Nettiautosta bongailtua XLI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TheRipper
    replied
    Originally posted by Topi08 View Post
    Vahingossa tullut yksi nolla liikaa perään?

Leave a comment:

• Topi08
    replied

Kai tuon hinta on vitsi?

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Originally posted by Tomi T View Post
    MO-merkintä renkaan kyljessä. :think
    En tiennyt tuon tarkoittavan Mercedes Originalia.
    Aina oppii uutta.

Leave a comment:

• Tomi T
    replied
    Originally posted by Jarger View Post
    Mersun renkaat? :think
    MO-merkintä renkaan kyljessä. :think

Leave a comment:

• isolohko
    replied
    Originally posted by Kena View Post
    j

Joo minun auto, reippaasti myös rempattu.
    Voin vaihtaa linglogit alle jos siitä jää kiinni
    Tuon e34 M5 nettiauton kuvasta tuli sätky, että onkos tuo nyrre versio - helmojen väristä luulin, mutta 3.8:han pitäisi olla, ollakseen se. Hieno on kyllä!

Leave a comment:

• VilleP
    replied
    Menee vahvasti ohi aiheen, mutta kannattaa ottaa huomioon lyhyissä koeajossa yms automaattien kanssa että niissä on useampi kartta joka valikoituu ajotavan mukaan. Eli jos ajettu rauhallista ajoa, niin lastikkokin tuntuu hieman hitaalta.

Leave a comment:

• mikkis
    replied
    On M-sport on on https://nettiauto.com/bmw/440/13525332

Leave a comment:

• jr66
    replied
    Originally posted by Jarger View Post
    Sama.

Leave a comment:

• Silmaauki
    replied
    Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
    Ei varmaan suurin osa ole ollut, mutta joku kuitenkin. Vaikeahan tätä on näin tekstissä ymmärrettävästi selittää ja kokemusta ei mulla varmaankaan ole tarpeeksi. Pitäis lähteä taas joskus ajeleen jotain. Onhan nää tosi paljon kehittynyt tässä 20 vuoden aikana.

En koe että ohitustilanteissa olis ollu minkäänlaista oikeaa ongelmaa vaan tunne viiveestä on ihan psykologinen eikä vaikuta tässä mihinkään. Vaikeampia on ne hyvin lyhytkestoiset tilanteet kun pienestä vauhdista moottori lähellä tyhjäkäynnin kierroksia ja vaihde joku 2-3 pitäis saada kiihtyvyyttä aikaan ja sitä ei voi oikein ennakoida. Manuaalilla on tietysti myös viivettä silloin kun vaihdetta vaihtaa, mutta koska siinä on kuskilla hommaa ei viive tunnu samalla tavalla odottelulta. Ja sitten on vielä noi dieselkoneet joiden hidas vaste ei sovellu mun tarpeisiin ollenkaan ja siihen kun lisää vielä vaihteiston odottelun niin koskaan ei sellaista tule itelle ajoon. N55 saa myös odotella koska turbo ja sekin on siinä ja siinä.
    En nyt tiedä tarkemmin millä laitteilla olet tuon kokenut, mutta siinä mielessä voin ymmärtää asiaa, että aikoinaan kun tuota omaa Aarretta olin koeajamassa, niin ihmettelin miten hidas sen vaihteisto oli reagoimaan. Siihen sitten auttoi laatikon XHP-ohjelmointi. Laatikon ja auton luonne muuttui paljon.

Leave a comment:

• Jarger
    replied

Leave a comment:

• Kena
    replied
    E34

Originally posted by icecold View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/m5/13527403

Museorekisteröity, reippaanpuoleisesti ajettu E34 M5.

Mersun renkaillakin vielä.
    j

Joo minun auto, reippaasti myös rempattu.
    Voin vaihtaa linglogit alle jos siitä jää kiinni

Leave a comment:

• icecold
    replied

Museorekisteröity, reippaanpuoleisesti ajettu E34 M5.

Mersun renkaillakin vielä.

Leave a comment:

• spylkkan
    replied
    Originally posted by Zeni View Post
    https://www.nettiauto.com/rover/827/13526071

Rooverin hinnassa sitä kuuluisaa tunnearvoa matkassa.
    Jumalauta, todellakin...

Leave a comment:

• Zeni
    replied

Rooverin hinnassa sitä kuuluisaa tunnearvoa matkassa.

Leave a comment:

• Petri.Kekkonen
    replied
    Originally posted by pyroz View Post
    Olivatko nimenomaan rattiläpysköillä olevia sportlaatikoita? Kyllä ihan 320d nätisti ja nopeasti vaihtaa pienempää kun vivusta vetää.
    Ei varmaan suurin osa ole ollut, mutta joku kuitenkin. Vaikeahan tätä on näin tekstissä ymmärrettävästi selittää ja kokemusta ei mulla varmaankaan ole tarpeeksi. Pitäis lähteä taas joskus ajeleen jotain. Onhan nää tosi paljon kehittynyt tässä 20 vuoden aikana.

En koe että ohitustilanteissa olis ollu minkäänlaista oikeaa ongelmaa vaan tunne viiveestä on ihan psykologinen eikä vaikuta tässä mihinkään. Vaikeampia on ne hyvin lyhytkestoiset tilanteet kun pienestä vauhdista moottori lähellä tyhjäkäynnin kierroksia ja vaihde joku 2-3 pitäis saada kiihtyvyyttä aikaan ja sitä ei voi oikein ennakoida. Manuaalilla on tietysti myös viivettä silloin kun vaihdetta vaihtaa, mutta koska siinä on kuskilla hommaa ei viive tunnu samalla tavalla odottelulta. Ja sitten on vielä noi dieselkoneet joiden hidas vaste ei sovellu mun tarpeisiin ollenkaan ja siihen kun lisää vielä vaihteiston odottelun niin koskaan ei sellaista tule itelle ajoon. N55 saa myös odotella koska turbo ja sekin on siinä ja siinä.
    Last edited by Petri.Kekkonen; 14-04-2023, 09:00.

Leave a comment:

Working...
X