Originally posted by Petri.Kekkonen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXVI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kusilaitu View PostPunainen pellenkenkä Japanista:
Comment
-
-
Originally posted by Kusilaitu View PostPunainen pellenkenkä Japanista:
Ostaisin, jos ei olisi tarvetta turvaistuimelle
Originally posted by Zeta View PostVarmaan helpottaa tämän myymistä: puolet enemmän kilsoja ja kalliimpi
https://www.nettiauto.com/bmw/z3/12147883
Comment
-
-
Jotta loppuisi niiden hupiautojen ihailu, niin enemmän arkista vaihtoehtoa:
Ostettu BMW Suomelta, valmistuspv 11.9.2018 ja rekisteröinti 24.4.2020 eli kohtuullisen pitkään tämäkin yksilö maannut jossain. Kuinka tavallista näiden seisottaminen Hangon vapaavarastossa oikein on? Nyt loppukeväällä on tullut usempi vastaan, jossa käyttöönotto on viivästynyt paljon, joskus todella paljon.
Itse auto on ihan perusvarusteinen bensalulla. Iso ja ennen kaikkea hiljainen. Mutta jos alusta on perusmallia ja koneella ei kiihdytyskisoissa keulita, niin miksi sitten pitää ottaa se mukavuuskärki tylsäksi 18-tuumaisilla renkailla..ei tajua. Toki näyttää paremmalta mutta erityisesti huonpintaisilla teillä, joita on paljon, kyllä 17"-kumi tekee paljon joustotyötä ennen kuin päästään itse iskunvaimennukseen asti.
Hiukan ristiriitaiset tunnelmat. Ihan kiva perusauto (ei edes digimittareita), mutta 45k€ pyyntihinnalla haluaisi niitä "herkkuja" ja jos alla on jo nyt samalla tekniikalla oleva vanhempi versio teemasta, niin kannattaako vaihtaa.. (Ei tietenkään, mutta ei mennä siihen). Uudet sporttipenkit ovat paremmat kuin vanhat, mutta ristiseläntuen puutteen tuntee.
Tämä aiemmin käsitelty versio teemasta oli enemmän tulevaisuutta, vaikka painaakin sen 240kg enemmän ja on kolaroitu.
Ollut pidempään tarjolla, mutta n. 3krt enemmän klikkauksia ja yhteydenottoja. Opetus? Jos maahantuojana tilaat aivan karvalakkiauton, niin se ei aikuisten oikeasti välttämättä liiku -> enemmän varusteita, vähemmän riskiä.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostJotta loppuisi niiden hupiautojen ihailu, niin enemmän arkista vaihtoehtoa:
Ostettu BMW Suomelta, valmistuspv 11.9.2018 ja rekisteröinti 24.4.2020 eli kohtuullisen pitkään tämäkin yksilö maannut jossain. Kuinka tavallista näiden seisottaminen Hangon vapaavarastossa oikein on? Nyt loppukeväällä on tullut usempi vastaan, jossa käyttöönotto on viivästynyt paljon, joskus todella paljon.
Itse auto on ihan perusvarusteinen bensalulla. Iso ja ennen kaikkea hiljainen. Mutta jos alusta on perusmallia ja koneella ei kiihdytyskisoissa keulita, niin miksi sitten pitää ottaa se mukavuuskärki tylsäksi 18-tuumaisilla renkailla..ei tajua. Toki näyttää paremmalta mutta erityisesti huonpintaisilla teillä, joita on paljon, kyllä 17"-kumi tekee paljon joustotyötä ennen kuin päästään itse iskunvaimennukseen asti.
Hiukan ristiriitaiset tunnelmat. Ihan kiva perusauto (ei edes digimittareita), mutta 45k€ pyyntihinnalla haluaisi niitä "herkkuja" ja jos alla on jo nyt samalla tekniikalla oleva vanhempi versio teemasta, niin kannattaako vaihtaa.. (Ei tietenkään, mutta ei mennä siihen). Uudet sporttipenkit ovat paremmat kuin vanhat, mutta ristiseläntuen puutteen tuntee.
Tämä aiemmin käsitelty versio teemasta oli enemmän tulevaisuutta, vaikka painaakin sen 240kg enemmän ja on kolaroitu.
Ollut pidempään tarjolla, mutta n. 3krt enemmän klikkauksia ja yhteydenottoja. Opetus? Jos maahantuojana tilaat aivan karvalakkiauton, niin se ei aikuisten oikeasti välttämättä liiku -> enemmän varusteita, vähemmän riskiä.
M-sport mukavilla herkuilla, tehdastakuu 6/2022 asti, BPS takuu 6/2023 asti, kilvissä noin 41k€ (sis. hakukulut, verot, talvirenkaat jne.).
Miksi katsella 520i karvalakkia tai kolaroitua hybridiä Suomesta?S65, S85, H1, N63TU, HA0, IB1
Comment
-
-
https://www.nettiauto.com/bmw/318/12193446
Sama peli myyty joulun alla vikalistalla 2900€ hintaan:
https://www.ricardo.ch/de/a/bmw-318-...46-1144210060/
Jollakin tavalla hieno vompattiRuosteeton Karmann
Comment
-
-
Originally posted by Petteri75 View PostJotta loppuisi niiden hupiautojen ihailu, niin enemmän arkista vaihtoehtoa:
Itse auto on ihan perusvarusteinen bensalulla. Iso ja ennen kaikkea hiljainen. Mutta jos alusta on perusmallia ja koneella ei kiihdytyskisoissa keulita, niin miksi sitten pitää ottaa se mukavuuskärki tylsäksi 18-tuumaisilla renkailla..ei tajua. Toki näyttää paremmalta mutta erityisesti huonpintaisilla teillä, joita on paljon, kyllä 17"-kumi tekee paljon joustotyötä ennen kuin päästään itse iskunvaimennukseen asti.
.2015 Ford Transit Custom Trend, 125hv -> +180hv
2022 X3 Charged Edition Msport
1999 Honda CBR 900 SC33
2009 Husqvarna SMR 510
2017 KTM EXCF 350
Comment
-
-
Originally posted by jokes911 View PostHyvä että on 18-tuumasilla. Meinaan 17-tuumasilla oma 530e ei ole mikään nautinto ajaa oli sitten suora tie tai mutka. Oma mäsitys on että nuo liian korkeat renkaat tekee sen huononkin ohjauksen vielä huonommaksi.
18-tuumainen alkaa olemaan matalaprofiilinen, mikään ei jää huomaamatta. Toisaalta, mutkissa ei sitten enää vedetäkään aivan samaa tahtia, mutta kuka sitä nyt harrastaisi esim. G30 520:llä muutenkaan?
Sarjassamme ylijääneitä aarteita:
Grand Turismo on varmasti ihan hyvä keksintö ja käytännöllinen, mutta ei ehkä ulkonäöllisesti kaikkein onnistunein. Tässä olisi varusteitakin mutta hintaa on vielä melkein 47k€. Mikähän on se kohta, kun aletaan näistä myöntämään kunnollisia alennnuksia vai onko autokauppa niin kannattavaa, että näitä ja muita ylitsevuotisia voi seisottaa varastossa vaikka kuinka pitkään?BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Mulla on g30 19” kesäkumeilla, ja erittäin kiva ja pehmeä ajaa…toi on msport, mutta nämähän ei tule msport vietereillä vaan normi jousilla, iskari on ilmeisesti msport. Talvella mennään 18” kitkoilla…ei tulisi mieleenkään laittaa 17” alle..Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by Meepi View PostEi tuommoisen gran turismon ostoa oikein mitenkään voi perustella:think Tilaa vähmmän kuin farkussa ja rumempi kuin porrasperä tai farkku. Erikoinen ellei jopa tarpeeton korimalliF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Etulippa pois niin ois hieno:
Pitkään myynnissä tämäkin, onko jo 100tkm niin paljon että monikaan ei uskalla DSG:tä ostaa:
Originally posted by TheRipper View PostMutta takapenkillä onkin sitten tilaa huomattavasti sedania tai farkkua enemmän.Last edited by Petri.Kekkonen; 16-06-2021, 07:45.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Comment