Ihan tämä sama ilmeni aikoinaan kun ostin tuon 1996 valmistetun E39. Foorumilla jokainen tietäjä ja sanaseppo huuteli että pitää olla facelift tai ainakin uudemmat sähköt, E39 sähköviat prefaceliftin kanssa on iso ongelma.
Noh... oon vaihtanut siihen kampiakselin asentoanturin, lasketaanko se?
Osto siis 12 vuotta sitten.
Sen sijaan kun katsotaan miten E60 tai uudemmat voi tuolta osin pärjätä... :think
yrititkö nyt perustella fl eekolmeysin sähköjen huonoutta eekuuskympillä, jotta oma preface tuntuis paremmalta?
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan E34 540iA 93 sedan E39 530iA 00 touring
Rehellinen myyjä kun kertoo mistä auto on. Mutta yksi juttu vähän klikkaa..
"Auto on Suomeen tullut Liettuasta ja on aikoinaan kolaroitu jenkeissä. Auton pellit suoristettu ja runko on suora, eikä rungolle silloin ole käynyt mitään.
Auto toimii loistavasti eikä autossa ole mitään mistä huomaisi auton olevan kolaroitu, sillä minäkään en tätä ostaessani tiennyt, että auto on sieltä ja minä en sitä jätä kertomatta seuraavalle omistajalle!"
Mistä tietää mitä rungolle on käynyt jossei ostaessaan edes tiennyt ostavansa mällipeliä? :think Ei kuitenkaan malttanut itse pitää kuin puoli vuotta :think
En tiennytkään, että eekuuskympissä on huonot sähköt.
Takaluukun sähköt, antennivahvistin
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Noin se taitaa valitettavasti olla. Mukavaa että väliin tuli tietoa ettei mene vain minun mutuiluni piikkiin
Nuo E90 aikakauden autot näyttää aika mielenkiintoisilta, joku 335d kolmella pallolla alkaa olla ihan mielenkiintoisesti hinnoiteltu, ja ilmeisen kestäviä lootiakin jo. Onko GA6HP26Z väännönkesto 600nm vai onko sitä jotenkin tuollaiseen vahvisteltu? Seuraavassa kopassa ilmeisesti lisää vaihteita ja +100nm väännönkestoa(ko?)
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Rehellinen myyjä kun kertoo mistä auto on. Mutta yksi juttu vähän klikkaa..
"Auto on Suomeen tullut Liettuasta ja on aikoinaan kolaroitu jenkeissä. Auton pellit suoristettu ja runko on suora, eikä rungolle silloin ole käynyt mitään.
Auto toimii loistavasti eikä autossa ole mitään mistä huomaisi auton olevan kolaroitu, sillä minäkään en tätä ostaessani tiennyt, että auto on sieltä ja minä en sitä jätä kertomatta seuraavalle omistajalle!"
Mistä tietää mitä rungolle on käynyt jossei ostaessaan edes tiennyt ostavansa mällipeliä? :think Ei kuitenkaan malttanut itse pitää kuin puoli vuotta :think
Pikkasen kova hinta. Itse myin samanmoisen mällipelin,mutta suomiauton varmaan 4-5v sitten 60tkm ajettuna n.21ke ja sekin oli työn/tuskan takana.
Nelikko tosin ei ollut.
Comment