Originally posted by Topi08
View Post
Nettiautosta bongailtua XLI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kena View Postj
Joo minun auto, reippaasti myös rempattu.
Voin vaihtaa linglogit alle jos siitä jää kiinni
Leave a comment:
-
-
Menee vahvasti ohi aiheen, mutta kannattaa ottaa huomioon lyhyissä koeajossa yms automaattien kanssa että niissä on useampi kartta joka valikoituu ajotavan mukaan. Eli jos ajettu rauhallista ajoa, niin lastikkokin tuntuu hieman hitaalta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostEi varmaan suurin osa ole ollut, mutta joku kuitenkin. Vaikeahan tätä on näin tekstissä ymmärrettävästi selittää ja kokemusta ei mulla varmaankaan ole tarpeeksi. Pitäis lähteä taas joskus ajeleen jotain. Onhan nää tosi paljon kehittynyt tässä 20 vuoden aikana.
En koe että ohitustilanteissa olis ollu minkäänlaista oikeaa ongelmaa vaan tunne viiveestä on ihan psykologinen eikä vaikuta tässä mihinkään. Vaikeampia on ne hyvin lyhytkestoiset tilanteet kun pienestä vauhdista moottori lähellä tyhjäkäynnin kierroksia ja vaihde joku 2-3 pitäis saada kiihtyvyyttä aikaan ja sitä ei voi oikein ennakoida. Manuaalilla on tietysti myös viivettä silloin kun vaihdetta vaihtaa, mutta koska siinä on kuskilla hommaa ei viive tunnu samalla tavalla odottelulta. Ja sitten on vielä noi dieselkoneet joiden hidas vaste ei sovellu mun tarpeisiin ollenkaan ja siihen kun lisää vielä vaihteiston odottelun niin koskaan ei sellaista tule itelle ajoon. N55 saa myös odotella koska turbo ja sekin on siinä ja siinä.
Leave a comment:
-
-
E34
Originally posted by icecold View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/m5/13527403
Museorekisteröity, reippaanpuoleisesti ajettu E34 M5.
Mersun renkaillakin vielä.
Joo minun auto, reippaasti myös rempattu.
Voin vaihtaa linglogit alle jos siitä jää kiinni
Leave a comment:
-
-
Museorekisteröity, reippaanpuoleisesti ajettu E34 M5.
Mersun renkaillakin vielä.
Leave a comment:
-
-
-
Rooverin hinnassa sitä kuuluisaa tunnearvoa matkassa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pyroz View PostOlivatko nimenomaan rattiläpysköillä olevia sportlaatikoita? Kyllä ihan 320d nätisti ja nopeasti vaihtaa pienempää kun vivusta vetää.
En koe että ohitustilanteissa olis ollu minkäänlaista oikeaa ongelmaa vaan tunne viiveestä on ihan psykologinen eikä vaikuta tässä mihinkään. Vaikeampia on ne hyvin lyhytkestoiset tilanteet kun pienestä vauhdista moottori lähellä tyhjäkäynnin kierroksia ja vaihde joku 2-3 pitäis saada kiihtyvyyttä aikaan ja sitä ei voi oikein ennakoida. Manuaalilla on tietysti myös viivettä silloin kun vaihdetta vaihtaa, mutta koska siinä on kuskilla hommaa ei viive tunnu samalla tavalla odottelulta. Ja sitten on vielä noi dieselkoneet joiden hidas vaste ei sovellu mun tarpeisiin ollenkaan ja siihen kun lisää vielä vaihteiston odottelun niin koskaan ei sellaista tule itelle ajoon. N55 saa myös odotella koska turbo ja sekin on siinä ja siinä.Last edited by Petri.Kekkonen; 14-04-2023, 09:00.
Leave a comment:
-
Leave a comment: