Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XLII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Noista en itse tiedä, mutta eikö noita näy paljon halvemmallakin myynnissä?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarger View PostHieno Senator. Että viimeisin pyyntihinta jollekin harvinaiselle mallille tms ja siitä sitten määritellään markkina-arvo. No, jospa sieltä Euroopasta löytyis joku hakemaan ooppelin noilla hinnoilla, ja vanteet
Puolet liikaa, molemmissa, oli hieno tai ei
Leave a comment:
-
-
Hieno Senator. Että viimeisin pyyntihinta jollekin harvinaiselle mallille tms ja siitä sitten määritellään markkina-arvo. No, jospa sieltä Euroopasta löytyis joku hakemaan ooppelin noilla hinnoilla, ja vanteet
Puolet liikaa, molemmissa, oli hieno tai ei
Leave a comment:
-
-
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
Tuossa ilmoituksessa mainittu, että perä sisältää 90% lukon??? Voi olla aika vekkuli ajettava,
Entäs tämä sitten, onko hinta kohdillaan? Itse ainakin kavahdin hintaa: https://classic.nettiauto.com/bmw/m5/14611142Last edited by Heguli 31; 15-11-2024, 17:01.
Leave a comment:
-
-
Minä taas pidän väristä todella paljon. Musta ois ehkä tylsin noihin, nykyään niin yleinen väri.
Leave a comment:
-
-
Kai noita uudemman mallisia rattejakin tehtaalta M-tikkauksilla oli kun vanhanmallistakin sai, omassakin semmoinen. Hieno laite kyllä, yleensä en tuollaisesta vaaleansinisestä väristä perusta mutta E39 on niin ajaton että näyttää silläkin värillä hienolta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View Post
Onko ratti ollut m-tikkauksilla alkuperäisenä tuossa vm, tai E39 yleensäkään?
Keskimmäinen puhalluksen suulake tyypilliseen tapaan sakara katki.
Oikeanpuolimmainen kynnyspaneeli hiukan irvistää takana ja mahdollisesti paikkamaalailtu tai tehty jotain tunkkauskohdille takana joskus.
Vanteet on hienot, en tiedä ottaisinko kuitenkin mielummin tällaisen orkkiksilla, nuo näyttää kivalle mutta ehkäpä liian isot ajomukavuuden kannalta.
Vuosimalli näyttää olevan kyllä 2001 ja ensirekisteröintikin alkuvuoden puolella, valmistusajankohta 2001-03-16, vähän kaunistelua tuossa ja tiedot puuttuu..
Tuplalasit
Hieno laite.
Leave a comment:
-
-
Vähän ajettu ja värikin omaan silmään oikein mainio.
Leave a comment:
-
Leave a comment: