ssä voi jopa hetkittäin olla pientä voiman tuntuakin.
Esimerkiksi tämä alfa-foorumilaisen vanha: https://www.nettiauto.com/alfa-romeo/159/11747170Jaguar XF Sportbrake R-sport.
E39 523iA Oxfordgreen
Comment
-
-
Originally posted by ekkoo1 View PostOlen kauan salaa himoinnut tuollaista 159 nelivetoa. Tykkäävät kuitenkin myös lahota helmoista käsittääkseni ja jakopäässä jonkinlainen tyyppivika venyvän ketjun kanssa. Öljyn taso/lämpötila-anturi kun hajoaa niin pitää pudottaa koko etukelkka iskareineen että saa öljypohjan irti että pääsee vaihtamaan anturin.
No aygossa ei vissiin.
Comment
-
-
Originally posted by jokes911 View PostHiukan himmentää tuota Alfan hohtoa että pellin alla on Opelin kone....
The JTS direct injection system was first used in a V6 engine in 2005 with the introduction of the Alfa 159 and Brera. This is not related to the Alfa Romeo V6 engine, but is instead a derivation of the GM High Feature engine; built in Australia by GM Holden. While it retains the High Feature engine's 89 mm × 85.6 mm (3.50 in × 3.37 in) bore x stroke and chain driven camshafts, it is modified by Alfa for their performance, fuel economy and sound characteristics. These modifications include: "TwinPhaser" variable valve timing (cam-phasing on both inlet and exhaust cams, thus the name), gasoline direct injection and a higher compression ratio of 11.25:1. It also operates with a lean burn system up to about 1500 rpm,[4] as on many other engines from the company and is capable of generating 191 kW (260 PS; 256 hp),[5] a number matching the larger LY7 3.6 L variant used by GM.
Comment
-
-
Originally posted by Eemeli View PostEihän se Busso ole, mutta ei sentään ihan Opelikaan:
The JTS direct injection system was first used in a V6 engine in 2005 with the introduction of the Alfa 159 and Brera. This is not related to the Alfa Romeo V6 engine, but is instead a derivation of the GM High Feature engine; built in Australia by GM Holden. While it retains the High Feature engine's 89 mm × 85.6 mm (3.50 in × 3.37 in) bore x stroke and chain driven camshafts, it is modified by Alfa for their performance, fuel economy and sound characteristics. These modifications include: "TwinPhaser" variable valve timing (cam-phasing on both inlet and exhaust cams, thus the name), gasoline direct injection and a higher compression ratio of 11.25:1. It also operates with a lean burn system up to about 1500 rpm,[4] as on many other engines from the company and is capable of generating 191 kW (260 PS; 256 hp),[5] a number matching the larger LY7 3.6 L variant used by GM.
The Vectra C received a facelift in September 2005, with the début at the Frankfurt Motor Show, and it retained a similar line of engines. However, the power of the 3.0 diesel was increased to 137 kW (184 hp), and the petrol 3.2 litre V6 engine was replaced by an Australian built turbocharged 2.8 litre High Feature V6 unit. This Saab co developed motor could produce 170 kW (228 hp). Opel installed the twin scroll turbo engine in its Signum productline with 185 kW (248 hp) output.2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Originally posted by Topi08 View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/m5/11877823
Sisäänajettu e60 M5, Ei ainakaan tuossa ilmoituksessa mainintaa laakereista♦♦♦ Pohjanmaa Connection ♦♦♦
Comment
-
-
Originally posted by asis View Post
6900 euroa voisin maksaa mintistä e39 faceliftistä, mutta tuosta on kyllä kova hinta.
Tällainen voisi olla hyvä seuraavaksi dieseliksi https://www.nettiauto.com/bmw/m550d/11851372Seat Leon Cupra ST
F20 116d
e87 116i
Comment
-
-
Originally posted by konsumies View PostTällainen voisi olla hyvä seuraavaksi dieseliksi https://www.nettiauto.com/bmw/m550d/11851372
Tässäpä hauska f10 535i xDrive 60tkm 32k€ ilmo, -1k€/vk tippuu hinta, kunnes ostaja löytyy:
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostTässäpä hauska f10 535i xDrive 60tkm 32k€ ilmo, -1k€/vk tippuu hinta, kunnes ostaja löytyy:
Etusivun bongaus: https://www.nettiauto.com/bmw/330/11886533
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View PostM550d on kyllä paljon bemaria 30k€:llä!M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
Comment
-
-
Originally posted by MajorDrake View PostNo jaa, hintapyynti aikallailla linjassaan, myin saman verran ajetun M550d LCI:n halvemmalla tuossa pari viikkoa sitten. Varusteetkin oli aikalailla samat pl. ei nahkoja vaan alcatarat ja lisäksi webasto...
tässä pakollinen, samassa n. 30k€ hintaluokassa, tällä kertaa lci M3 e92:
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Juu sama homma, heti ensimmäisenä tuli fiilis että onpas ylimielisen (mulkun) oloinen myynti ilmoitusVaikka persoona varmasti ei sellainen olisikaan. Yleensä näistä ilmoituksista löytyy aina sitten joku paskaläjä jota omistaja pitää maailman hienoimpana ja virheettömänä yksilönä josta halutaan saada se viimeinenkin euro. Tämä siis yleisesti, en tarkoita että tämä auto tai omistaja olisi mitenkään huonoja yksilöitä mutta sellaisen fiiliksen tuollaisesta "tiukasta" myyntitekstistä tulee.
Hintakin tosiaan varmaan kannattaa laittaa, ei edistä kenenkään (ei myyjän eikä ostajan) asiaa laittaa hinnoittelematta autoa myyntiin, varsinkaan kun ei se nyt mikään sothebyllä myytävä yksisarvinen ole.Last edited by Taski; 25-01-2021, 17:12.Erikoismies Tampereen Kauniaisista.
Comment
-
Comment