Originally posted by Zeta
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XLI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View Post8hp ajanut toki monessakin autossa lyhyempiä pätkiä ja ihan näin positiivista kuvaa ei ole itelle silloin tullut. Mersun A45 AMG toimi joskus ekana ajamistani autoista kohtuu hyvin alasvaihdoissa läpysköillä. M-bemareita en oo ajanut enkä niitä kommentoi mitenkään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by anv View PostAinakaan mun Hyundain kaksoiskytkinlaatikon kanssa tuokaan ei auttanut tilanteessa kun rekkaa oli ohi lähdössä. Etukäteen manuaalipuolelle tai ei, kuitenkin pari nykäisyä läpästä esimerkiksi 7->5 vaihteelle ja kaasu pohjaan, se prkle päätti ottaa kickdownin kehiin ja pykältää 3:lle. Siihen meni sekka tai pari, mutta selvä vaikutus ohitukseen kuitenkin. Sen jälkeen sitten vingutetaan punarajalle, missä tuolla 1.4 turbokoneella ei ihan hirveästi enää vääntöä löydy. Tuo tilanne sinänsä ennakoitavissa ohitusmatkaa arvioidessa. Vielä hankalampi tilanne oli aina liikenneympyrään tullessa kun se vilkuton auto kääntyykin pois ja itsellä olisi tilaisuus painua ympyrään...muttamutta vaihteena 3:n ja vauhtia kävelyvauhti... lopputuloksena kaasunpainallukseen joko kytkimen luistatusta tai hetken seis kunnes se ykkönen on löytynyt...prkle. Olipa oikeastaan tilanne mikä hyvänsä, koskaan ei tiennyt varmasti minkälaisella väännöllä lähdetään etenemään missäkin tilanteessa. Peräkärryn peruuttamisesta puhumattakaan. Minulle tuli sellainen kammo noita kohtaan ettei ikinä enää minulle tuollaista vaihteistoa.
Näin kertoilee tänäpäivänä onnellinen sähkärin omistaja
Leave a comment:
-
-
Kelpais kyllä tämmönen:
Originally posted by Reeperbahn View PostSiitähän selviää sillä että ajaa manuaalimodella.
Originally posted by pyroz View PostEikä tarvi olla edes kaksoiskytkin härveli vaan ihan 8hp läpysköillä toimii loogisesti ja hyvin. Sitten kun ohitustilanne on ohi niin vaihtaa itekseen takaisin D:lle.Last edited by Petri.Kekkonen; 14-04-2023, 09:12.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kanerv4 View PostEi taida saada enää mihinkään, toki noissa pikkumalleissa voi joku kaksoiskytkin viritys olla, tarkoitan siis 1-sarja, 2 sarja tms. Ei toi uusi tippi DKG laatikolle häviä yhtään kun laittaa kireimmät asetukset Uskokaa pois, hemmetin nopea. Voin tulla johonkin miittiin pyörähtää joku kerta niin käydään koittaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |foder| View PostOmalla kokemuksella paras bemarin laatikko ollut DKG. Harmi kun ei saa enää. Vai saako? :think
Ei taida saada enää mihinkään, toki noissa pikkumalleissa voi joku kaksoiskytkin viritys olla, tarkoitan siis 1-sarja, 2 sarja tms. Ei toi uusi tippi DKG laatikolle häviä yhtään kun laittaa kireimmät asetukset Uskokaa pois, hemmetin nopea. Voin tulla johonkin miittiin pyörähtää joku kerta niin käydään koittaa.
Leave a comment:
-
-
Omalla kokemuksella paras bemarin laatikko ollut DKG. Harmi kun ei saa enää. Vai saako? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Zeta View PostM3 ja Hyundaissa saattaa olla pieni ero kun lyödään lappua lattiaan
Perusavo-bongo
No aivan varmasti on
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View PostKivahan se on kytkinpommeja antaa ja syckroja rusautella, lisää racefiilistä ajamiseen vaikka meno tökkii joka vaihdon kohdalla
Alkaa ne näidenkin hinnat jo nähtävästi laskemaan
Leave a comment:
-
-
Kivahan se on kytkinpommeja antaa ja syckroja rusautella, lisää racefiilistä ajamiseen vaikka meno tökkii joka vaihdon kohdalla
Leave a comment:
-
-
Joo en lähtis ämmä-Bemarin tai Porschen kaksoiskytkinlaatikkoa ihan suorilta hylkäämään sen pohjalta että Kiassa se ei ollut hyvä . Ylipäätään tuntuu että ne jotka noita dissaa niin eivät ole niillä ikinä edes ajanut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by anv View PostAinakaan mun Hyundain kaksoiskytkinlaatikon kanssa tuokaan ei auttanut tilanteessa kun rekkaa oli ohi lähdössä. Etukäteen manuaalipuolelle tai ei, kuitenkin pari nykäisyä läpästä esimerkiksi 7->5 vaihteelle ja kaasu pohjaan, se prkle päätti ottaa kickdownin kehiin ja pykältää 3:lle. Siihen meni sekka tai pari, mutta selvä vaikutus ohitukseen kuitenkin. Sen jälkeen sitten vingutetaan punarajalle, missä tuolla 1.4 turbokoneella ei ihan hirveästi enää vääntöä löydy.
Perusavo-bongo
Leave a comment:
-
-
Originally posted by pyroz View PostRatin vasemmasta vivusta kun vetäsee kerran tai tarvittaessa kaksi kesken D:llä kruisailun niin ollaan samantien tilanteessa mukana. Ei ongelmaa päinvastoin juuri tuollaisessa toimii .yös oikein hyvin. Eikä tarvi olla edes kaksoiskytkin härveli vaan ihan 8hp läpysköillä toimii loogisesti ja hyvin. Sitten kun ohitustilanne on ohi niin vaihtaa itekseen takaisin D:lle.
Ainakaan mun Hyundain kaksoiskytkinlaatikon kanssa tuokaan ei auttanut tilanteessa kun rekkaa oli ohi lähdössä. Etukäteen manuaalipuolelle tai ei, kuitenkin pari nykäisyä läpästä esimerkiksi 7->5 vaihteelle ja kaasu pohjaan, se prkle päätti ottaa kickdownin kehiin ja pykältää 3:lle. Siihen meni sekka tai pari, mutta selvä vaikutus ohitukseen kuitenkin. Sen jälkeen sitten vingutetaan punarajalle, missä tuolla 1.4 turbokoneella ei ihan hirveästi enää vääntöä löydy. Tuo tilanne sinänsä ennakoitavissa ohitusmatkaa arvioidessa. Vielä hankalampi tilanne oli aina liikenneympyrään tullessa kun se vilkuton auto kääntyykin pois ja itsellä olisi tilaisuus painua ympyrään...muttamutta vaihteena 3:n ja vauhtia kävelyvauhti... lopputuloksena kaasunpainallukseen joko kytkimen luistatusta tai hetken seis kunnes se ykkönen on löytynyt...prkle. Olipa oikeastaan tilanne mikä hyvänsä, koskaan ei tiennyt varmasti minkälaisella väännöllä lähdetään etenemään missäkin tilanteessa. Peräkärryn peruuttamisesta puhumattakaan. Minulle tuli sellainen kammo noita kohtaan ettei ikinä enää minulle tuollaista vaihteistoa.
Näin kertoilee tänäpäivänä onnellinen sähkärin omistaja
Leave a comment:
-
-
Aika vanha myyjä... oisko tossa vahingossa väärä auto laitettu myyntiin tms toimeksiantona?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by |foder| View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/530/13471156
Kaverin auto eikä todellakaan ole myynnissä.
Mikähän vedätys tää on olevinaan? Kaverin firman pihalla otettu kuvat kyllä mutta ei ole kaverin ottamat eikä ole tehnyt toimeksiantoa liikkeelle.
Joku vois huvikseen kysellä miten pääsisi koeajolle jne.
Leave a comment:
-
Leave a comment: