Onko kenellekkään tuttu 335? https://huutokaupat.com/4460839/bmw-335-2009
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Huutokaupat.com bongailtua III
Collapse
X
-
Originally posted by ritariässä View PostHmm, lyhyellä koeajolla todettu öljynkulutus, varmaan vie litran 10km matkalla tai savupilvi seuraa autoa
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View Post
Voipi olla, että pöllyttää rankasti sinistä savua ja siitä voi selvitä pelkällä venakopan vaihdolla (huohottimen kalvot rikki) tai sitten on isompi remppa ja venttiilinvarren kumit vaihtoon. Tuskin tarvitsee sentään mäntäjumppaan alkaa..
N43 moottoreita ei ole juurikaan öljynkulutus vaivannut (verrattuna esim N46) niin tuossa voi olla myös jotakin suurempaa kuin pelkästään venttiilivarren kumit.
Jos huohotinjärjestelmässä olisi vikaa niin se sekoittaisi myös käynnin niin en jaksa uskoa, että venttiilikopan vaihdollakaan toi korjautuu.
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View Post
Nyrkkisääntö näissä pääsääntöisesti on, että jos korjaus on "pieni" tai jotenkin kaupallisesti järkevässä hinnassa niin kyllä autoliike ennemmin korjaa auton ja myy sen täyteen rahaan ehjänä. Näissä huutokauppa autoissa ei kannata asennoitua siihen, että autot korjaantuisi sillä minimirempalla. Tämä siis ihan yleisesti eikä pelkästään tästä X1.
N43 moottoreita ei ole juurikaan öljynkulutus vaivannut (verrattuna esim N46) niin tuossa voi olla myös jotakin suurempaa kuin pelkästään venttiilivarren kumit.
Jos huohotinjärjestelmässä olisi vikaa niin se sekoittaisi myös käynnin niin en jaksa uskoa, että venttiilikopan vaihdollakaan toi korjautuu.
Tottakai, olet oikeassa. Joskus bemuissa vikaselvitys voi olla hankalaa ja aikaa vievää niin vika ei välttämättä ole niin iso kuin mitä ensimmäiset testeritulokset antaisivat odottaa. Ja tosiaan kaikkia ei haittaa jos auto pelaa vaikka veisi öljyä 1l/1000km mutta autoliike ei halua sellaista autoa myydä suoraan vaan laittaa sen enemmin huutokauppaan.
Tuossa X1 ei ole hintavarausta niin katsotaan mihin hintaan tänään menee kaupaksi, hinta nousee varmasti vielä reilusti tuosta 5000e
Comment
-
-
Originally posted by Zeta View Post
Tottakai, olet oikeassa. Joskus bemuissa vikaselvitys voi olla hankalaa ja aikaa vievää niin vika ei välttämättä ole niin iso kuin mitä ensimmäiset testeritulokset antaisivat odottaa. Ja tosiaan kaikkia ei haittaa jos auto pelaa vaikka veisi öljyä 1l/1000km mutta autoliike ei halua sellaista autoa myydä suoraan vaan laittaa sen enemmin huutokauppaan.
Tuossa X1 ei ole hintavarausta niin katsotaan mihin hintaan tänään menee kaupaksi, hinta nousee varmasti vielä reilusti tuosta 5000e
Comment
-
-
Mikä on öljynkulutusremontti?
Oma N43 on kyllä alhaisista kilometreistään huolimatta koko omistusajan kuluttanut öljyä.Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by Laku View PostMikä on öljynkulutusremontti?
Oma N43 on kyllä alhaisista kilometreistään huolimatta koko omistusajan kuluttanut öljyä.
Mäntäremonttiahan tämä huutaa jos haluaa öljyn kulutuksesta eroon.
BMW muistaakseni on raja-arvoksi laittanut 0.8l/1000km öljyn kulutukselle. Jos sitä enemmän syö sitten on remontti tehtävä jos ei niin on vielä ns. normaalia kulutusta...Last edited by TheRipper; 12-11-2023, 17:38.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Ei otsikon huutokaupasta bongattu, mutta huutokauppa kuitenkin. Eli jollekkin M57 täysrempattu kone EHKÄ edullisesti: https://huutomylly.fi/huutokaupat/bm...erdiesel-22141
Comment
-
-
Originally posted by Spetke View Post
Veikkaan, että hinta nousee samaan mitä ehjä vastaava maksaisi. Niinhän lähes kaikille huutokauppa autoille käy.
Comment
-
Comment