Originally posted by Zeta
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huutokaupat.com bongailtua III
Collapse
X
-
Siitä uusi bensa weba Bemariin (ehkä) halvalla: https://huutokaupat.com/4495887/uusi...ytettya-eberia
Edit. tämä lause tuolla myytävien autojen ilmoituksissa saa aina savun nousemaan korvista:
"Pieniä ruostevaurioita naarmuja ja kolhuja löytyy, niin kuin tuon ikäisessä kuuluukin" Ja vitut kuuluu, sanon minä.Last edited by Heguli 31; 23-11-2023, 17:50.
Comment
-
-
Originally posted by VilleP View PostSoftasta kattien valvonta pois.
Jännä ettei ole sitä sitten tehty jo, kun lähdetty autoa virittelemään...
Comment
-
-
Pieni kauppakassi sporttipenkeillä ja xenoneilla. 5900e näyttää myyntihinta olevan SAKA:ssa saa nähdä jääkö huutokaupassa puoleen tuosta..Last edited by Zeta; 25-11-2023, 10:21.
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View Post
Jännä ettei ole sitä sitten tehty jo, kun lähdetty autoa virittelemään...
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View Post
Ehkä se ei ole kiinnostanut auton käyttäjää kun ei se oikeastaan vaikuta mihinkään.
No ehkä se olen vain minä, mutta itse en ainakaan tykkää katsella moottorin vikavaloja.
Comment
-
-
En ole koskaan ymmärtänyt mitä hienoa noissa ruuveilla kiinnitetyissä muovin paloissa voi olla ja miksi niillä pitää auto pilata...Aivan hirveä viritys...kaunis auto pilattu aivan täysin. Luulisi jäävän suomen halvimmaksi ylivoimaisesti.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Saahan sitä jokainen omalleen tehdä mitä haluaa.
Mitenköhän tuon katsastuksen kanssa, jos ilma-alustaa ei oo muutoskatsastuksessa käytetty. Vai luinko jotenkin väärin ilmoitusta5c jetta 1.2TSI 140/220
530e m-sport alpinweiss3 vakio
a4 cabi 220/300
vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...
Comment
-
-
Originally posted by repsa View PostSaahan sitä jokainen omalleen tehdä mitä haluaa.
Mitenköhän tuon katsastuksen kanssa, jos ilma-alustaa ei oo muutoskatsastuksessa käytetty. Vai luinko jotenkin väärin ilmoitusta
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View Posthttps://huutokaupat.com/4521563/bmw-...uperhieno-2015
Arvokas 22 000e korisarja. Leimaa ei ole, saa nähdä mihin hinta nousee...
Comment
-
-
Originally posted by Esko View Post
Tämähän oli foorumilaisen rakentama. En nyt jostain syystä löydä enää topiccia asiasta. Onko vaihtanut omistajaa tässä välissä, kun ollut näemmä myös Palomäellä myynnissä. Nyt ilmeisesti jäänyt jollain Santanderin osari maksamatta, kun on huutokaupassa ja auton tyyliin sopiva Liedon Realisointi. Eipä siinä tyylikäs toi omasta mielestä on ja kyllä noita i8:ja riittää rakenneltavaksi ettei kaikkien tarvi olla oem kunnossa. Joku mobile.de voisi olla tuolle kuitenkin oikeampi kanava kuin huutokaupat.com.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
Comment