Originally posted by Jarger
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XL
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Rehellinen myyjä kun kertoo mistä auto on. Mutta yksi juttu vähän klikkaa..
"Auto on Suomeen tullut Liettuasta ja on aikoinaan kolaroitu jenkeissä. Auton pellit suoristettu ja runko on suora, eikä rungolle silloin ole käynyt mitään.
Auto toimii loistavasti eikä autossa ole mitään mistä huomaisi auton olevan kolaroitu, sillä minäkään en tätä ostaessani tiennyt, että auto on sieltä ja minä en sitä jätä kertomatta seuraavalle omistajalle!"
Mistä tietää mitä rungolle on käynyt jossei ostaessaan edes tiennyt ostavansa mällipeliä? :think Ei kuitenkaan malttanut itse pitää kuin puoli vuotta :think
Comment
-
-
Last edited by Petri.Kekkonen; 03-11-2022, 10:22.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Originally posted by OVi View PostEn tiennytkään, että eekuuskympissä on huonot sähköt.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostTakaluukun sähköt, antennivahvistin
BMW 318iS 9 900 €E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
-
Noin se taitaa valitettavasti olla. Mukavaa että väliin tuli tietoa ettei mene vain minun mutuiluni piikkiin
Nuo E90 aikakauden autot näyttää aika mielenkiintoisilta, joku 335d kolmella pallolla alkaa olla ihan mielenkiintoisesti hinnoiteltu, ja ilmeisen kestäviä lootiakin jo. Onko GA6HP26Z väännönkesto 600nm vai onko sitä jotenkin tuollaiseen vahvisteltu? Seuraavassa kopassa ilmeisesti lisää vaihteita ja +100nm väännönkestoa(ko?)
Comment
-
-
Ihan alkupään sarjanumerolla oleva BMW Alpina B3 (E90).
Eikä hinta näyttäisi olevan paha kun vertaa 335i:iin.E93 335i Aarre, Montego blue
E90 318i talvipulkka
Harrastuksissa ongelmien määrä on vakio - niitä on koko ajan.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/328/13197283
Rehellinen myyjä kun kertoo mistä auto on. Mutta yksi juttu vähän klikkaa..
"Auto on Suomeen tullut Liettuasta ja on aikoinaan kolaroitu jenkeissä. Auton pellit suoristettu ja runko on suora, eikä rungolle silloin ole käynyt mitään.
Auto toimii loistavasti eikä autossa ole mitään mistä huomaisi auton olevan kolaroitu, sillä minäkään en tätä ostaessani tiennyt, että auto on sieltä ja minä en sitä jätä kertomatta seuraavalle omistajalle!"
Mistä tietää mitä rungolle on käynyt jossei ostaessaan edes tiennyt ostavansa mällipeliä? :think Ei kuitenkaan malttanut itse pitää kuin puoli vuotta :think
Nelikko tosin ei ollut.
Comment
-
-
Last edited by Petri.Kekkonen; 05-11-2022, 11:02.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
Comment