Ei jos ylimääräinen ääni lähtee fortella/uusilla öljyillä, muuten kyllä.
Juu tuo auto on ollut jo huutokaupat.com ja voitin huudon silloin 12k+ mutta eivät myyneet silloin. Auto on kyllä hienossa kunnossa kun kävin sitä katsomassa uskoisin että liquid moly auttaa ääneen koska kylmänä kävi moottori nätisti.
Onko täällä joku huutamassa 330d nelikkoa? Sillä vaan kyselen ettei harrastajat huutais toisiaan vastaan. Tai saa huutaa mutta mun raja tulee vastaan hyvin äkkiä.
Saa nähdä kuinka ylihintaiseksi nousee.
Ennen oli myynnissä 4800€ pyynnillä eikä mennyt kaipaksi.
Siitä parasta, mitä rahalla ylipäänsä voi saada. Ja vielä pirunlaudat mukana, menestystä ei voi estää mikään.
No nyt on kyllä näyttävä ilmestys. Remppalaudat edustusauton takajalkatilassa, ovenvälitkin kaikenmaailman hiekkaa ja kiviä täynnä. Ajettu talvella, mutta ei suolassa. Vielä huutokaupassa. Intuitio sanoo, että ostaja ei voi kuin voittaa
Mitä horiset? Täysin eri autot ja tossa vielä reipas satatonnia enemmän mittarissakin
sitä horisen että minulla on ollut e36 328i m-sport ja e46 330ci m-sport ja e46 noista on aika lailla joka asiassa parempi (teho, varusteet..). kummassakaan ei ole minun mielestä paljon merkitystä onko 200 vai 300tkm mittarissa kun on joskus huollettu ja ilmenneet viat korjattu.
huutokauppojen e36 ihannointia en täysin ymmärrä, koska ei ole edes m-sport. katkeran näköinen valkoinen kattoverhoilu eikä m-helmoja. minusta jo nyt 3k liikaa hintaa mutta jos joku tykkää sen ulkonäöstä niin ostakoon pois.
edit. e46 5950€ tarjous hylätty, ei saa sillä rahalla kunnon autoa
Last edited by 28schnitzer; 25-04-2022, 18:50.
Reason: lisää tietoa
Ei minulla ainakaan ole, enkä ole kyllä moista väittänytkään.
Yleisesti ottaen vaan tuppaa kaikki vanhat autot olemaan "200tkm" ajettuja, kunnosta viis.
[oma mielipide]
Aika tyhjänpäivästä noin vanhassa tuijotella kilsoja muutenkaan jollei kyseessä ole oikeasti merkittävän vähän ajettu (<100tkm?), auton kunto/huoltohistoria/vahinkohistoria/tehdyt rempat tuon ikäisissä on se mikä ratkaisee. [/oma mielipide]
Onko jotain faktaa heittää tähän että olis kovastikin ruuvattu kyseisen punasen muovin kilsoja?
Ei minulla ainakaan ole, enkä ole kyllä moista väittänytkään.
Yleisesti ottaen vaan tuppaa kaikki vanhat autot olemaan "200tkm" ajettuja, kunnosta viis.
[oma mielipide]
Aika tyhjänpäivästä noin vanhassa tuijotella kilsoja muutenkaan jollei kyseessä ole oikeasti merkittävän vähän ajettu (<100tkm?), auton kunto/huoltohistoria/vahinkohistoria/tehdyt rempat tuon ikäisissä on se mikä ratkaisee. [/oma mielipide]
Leave a comment: