Ykkönen kuppipenkeillä ja automaatilla suomesta !
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XXXVI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nätti väri vanne kombinaati0. Sisältä luultavasti mustaakin mustempi kun ei kuvia kehdattu laittaa.
Klassista muotoilua
Last edited by BMW525Xda; 24-06-2021, 11:23.
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostVarmaan nuo ovat ne täällä forumilla taivaisiin ylistetyt sport-istuimet, mutta eivät ne sentään mun mielestä ainakaan kuppipenkkien arvonimeä ole ansainneet. No, minä olenkin siinä mielessä erikoinen tapaus että peruslättänät ovat mun istumalihaksille miellyttävämmät. Molemmilla ajellut ja tähän on tultu.
Mitäköhän noiden kuvien perusteella pitäisi sanoa... Ilmoituksessa kilsat 210tkm ja yhdessä kuvassa 282tkm mittarissa ja polttoaineen kohdalla lukee Diesel. Siis 118i:ssä...E88 & F56 electric
Comment
-
-
Originally posted by fransesco View Post"Kuppipenkit"Varmaan nuo ovat ne täällä forumilla taivaisiin ylistetyt sport-istuimet, mutta eivät ne sentään mun mielestä ainakaan kuppipenkkien arvonimeä ole ansainneet. No, minä olenkin siinä mielessä erikoinen tapaus että peruslättänät ovat mun istumalihaksille miellyttävämmät. Molemmilla ajellut ja tähän on tultu.
Mitäköhän noiden kuvien perusteella pitäisi sanoa... Ilmoituksessa kilsat 210tkm ja yhdessä kuvassa 282tkm mittarissa ja polttoaineen kohdalla lukee Diesel. Siis 118i:ssä...
Onpa muuten matilla erikoinen ilmo, itse ihmettelin 2.0 tehoa jo linkkausvaiheessa, meinasinkin mainita että aika ponneton 129hv bensiini mutta tämähän on disu.
Jos on auto korkeella, on kyllä hintakin. Huhhuh. Pari palaa turkkilevyä mätien ovien kulmaan ja jalometallin kilohinta.
Last edited by BMW525Xda; 24-06-2021, 11:27.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View PostNo itse en ainakaan niistä montaa tonnia extraa maksaisi.
Bongo: https://www.nettiauto.com/bmw/118/11450969
e87 130i M-Sport, N52, 6-speed manual vm. 2005
Comment
-
-
Originally posted by isolohko View Postarvostaako automaattia, kukin kutakin.
Jos on F-sarjaa ja kynttilät valojen tilalla, lättäpenkit ja manuaali aski niin se on välittömästi NEEEXTS65, S85, H1, N63TU, IB1
Comment
-
-
Hinta tulee alaspäin:
Originally posted by pyroz View PostKyllä vähissä on ne jotka F-sarjalaisia enää haluaa manuaalina.Jotenkin kyllä tuo E92 on vähän kankea ajettava manuaalina, en vaan vieläkään tiedä oikein mistä se johtuu. E39 on paljon helpompi ajaa pehmeästi.
E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View Post
Onpa muuten matilla erikoinen ilmo, itse ihmettelin 2.0 tehoa jo linkkausvaiheessa, meinasinkin mainita että aika ponneton 129hv bensiini mutta tämähän on disu.
Originally posted by pyroz View PostKyllä vähissä on ne jotka F-sarjalaisia enää haluaa manuaalina. Ei ihme että roikkuvat pitkään myynnissä. ZF 8-lovisen sijaan ei mitään järkeä käyttöautoon ottaa manuaalia..
Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by BMW525Xda View PostOriginally posted by fransesco View Post
Mitäköhän noiden kuvien perusteella pitäisi sanoa... Ilmoituksessa kilsat 210tkm ja yhdessä kuvassa 282tkm mittarissa ja polttoaineen kohdalla lukee Diesel. Siis 118i:ssä...Originally posted by BMW525Xda View PostOnpa muuten matilla erikoinen ilmo, itse ihmettelin 2.0 tehoa jo linkkausvaiheessa, meinasinkin mainita että aika ponneton 129hv bensiini mutta tämähän on disu.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostKyllä vähissä on ne jotka F-sarjalaisia enää haluaa manuaalina. Ei ihme että roikkuvat pitkään myynnissä.Ei nettiautossa nekään pitkään pyöri jos ei ole hintapyynti 2000-3000e liian pitkä
Tämäkin meni eilen kaupaksi, ilmeisesti yksi omistajuus painoi kun ei tuo noille kilsoille enää mikään erikoisen edullinen ollut
Comment
-
-
Originally posted by pyroz View PostKyllä vähissä on ne jotka F-sarjalaisia enää haluaa manuaalina. Ei ihme että roikkuvat pitkään myynnissä. ZF 8-lovisen sijaan ei mitään järkeä käyttöautoon ottaa manuaalia.
Jos on F-sarjaa ja kynttilät valojen tilalla, lättäpenkit ja manuaali aski niin se on välittömästi NEEEXT
Manuaali vaan on varma ja pelaa, huomaat sen heti, eikä ajan myötä. Ei sisällä ylläreitä, eikä vaadi erityistä paimennusta tai kalliita huoltoja. Vertaa siinä sitten samaa ikääntyvään automaattiin. Uutena ja toimivana toki kiva, mut sama pätee moneen muuhun. Henkilökohtainen (pysyvä) mielipide, ei kummene vääntämällä, eikä korupuhumalla vanhenevaa automaattia kullaksi
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View PostManuaali vaan on varma ja pelaa, huomaat sen heti, eikä ajan myötä. Ei sisällä ylläreitä, eikä vaadi erityistä paimennusta tai kalliita huoltoja. Vertaa siinä sitten samaa ikääntyvään automaattiin. Uutena ja toimivana toki kiva, mut sama pätee moneen muuhun. Henkilökohtainen (pysyvä) mielipide, ei kummene vääntämällä, eikä korupuhumalla vanhenevaa automaattia kullaksi
Comment
-
-
Eipä ole tämmöinen F30 "perusauto" enää kauhean kallis siistikuntoisena M Sporttinakaan. Ja finnittömät kilvetkin vakiona, toki etupuskurin näkyvien reikien kera.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Comment