JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Huh, elämäni ensimmäinen huuto jonka voitin tuolta olisko joku 7 vuotta ainakin tullut oltua jo jäsenenä - sprinterin uusi facelift konepelti jäi käteen. Yhtään autoa en oo tuolta koskaan saanu mutta jöi edes nokkapelli nyt
Saa nähdä mihin hinta nousee, nettiautossa pyynti oli melkein 20 000e. Jakoketjukin jo vaihdettu, mikä on F2x/F3x ihan perusjuttuja ennen 200 000km. Itse en ainakaan ostaisi F2x/F3x autoa, jossa ei olisi sitä jo vaihdettu.
Saa nähdä mihin hinta nousee, nettiautossa pyynti oli melkein 20 000e. Jakoketjukin jo vaihdettu, mikä on F2x/F3x ihan perusjuttuja ennen 200 000km. Itse en ainakaan ostaisi F2x/F3x autoa, jossa ei olisi sitä jo vaihdettu.
Aloin katteleen ja olin jo valmistautunut huutelemaan sävyeroista ja kolaroinnista, mutta sehän mainittiinkin sitten tuolla
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Comment