Nettiautosta bongailtua XLI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TheRipper
    replied
    Originally posted by joko View Post
    Oletko nähnyt auton? Minä olen ja noi sun tuning puskurit, niin aidot oem M5 osat lokareita myöden maksaa öö noh en tiedä saako 5ke? Ja ammattilaisen läpeensä maalaama individual väri ilman mitään virheitä. Hyvällä maulla tehty auto mutta luultavasti se on vähän niin että tuon ostajakunnalla ei ole rahaa iskeä noin paljon kiinni ja taasen ne joilla on se 40k laittaa autoon kiinni niin ostaa sillä rahalla vaikkapa g31 m sportin joten siinä mielessä varmasti hinnasta joutuu tinkimään, toki ei kaiketi missään kai sanottukaanettä pyynti olisi mikään apteekin hinta.
    Kuten sanottua ei sillä ole merkitystä vanhassa käyttöautossa mitä niihin osiin on rahaa laitettu. Ei niitä rahoja takaisin saa. Ja tuninkiahan se on kun autoa noin rakennellaan joksikin mikä se ei ole tehtaalta ollut.

Jos on rahaa laittaa autoon mikäs siinä senkun laittaa ja sitten ajelee, mutta tuommoisista hinnoista myydessä ei kannata edes haaveilla.

Leave a comment:

• Topi08
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Ihan fiksusti rakenneltu mutta auton rakentelu ei ole ikinä nostanut auton arvoa kun puhutaan "käyttöauto" luokan autoista.
    Tämähän se on, ja aika helvetin vahvasti.

https://www.nettiauto.com/bmw/530/13442933 nopee randomi

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Ihan fiksusti rakenneltu mutta auton rakentelu ei ole ikinä nostanut auton arvoa kun puhutaan "käyttöauto" luokan autoista.

Sanoisin että siinä on noin puolet haaveilua hinnassa.

Leave a comment:

• joko
    replied
    Originally posted by TheRipper View Post
    Ei jessus...siinä yritetään nyt kyllä yli tuplahintaa vaan sen takia että on itse laitettu tuhottomat määrät rahaa kiinni autoon...ei nuo värinvaihdot ja tunkinkipuskurit ja hemmetin kalliit (ja rumat) vanteet tuota autoa miksikään kultakimpaleeksi muuta.
    Jos on tuommoinen pitänyt rakentaa niin kyllä sillä sitten täytyy ajaa itse eikä yrittää rahoja saada takaisin. Ei kukaan tuommoisia maksa...älytöntä edes yrittää.
    Oletko nähnyt auton? Minä olen ja noi sun tuning puskurit, niin aidot oem M5 osat lokareita myöden maksaa öö noh en tiedä saako 5ke? Ja ammattilaisen läpeensä maalaama individual väri ilman mitään virheitä. Hyvällä maulla tehty auto mutta luultavasti se on vähän niin että tuon ostajakunnalla ei ole rahaa iskeä noin paljon kiinni ja taasen ne joilla on se 40k laittaa autoon kiinni niin ostaa sillä rahalla vaikkapa g31 m sportin joten siinä mielessä varmasti hinnasta joutuu tinkimään, toki ei kaiketi missään kai sanottukaanettä pyynti olisi mikään apteekin hinta.

Leave a comment:

• Juhaska
    replied
    Originally posted by mikkod View Post
    On kyllä todella upea. Erottuu hienosti niistä non msport liisareista. Tykkään
    Täytyy kyllä todeta, että komea auto minustakin.

Toki hinta on kyllä metsässä ja pahasti. :think

Leave a comment:

• mikkod
    replied
    On kyllä todella upea. Erottuu hienosti niistä non msport liisareista. Tykkään

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    No, 10k halvemmalla ois aika listahinta. Tuo nyt kuitenkin näyttää siistimmälle kuin perus 10v vanha rassi. Epäilen että hinnasta saa kyllä laskea jonkun 5k pois tms.

Leave a comment:

• TheRipper
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Ei jessus...siinä yritetään nyt kyllä yli tuplahintaa vaan sen takia että on itse laitettu tuhottomat määrät rahaa kiinni autoon...ei nuo värinvaihdot ja tunkinkipuskurit ja hemmetin kalliit (ja rumat) vanteet tuota autoa miksikään kultakimpaleeksi muuta.
    Jos on tuommoinen pitänyt rakentaa niin kyllä sillä sitten täytyy ajaa itse eikä yrittää rahoja saada takaisin. Ei kukaan tuommoisia maksa...älytöntä edes yrittää.

Leave a comment:

• VilleP
    replied

Thyyningillä hintaa.

Leave a comment:

• Juhaska
    replied
    Joo bongasin tuonkin ja tuossa kymppitonnin ja viidentoista välillä olen tottunut noiden hinnat näkemään, toki ajokuntoisia yksilöitä ja tuohan ei sellainen tällä hetkellä ole.

Vähän ajetut alkaa olla harvassa ison veden takanakin... :think

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Originally posted by Juhaska View Post
    https://www.nettiauto.com/chevrolet/impala/13589025

Onpahan vain -96 Impalankin hinnat karanneet ylöspäin. :think

Tuollaisestakin aina välillä tulee haaveiltua.

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    Originally posted by Juhaska View Post
    https://www.nettiauto.com/chevrolet/impala/13589025

Sen verran pehmennän äskeistäni, että jenkkiautopuolella tuntuu silleen olevan vähän enemmän rahaa ja vehkeet liikkuukin, jos on haluttu. Harrastajaprofiili kai sen verran erilainen.

Tosta Impalasta vielä, että joskus meilläkin oli vatiohallinnossa jonkunnäköistä pilkettä silmässä, noita oli ulkoministeriöllä edustusautona

Crown vic b bodyn hengessä:

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Se että toisesta rengassetistä otettais lisähintaa on niin last season. Nyt sain yhteen tiedusteluuni vastauksen oheen lisäkommentin ”laitoin siihen vetokoukun juuri, se nostaa hintaa pari tonnia”.

Hiukan sen jälkeen auto poistui myynnistä.

Leave a comment:

• Juhaska
    replied

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    No mä voisin ottaa vanhan hiluxin ja ihan mielellään, mut siististä yksilöstä olisin valmis maksaa ehkä 6, nelikosta jonkun kasin. Ja noi on IMO jo tosi isoja rahoja niin vanhasta (=paskasta) raudasta.

Leave a comment:

Working...
X