Originally posted by Petri.Kekkonen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XLII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onneksi kaikkia Bemareita ei tehdä maanantaina. Toimiessaan n54 hieno mylly ja sellainen oli vuosia sitten alla jonkin aikaa.
Alle 100tkm ajettu yksilö. Yksi puola pimahti omistusaikana, vaihdoin kaikki varmuuden vuoksi. Osa suuttimista oli vaihdettu aikaisemmin vaikka pienet kilsat korkeapainepummu myöskin alle 50tkm kohdalla mennyt rikki.
Tässä koneessa vaan tuo about 250tkm voi tuoda mitä vaan vastaan.
Rohkea ostaa ja raportoi tänneLast edited by ritariässä; 25-11-2024, 15:39.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View Post
Toimiessaan kivaa suorituskykyä tarjoava paketti, mutta pitäähän se ymmärtää jos moottorin kyljessä kaksi turboa, tunnustusti vikaherkkä polttoainepuoli ja kalliit suuttimet, tulee näillä kilometreillä jossain kohtaa kulumaa ja vikoja. Lisäksi tehokas ja vääntävä turbotekniikka, ei vaihteistokaan pääse helpolla.
Ostaa pois jos tykkää kyydistä ,mutta jättää sen 5000€ säästötilille jemmaan ettei mene yöunet ku vikavalo syttyy tai alkaa nykimään.
Kappas vain, en tunnista tästä stoorista omaa autoani lainkaan. Minulla on ollut tuo N54 335i nyt 14 vuotta ja 110 tkm ja vähemmän siinä on ollut vikoja kuin bemareissa yleensä. Aikanaan takuuaikana vaihdettiin korkeapainepumppu, ja joskus noin 10v sitten vaihdoin siihen vesipumpun, mutta siinä kaikki normaalien määräaikaishuoltojen lisäksi.
Leave a comment:
-
-
Kyllä toi paremmalta näyttää kuin joku Ferrari Fiat 128 takavaloilla
Leave a comment:
-
-
On kyllä nätti tuo Lotus, saa kuolaamaan. Osuva kommentti mittaristolle. Arvostan toki selkeyttä ja ihan perusjuttuja, tavallaan ei vikaa. Mutta onhan tuo täysin kuin jonkun vanhan työkoneen mittaristo
Hieno huomio tuolle E91 takapuskurille, en katsellut tarkkaan, mutta selvensikin pointin juutu hyvin näistä "M-Sportatuista" kun ne yleensä ei tosiaankaan vastaa sitä mitä pitäisi olla.
Leave a comment:
-
-
Oisko eka 545e alle 40k€ Suomessa?
Originally posted by 325TI View Posthttps://classic.nettiauto.com/lotus/esprit/14569350
Näitä ei usein näe myynnissä
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silmaauki View Post
Niin, tuo kyseinen yksilöhän ei ole alkupeärinen M-sport, eikä ilmoituksessa yksilöidä mitä on tehty. Ratti ei näytä M-sportilta, eikä lepuutustuki.
Leave a comment:
-
-
Näitä ei usein näe myynnissä
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 325TI View Post
Niin, varmasti isompikoneisemmat repii enemmän tiliän tyhjäksi kuin 3 litranen.
Sulla ilmeisesti turbot pysyny myös kunnossa?
Jos itse on tarkoitus autoa ropata ja tilaa siihen löytyy, niin sitten mä en näe mitään ongelmaa N54:ssa. Jos taas pitää kaikki teettää muualla, niin voi se kalliiksi tulla.
-
👍 1
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Jarger View Post
Tämä
Mitä tuollaisessa on eroa M-Sportin ja normaalin välillä? Jotenkin epäilen että alkavat juuri muuta vaihtamaan kuin pakolliset myyntiautosta..
Aika karvalakilta se minun silmään vaikuttaa.
Leave a comment:
-
-
-
Originally posted by Jarger View Post
Tämä
Mitä tuollaisessa on eroa M-Sportin ja normaalin välillä?.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silmaauki View Post
Ei kait noi nyt rahareikänä ole mitään verrattuna noihin vielä isompiin koneisiin (S65). Itsellä on ollut N54 nyt yli kuusi vuotta, enkä allekirjoita sitä että tuo olisi rahareikä. Mutta toki jos siihen pitää heti vaihtaa kaikki suuttimet, vesipumppu, korkeapainepumppu, ahtimet ja venttiilikannen tiiviste, niin kyllä siinä rahaa aika paljon palaa. Kannattaa selvittää huoltohistoriasta, että mitä siihen on jo vaihdettu.
Kyseinen yksilö on aika paljon niellyt kilometrejä ja on (minusta) kovin niukoilla varusteilla, joten siinä mielessä tuo ei hinnaltaan ole kovin houkutteleva.
Sulla ilmeisesti turbot pysyny myös kunnossa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View Post
Toimiessaan kivaa suorituskykyä tarjoava paketti, mutta pitäähän se ymmärtää jos moottorin kyljessä kaksi turboa, tunnustusti vikaherkkä polttoainepuoli ja kalliit suuttimet, tulee näillä kilometreillä jossain kohtaa kulumaa ja vikoja. Lisäksi tehokas ja vääntävä turbotekniikka, ei vaihteistokaan pääse helpolla.
Ostaa pois jos tykkää kyydistä ,mutta jättää sen 5000€ säästötilille jemmaan ettei mene yöunet ku vikavalo syttyy tai alkaa nykimään.
Mitä tuollaisessa on eroa M-Sportin ja normaalin välillä? Jotenkin epäilen että alkavat juuri muuta vaihtamaan kuin pakolliset myyntiautosta..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 325TI View Posthttps://classic.nettiauto.com/bmw/335/14699942
Onko jollain kokemusta näistä pre LCI 335 N54 tuplaturbo bemareista?
Niin paljon lukenut juttuja, että ovat aivan tajuttomia rahareikiä, että ihan suosiolla pysytellyt kaukana
Ostaa pois jos tykkää kyydistä ,mutta jättää sen 5000€ säästötilille jemmaan ettei mene yöunet ku vikavalo syttyy tai alkaa nykimään.
Leave a comment:
-
Leave a comment: