btcf.fi tarra konepellissä ei ole sattunut ihan tuo puskurin korjausmaali oikeaan värikarttaan...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huutokaupat.com bongailtua III
Collapse
X
-
Originally posted by Zeta View Posthttps://huutokaupat.com/4826058/bmw-335i-2015
"Auto on kolaroitu jonka jälkeen korjattu, auton dokumentit yhdysvalloissa ja autoa ei ole mahdollista saada suomen kilpiin"
Kuvista kuitenkin pilkottaa FIN-kilvet...2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Sen nyt tietää Erkkikin ja Ekin broidi Pertti, että lopputulos tuostakin huutokaupasta on, että voittavaa huutoa ei hyväksytä. En jaksa toistaa itseäni mitä olen mieltä koko harrasteautomarkkinasta ja jatkuvan arvon nousun suorastaan uskonnollisesta hurmiosta ja siitä seuraavasta hintapyynnöstä....
-
👍 3
Comment
-
-
No, tossa on mobilesta 42 kpl:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?dam=false&fr=%3A1992&isSearchRequest=t rue&ms=3500%3B45%3B%3B&ref=dsp&s=Car&sb=rel&vc=Car
Nettiautossa on myynnissä kolme, joista tuorein ilmoitus on 2 vuotta vanha, että ihan sama mitä sä ajattelet.
EDIT: eiku neljä, mutta se neljäs on pomppinut vähän väliä myytävänä ainakin kolmen vuoden ajan. Joka aamu usean vuoden ajan mä oon viettänyt aamupaskani tietyn rutiinin kanssa, joka on nettiauton klassikot ja kallein eka. Siellä ne samat kärryt pyörii poskettomilla pyynneillä.Last edited by van cleef; 04-06-2024, 18:47....
Comment
-
-
No, se nyt oli ehkä jossain määrin humoristinen tapa ilmaista, mutta sanoisin että kohtuu totuudellinen. Monta vuotta olen ollut ostamassa jotain valmista harrastetta, mutta valinnan varaa on järjettömästi ja sit ku paan lowball tarjouksen sisään, niin vastaan tulee joku referaatti classic datan markkinahinnasta tai muuta ripulia. Sit kysyn, että monta vuotta toi on ollutkaan myynnissä ja ymmärrätkö markkinatalouden perusteita?
Mun faija oli joskus duunissa posti- ja lennätinlaitoksella. Se oli arvostettu homma, mutta milloin olet viimeksi käyttänyt lennätintä? Hevoskärryjen hinta tippui kolmanneskymmenesosaan vuosien 1900-1920 välillä ja sen jälkeen niitä ei enää teollisesti tehty.Last edited by van cleef; 04-06-2024, 19:14....
Comment
-
-
Originally posted by van cleef View PostNo, se nyt oli ehkä jossain määrin humoristinen tapa ilmaista, mutta sanoisin että kohtuu totuudellinen. Monta vuotta olen ollut ostamassa jotain valmista harrastetta, mutta valinnan varaa on järjettömästi ja sit ku paan lowball tarjouksen sisään, niin vastaan tulee joku referaatti classic datan markkinahinnasta tai muuta ripulia. Sit kysyn, että monta vuotta toi on ollutkaan myynnissä ja ymmärrätkö markkinatalouden perusteita?
Mun faija oli joskus duunissa posti- ja lennätinlaitoksella. Se oli arvostettu homma, mutta milloin olet viimeksi käyttänyt lennätintä? Hevoskärryjen hinta tippui kolmanneskymmenesosaan vuosien 1900-1920 välillä ja sen jälkeen niitä ei enää teollisesti tehty.
Auto on liikkumaväline.
-
👍 4
Comment
-
Comment