Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XLI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jarger
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    Mä en oikein usko, että on viimeisiä hetkiä, vaan asia on täysin päinvastainen. Noita ostaa lähinnä he joilla on vain karkkirahoja käyttää harrasteautoon, joten karkkirahat tulee riittämään jatkossakin, jos edes tarvitaan muuta kuin maitorahat noihin. Sosialistien helikopterirahoitus ulottui kaikkiin hyödykkeisiin niiden arvoa nostavasti ja nyt kun lasku tuli vihdoin maksettavaksi niin ei nää mene kaupaksi. Lisäksi automiehet vähenee vuosi vuodelta.

Siisti hilux, mut suosittelen myyjälle tsekkaa tän maan kansalaisten varallisuustilanteen:
    https://m.nettiauto.com/toyota/hilux/13458435
    Jos joku hyvin kovin kovasti haluaisi harrasteautoksi tai pyhä-autoksi 80-luvun takavetoisen Hiluxin

Siis hieno laite, ja kunto ym. Mutta...
    Niin, työlaite alunperin ja hinnat alkaen kun vaan takaveto.

Leave a comment:

• mikae34
    replied
    Originally posted by van cleef View Post
    Mä en oikein usko, että on viimeisiä hetkiä, vaan asia on täysin päinvastainen. Noita ostaa lähinnä he joilla on vain karkkirahoja käyttää harrasteautoon, joten karkkirahat tulee riittämään jatkossakin, jos edes tarvitaan muuta kuin maitorahat noihin. Sosialistien helikopterirahoitus ulottui kaikkiin hyödykkeisiin niiden arvoa nostavasti ja nyt kun lasku tuli vihdoin maksettavaksi niin ei nää mene kaupaksi. Lisäksi automiehet vähenee vuosi vuodelta.
    Samaa mieltä. Ei tällaiset tule liikkumaan kuin rahalla, pienellä sellaisella. Eri asia poikkeuksellisen hienot yksilöt mutta niiden markkina ei muutenkaan ole Suomessa. Tosiaan automiehet/naiset vähenevät koko ajan syntyvyydenkin mukaan. Ei autot enää kiinnosta nuoria.

Leave a comment:

• Johto
    replied
    Originally posted by Danukos View Post
    Pari e46 M3 tullut tarjolle.

Ihan hienohan toi Phoenix keltainen on mustalla sisustalla. Ja IMHO parhailla vanteilla.
    Minun 2009 maahantuoja ja minulla 2009-2011 ollut. Hienoa nähdä, että edelleen todella mintissä kunnossa oleva lajinsa edusta niin kuin silloinkin. Edelleen samassa asussa ja minun tekemillä pienillä päivityksillä. Minulle tullessa oli täysin alkuperäisessä asussaan mm. 18" vanteilla.

Leave a comment:

• van cleef
    replied
    Originally posted by jaskap View Post
    Jep. Viimeisiä hetkiä saada aito v12 kahvirahoilla. Lyhyt malli on 300 kg pitkää kevyempi, joka on hyvä pitää mielessä. Onhan siellä toki e38 ja Mesen S600, mutta ei lähde pitkään taskurahoilla nekään. Siis jos halua terveen moottorin ja vaihteiston, kaikki muu on höttöhumppaa.

Siisti hilux, mut suosittelen myyjälle tsekkaa tän maan kansalaisten varallisuustilanteen:

Leave a comment:

• jaskap
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Mitä muita vikoja vielä pitäisi 3000€ saada, hä:think
    Jep. Viimeisiä hetkiä saada aito v12 kahvirahoilla. Lyhyt malli on 300 kg pitkää kevyempi, joka on hyvä pitää mielessä. Onhan siellä toki e38 ja Mesen S600, mutta ei lähde pitkään taskurahoilla nekään. Siis jos halua terveen moottorin ja vaihteiston, kaikki muu on höttöhumppaa.

Leave a comment:

• Flamen
    replied
    Originally posted by Danukos View Post
    Just mun ajatukset… erikoista valita Audi kerhon ”edustusautoks” bemari :think
    Huumoriahan siinä on ollu matkassa, ei varmaan ihan kaikille mene läpi En itekkään missään vaiheessa uskonu, että audiklubilla on kolehtia kerätty ja ostettu joku rämänen seiska.

Leave a comment:

• Danukos
    replied
    Just mun ajatukset… erikoista valita Audi kerhon ”edustusautoks” bemari :think

Leave a comment:

• VilleP
    replied
    Ehkä tarina on hieman muuttunut matkalla ja auto on ollut Audi clubin jäsenellä. Itse clubin sen verran köyhä että ei sillä omia autoja ole ja bmw olisi muutenkin hieman outo edustus auto kyseiselle clubille.

Leave a comment:

• Flamen
    replied
    Originally posted by VilleP View Post
    Tuon voi sössiä totaalisesti. Liittimet yms on kyllä roiskesuojattuja, mutta painetta kestävät rajallisesti. Mukavempi työskennellä(ja katsella) puhtaassa konetilassa.

2000-luvun alusta olen ollut afc jäsen, enkä kyllä muista että siellä olisi tuollaista edustusautoa ollut, saati sitten muutakaan kerhon edustusautoa.
    Näin eräs vanha omistaja (S.P) asian kertoi, tiedä sitten oliko tosi. Tässä vielä vanha projektitopicci autosta:

https://www.btcf.fi/forum/showthread...&highlight=750

Bongaus:

https://www.nettiauto.com/bmw/525/13645974

Ekalta omistajalta:

https://www.nettiauto.com/bmw/1502/13645628

Millonka tää saadaan myytyä:

https://www.nettiauto.com/bmw/325/13642046

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Niin ja siis tavallaan jokainen 750 on ihan loistava aihio, älkää käsittäkö väärin. Mintissä kunnossa tuollainen vaan saisi niin kuolaamaan. Hiukan kaltoinkohdellut yksilöt taas tipan silmää, heh

Leave a comment:

• VilleP
    replied
    Konetilapesun jälkeen paineilmaa oltava käsillä kuivaamiseen ja eipä siitä tartte kuin yhden liittimen alle jää se vesipisarja ja tulee häiriöitä.
    Tuon voi sössiä totaalisesti. Liittimet yms on kyllä roiskesuojattuja, mutta painetta kestävät rajallisesti. Mukavempi työskennellä(ja katsella) puhtaassa konetilassa.

Originally posted by Flamen View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/750/13601775

Meikäläisen entinen, Audi club finlandin vanha edustusauto ja alkujaan suurlähetystön käytöstä. Katalysaattoriton versio jo tehtaalta lähtiessään, joten voip vaika ahtaa. Mulla on tuon huoltokirja tallella, jos jotakuta kiinnostaa. Tonnikaupalla laitettu rahaa kiinni. Nahkapäällysteet on penkeistä jonnekki hävinny

Edit: Just tippu näköjään tonnilla hinta, hakekaa pois. Kilometrejähän tuolla on takana lähemmäs 400 000, kone vaihettu kertaalleen.
    2000-luvun alusta olen ollut afc jäsen, enkä kyllä muista että siellä olisi tuollaista edustusautoa ollut, saati sitten muutakaan kerhon edustusautoa.
    Last edited by VilleP; 09-06-2023, 15:18.

Leave a comment:

• Flamen
    replied
    https://www.nettiauto.com/bmw/750/13601775

Meikäläisen entinen, Audi club finlandin vanha edustusauto ja alkujaan suurlähetystön käytöstä. Katalysaattoriton versio jo tehtaalta lähtiessään, joten voip vaika ahtaa. Mulla on tuon huoltokirja tallella, jos jotakuta kiinnostaa. Tonnikaupalla laitettu rahaa kiinni. Nahkapäällysteet on penkeistä jonnekki hävinny

Edit: Just tippu näköjään tonnilla hinta, hakekaa pois. Kilometrejähän tuolla on takana lähemmäs 400 000, kone vaihettu kertaalleen.
    Last edited by Flamen; 09-06-2023, 15:07. Reason: Lisäys

Leave a comment:

• ritariässä
    replied
    Konetilapesun jälkeen paineilmaa oltava käsillä kuivaamiseen ja eipä siitä tartte kuin yhden liittimen alle jää se vesipisarja ja tulee häiriöitä.

Leave a comment:

• jaskap
    replied
    Originally posted by Jarger View Post
    Ulostusvalot, hienot vanteet, popit kontissa komeine kiinnityksineen ja sotkuineen, konetilan paskaisuus ja vanhat kuvat aiheuttaa sen että edes klassikkona kiinnostus on aika vähäinen.
    Konetilan paskaisuus on pelkästään positiivinen asia.
    Tuttu osti aikanaan upouuden Golfin ja varoituksista huolimatta oli melko pian oston jälkeen pesemässä konehuonetta innokkaasti painepesurilla. Eipä aikaakaan, kun varoitusvalot alkovat loistamaan ja auto jätti välille. Muistelen, että autoa ei saatu sen jälkeen toimimaan koskaan kunnolla, nythän se on toki jo paalissa.

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Mitä muita vikoja vielä pitäisi 3000€ saada, hä:think
    Projektina varmasti jollekin ok. Kuten sanoin, klassikko jonka näkeminen tuollaisena ei saa kuolaamaan, eikä minkäänlaista omistamisen halua aikaan.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎