Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huutokaupat.com bongailtua III
Collapse
X
-
Originally posted by ruupanen View Post
Olipas likaiset kosketusnäytöt kuvissa, samoin konehuone todella pölyinen.
Pienellä vaivalla olis saatu edustavammat kuvat.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Hieno on kyllä ja tullut harkittuakin tätä yksilöä. Samassa hintaluokassa on vaan paljon muutakin kiinnostavaa ja Suomi on pieni markkina ja tarkentaisin vielä, että ihan liian pieni siihen määrään erikoisautoja, joita matalan korkotason aikaan tänne tuotiin ja myytiin. Niitä "premium"-käytettyjen autojen liikkeitä syntyi liikaa, kun raha oli halpaa ja vekselivetoisia ostajia riitti....
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View Posti4 M50
ex: G30 530e xDrive M-Sport
ex: F11 525d xDrive
ex: F11 520d
ex: E91 318i
Comment
-
-
Originally posted by ruupanen View PostF10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostTätä itsekin katselin ja vähän ihmettelin miksi pitää huutokaupata? Onko jotain epäillyttävää historiassa vai ihan muuten vaan kokeillaan että tulisiko jättipottia?
Onhan tuo ihan saakelin nätti auto!
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostTätä itsekin katselin ja vähän ihmettelin miksi pitää huutokaupata? Onko jotain epäillyttävää historiassa vai ihan muuten vaan kokeillaan että tulisiko jättipottia?
No perkele, mäpä vastaan itselleni. Sen takia myyn koska aattelin vaihtaa autoa ja seuraavan Auton kun ostan niin se tulee olemaan kuitenkin sen verran räväkkä että sen joutuu Hakemaan ihan ulkomailta ja sinne kun ei vaihtoauto käy. Ja niitä ei ole suomessa kauppiailla mikä minulle käy Yksinkertainen juttu ja laitoin kyllä hintavarauksen sellaiseksi että ei kannata tuoda saksasta. Että en tiedä, tuskin tulee 70 tonnia enempää kuten noissa huutokaupoissa on tapana käydä että jäävät selkeästi alle saksan tai italian lappujenkin. Mutta tässä Huutokauppaan lyömisessä on pointtinsa mitä kuluttaja ei näe noissa erikoisautoissa. Ne herättää kiinnostusta ja olen saanut jo kolmelta eri kaverilta vaihtotarjouksia mikäli huutokauppa päättyy. Toki tarjoajat ovat olleet niin sanotusti Autokauppiaita mutta pimeitä, Kyllä mä tohon V sarjan mersun otan jos sen saa sopivasti sisään vaikka olisi taxfree. Se on kaupallinen Suomi-lappusena.
Sen verran on epäilyttävä että on Tehdastakuu, ensimmäinen huolto tehty tampereella, huolenpitosopimus ja ei maalattu eikä mitään osia vaihdettu. Tottunut vain realistisesti arvonalenemaan erikoisautoissa. Se on normaalia että joskus se lähtee vaan ja turpiin tulee (rahallisesti)Last edited by Kanerv4; 03-02-2023, 18:47.
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View Post^M4:n kaiketi Tsekkiin ensirekisteröity, Ruotsitettu 12/21...
Eskarina ollut siellä, tarkistettu viiteen kertaan kun itselläkin herätti kysymyksen ja voi olla kun korona jylläs pahimmillaan niin noita autoa ei ollut tarjolla. Nyt niitä on sen verran jo että Dealerit myyvät pihalle. Oli pitkän aikaa Ruotsissa, saksassa ja on vieläkin joissain esimerkiksi että Liikkeet ei myy siellä toisille liikkeille millään hinnalla, vain kuluttajille.Last edited by Kanerv4; 03-02-2023, 18:58.
Comment
-
-
Originally posted by Kanerv4 View PostNo perkele, mäpä vastaan itselleni. Sen takia myyn koska aattelin vaihtaa autoa ja seuraavan Auton kun ostan niin se tulee olemaan kuitenkin sen verran räväkkä että sen joutuu Hakemaan ihan ulkomailta ja sinne kun ei vaihtoauto käy. Ja niitä ei ole suomessa kauppiailla mikä minulle käy Yksinkertainen juttu ja laitoin kyllä hintavarauksen sellaiseksi että ei kannata tuoda saksasta. Että en tiedä, tuskin tulee 70 tonnia enempää kuten noissa huutokaupoissa on tapana käydä että jäävät selkeästi alle saksan tai italian lappujenkin. Mutta tässä Huutokauppaan lyömisessä on pointtinsa mitä kuluttaja ei näe noissa erikoisautoissa. Ne herättää kiinnostusta ja olen saanut jo kolmelta eri kaverilta vaihtotarjouksia mikäli huutokauppa päättyy. Toki tarjoajat ovat olleet niin sanotusti Autokauppiaita mutta pimeitä, Kyllä mä tohon V sarjan mersun otan jos sen saa sopivasti sisään vaikka olisi taxfree. Se on kaupallinen Suomi-lappusena.
Sen verran on epäilyttävä että on Tehdastakuu, ensimmäinen huolto tehty tampereella, huolenpitosopimus ja ei maalattu eikä mitään osia vaihdettu. Tottunut vain realistisesti arvonalenemaan erikoisautoissa. Se on normaalia että joskus se lähtee vaan ja turpiin tulee (rahallisesti)
Kuinka muistelin että pääkaupunkiseudulla vaikutit etkä tampereella...?
Harvoin vain näitä uusia kalliita autoja näkee huutokaupattavan ilman että on jotain mahdollista kolarihistoriaa tms...siksi mielestäni kuitenkin ihan aiheellinen pohdinta.
Toki onhan tuo huutokauppaus muuttunut aika paljon tässä vuosien varrella ja ei tuolla enään automaattisesti ne kaikki myyntitiliin kelpaamattomat romut ole.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by TheRipper View PostAi se oli sinun auto! Enpä osannut yhdistää...
Kuinka muistelin että pääkaupunkiseudulla vaikutit etkä tampereella...?
Harvoin vain näitä uusia kalliita autoja näkee huutokaupattavan ilman että on jotain mahdollista kolarihistoriaa tms...siksi mielestäni kuitenkin ihan aiheellinen pohdinta.
Toki onhan tuo huutokauppaus muuttunut aika paljon tässä vuosien varrella ja ei tuolla enään automaattisesti ne kaikki myyntitiliin kelpaamattomat romut ole.
Tampereella oon ollut jo vuodesta -16, siirsin kimpsuni kampsuni ja Firman tänne. Joo, kalliita harvoin on mutta toi on aika huoleton kaupattava kaikille kun on sen verran uusi ja kaikki kunnossa. Hidasta vaan noiden myynti on talvisin ja sen takia koitan että saako sillä edes mitään, ei siinä mitään menetä. vaihdokitkin on vähän niin ja näin ettei oikein kiinnosta.
Lähinnä sen takia laitoin jos toi johonkin menisi että kun seuraavaa kotteroa kun kattelee niin olisi helpompaa. Sen tiedän mitä oon katsellut kun sellainen tulee oikeilla Spekseillä, historialla, hinnalla niin se lähtee päivässä kahdessa vaikka hinnat onkin melkoisia. Ja kesää kohti kyseisten lelujen arvo nousee helposti 10-20ke ja niitä ei vaan ole mitkä minulle käy, ennemmin otan vaikka kympin kuokkaan nyt ja sitten kun se "yksilö" ilmestyy myyntiin niin hakee pois vaan. Enemmän mua vituttaa kun maailmalle (saksa, ruotsi) tulee sellainen mikä olis 10+ ja sit sulla makaa m4 pihassa ja kolme vaihtotarjousta Taycaniin Ja ei noita erikois autoja montaa viitti pihassa pitää. Ei niillä ehdi ajamaan kun viikonloputkin on Kesällä monesti Humalassa terassilla.Last edited by Kanerv4; 03-02-2023, 19:40.
Comment
-
-
Originally posted by Kanerv4 View PostEskarina ollut siellä, tarkistettu viiteen kertaan kun itselläkin herätti kysymyksen ja voi olla kun korona jylläs pahimmillaan niin noita autoa ei ollut tarjolla. Nyt niitä on sen verran jo että Dealerit myyvät pihalle. Oli pitkän aikaa Ruotsissa, saksassa ja on vieläkin joissain esimerkiksi että Liikkeet ei myy siellä toisille liikkeille millään hinnalla, vain kuluttajille.Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
Comment
-
-
Originally posted by Cunttory View PostSe on minusta mielenkiintoista, että Tsekissä yksityinen henkilö kauppasi tätä 94 päivää netissä (9/21-12/21) 12.500km/96.700€ ennen siirtoa Ruotsiin. Voisi kuvitella että liikkeeseen olis menny vaihdossa sielläkin.
On mennyt liikkeeseen ei noita yksityiset osta ilman rahoituksia oli missä maassa hyvänsä, carfax raportin minäkin hain ensimmäiseksi siitä kun sitä alettiin minulle sitä alettiin kauppamaan. Ei noita muuten uskalla ostaa tai myydä jos sitä autoa ei tsekkaa, sen verran kovat on Virhevastuu Suomessa että kylläpä sen pitää olla mikä ilmoituksessa on. Uutuus helpottaa kummasti noissa ja takuu. Suurin osa saksankin edullisimpia on jostain jenkeistä kun tuollaista olin silloin ostamassa 22 keväällä, toki ei mainintaa missään asiasta mutta Vin kertoi. Sinänsä noi on aika raskasta kaupattavaa olleet pohjoismaissa kun samat seissy myynnissä tovin oli sitten Ruotsi, Tanska, Viro tms. Saksan markkinat on sen verran isot ettei niissä pysy perässä.
Onhan tuossa tälläkin hetkellä liikenteessä noin 30 kappaletta ID4 volkkareita jotka ovat uusia Suomi-autoja tehdastakuulla suoraan italiasta, portugalista, espanjasta, virosta... että se on näissä uudemmissa aivan sama mistä varastolta / maasta se tulee kunhan on tarvittavat varusteet ja eu malli.Last edited by Kanerv4; 03-02-2023, 21:07.
Comment
-
Comment