Nii no, miks vitussa ne on joissain malleissa siniset? Omaan silmään tuo punainen näyttää ainakin hyvältä tummassa autossa, paljon paremmalta kuin se sininen. Ja varmasti monen muunkin mielestä.
Molempiahan on saanut ihan tehtaaltakin tuon värisinä, ainakin osaan mallistoa.
En ole pahemmin seurannut uudempia. Tarviiko noihinkin oikeasti tehdä jo ketjurempat?
En oo kyllä hirveen monessa nettiauton N55-moottorisessa nähny (ainakaan vielä) mainintaa jakoketjun vaihdosta, mutta onhan siitä täälläkin puhetta välillä ollut että vois olla tarpeen 150+ tkm ajetuissa. Ennen kuin N55 ostin niin tuli kaikenlaista N54/N55-tyyppivikalistaa ja vertailua katottua eikä niissä silloin ollut tollasta mainittu.
E39 kun katsastin viimeviikolla niin katsurin kans tuli myös tuosta E92 puhetta ja kysyi heti että onko jakoketju vaihdettu.
En oo kyllä hirveen monessa nettiauton N55-moottorisessa nähny (ainakaan vielä) mainintaa jakoketjun vaihdosta, mutta onhan siitä täälläkin puhetta välillä ollut että vois olla tarpeen 150+ tkm ajetuissa. Ennen kuin N55 ostin niin tuli kaikenlaista N54/N55-tyyppivikalistaa ja vertailua katottua eikä niissä silloin ollut tollasta mainittu.
E39 kun katsastin viimeviikolla niin katsurin kans tuli myös tuosta E92 puhetta ja kysyi heti että onko jakoketju vaihdettu.
Itse taas en ole n54/55 kuullut ollenkaan. Yritin etsiä myös netistä ja ei sieltäkään oikein löydy. Taitaa koskea niitä vajaapyttyisiä. Sry offtopikista.
Kattelin pitkästä aikaa minejä ja tämän kohdalla kyllä repesin kahteen kertaan. Ensin hintapyynnöstä, toisen kerran uudelleen hintapyynnöstä kun katsoin pari kuvaa eteenpäin. Mahtaa nämä kilpurin mausteet eli parit tarrat ja jcw vaihdekeppi olla kalliita.
Mitä suurempi tankki käytännössä tarkoittaa i8:ssa?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Kattelin pitkästä aikaa minejä ja tämän kohdalla kyllä repesin kahteen kertaan. Ensin hintapyynnöstä, toisen kerran uudelleen hintapyynnöstä kun katsoin pari kuvaa eteenpäin. Mahtaa nämä kilpurin mausteet eli parit tarrat ja jcw vaihdekeppi olla kalliita.
Miks vitussa noit jarrulevyjä on maalattu punaseks
Ruosteinen ruskea siistimpi? En nyt ihan ymmärrä mitä huvittavaa tuossa on, eikö näitä levyjen ruosteisia rumia rumpuja ole aina tavattu siistiä ja maalailla? Toki en ole punaista vielä nähnyt.. Ainakin mun mielestä siistin näköinen noin vaikka en enää mikään tuninghemmo olekkaan.
Ruosteinen ruskea siistimpi? En nyt ihan ymmärrä mitä huvittavaa tuossa on, eikö näitä levyjen ruosteisia rumia rumpuja ole aina tavattu siistiä ja maalailla? Toki en ole punaista vielä nähnyt.. Ainakin mun mielestä siistin näköinen noin vaikka en enää mikään tuninghemmo olekkaan.
Väitinkö että ruosteisen ruskea on siistimpi? Maalaa sä vaikka pantterikuosilla sun jarrulevys jos siltä tuntuu täähän on tuningfoorumi
Random: https://www.nettiauto.com/kia/picanto/11809473
Väitinkö että ruosteisen ruskea on siistimpi? Maalaa sä vaikka pantterikuosilla sun jarrulevys jos siltä tuntuu täähän on tuningfoorumi
Random: https://www.nettiauto.com/kia/picanto/11809473
Ei kun mä kysyin, näitkö kysymysmerkin?
Ihmettelin vaan hieman että onko jarrulevyjen rumpujen maalaus noin uusi asia.
Jos olisi joku laitettu auto niin voisin hyvin kyllä maalata rummut samalla värillä kun jarrusatulat, oikeen kivan näköinen on
On kyllä hinta keksitty RHD Ministä mikä ei ole edes S tai JCW-malli! Taitaa mittarilukemakin olla maileissa eli 200tkm about ajettu.
Joo kun sais ees LHD R53 S-mallista tuon rahan niin olis hyvä Vai onko se sit brittiautoissa niin, että briteistä uitettu oikeelta ajattava onkin yllättävässä arvossa.
Comment