Makuja on monia. Aina kuitenkin luullut, että harmaata sisustaa, oli se kangasta tai nahkaa, ei siedä kukaan, mutta näköjään löytyy niitäkin ketä tykkää
Niimpäs näyttää olevankin, jotenkin kuvitellut, ettei manuaali tuota hintaa noin paljoa korottaisi. En kyllä silti itse maksaisi e46 tuollaista hintaa, varsinkaan noilla kilometreillä.
Kyllä e90 bemari makeampi omasta mielestä on, varsinkin m-sporttina . Ei tosin taida saada manuaalina ja m-sporttina 7 tonnilla.
En mäkään ja tunnustan että ennen kuin tsekkasin verrokkeja, ei se mullekaan vaikuttanut olevan linjassaan. Itse oon tykännyt E46 koppana aina kovasti, varsinkin coupena, saati sitten ämmänä. Muistan jo jossain Need For Speeding jatko-osassa ämmäkolmosella pelanneeni joskus, ja E46:han se oli
Kilsat sentään tossa on aidot, kun suomiauto ja kunto tota luokkaa. Tai vähän sen näköinen että jotain on tehty, penkit lienee vaihdettu enemmän ajetusta. Ei näytä harmaa hyvälle, kun muu sisusta ei ole samaa sävyä.
E34:ssa harmaa sisusta nahkoineen on niin hieno, että kun jollakulla foorumilla moinen oli, niin kuolaan vieläkin sen perään. E39:ssä itsellä kans, mutta saa nähdä löytääko sporttipenkkejä kaveriksi vai joutuuko värjäämään tai vaihtamaan.
Missaanko jotain oleellista, mutta tuohan on netin halvin 330 manuaali? Ihan asiallinen pelleiltäänkin. Toki jotain laittamista, mutta tuohan on pyynti. Ei taida enää menettää arvoaan, kuitenkin hienompi korimalli kuin seuraava. Toki makuasia varmaan, ei seuraavakaan paha oo.
Niimpäs näyttää olevankin, jotenkin kuvitellut, ettei manuaali tuota hintaa noin paljoa korottaisi. En kyllä silti itse maksaisi e46 tuollaista hintaa, varsinkaan noilla kilometreillä.
Kyllä e90 bemari makeampi omasta mielestä on, varsinkin m-sporttina . Ei tosin taida saada manuaalina ja m-sporttina 7 tonnilla.
Missaanko jotain oleellista, mutta tuohan on netin halvin 330 manuaali? Ihan asiallinen pelleiltäänkin. Toki jotain laittamista, mutta tuohan on pyynti. Ei taida enää menettää arvoaan, kuitenkin hienompi korimalli kuin seuraava. Toki makuasia varmaan, ei seuraavakaan paha oo.
Tää Korsunmäen autokauppa on kyllä suuri mysteeri.. listoilla pyörii autoja jotka on ollu myynnissä jo vuosia. Ja hinnat on mitä on. Millähän tuo firma pyörii?
Nettiauton halvimman pään 545e, "Luxury" mutta silti osittain sähkösäätöiset perusjakkarat. Penkit vaihtais niin oishan tuossa kyllä kiva auto jos vaan akun elinikään löytyy luottoa. No toisaalta tämän kanssa ahistais sitten jos se B58 kuitenkin pärähtää käyntiin pakkasilla Lidlireissulla.
En halua edes ajatella käyttäväni säilytystilaa, joka ei ole ilmaista mihinkään "ihan kivaan". Tietenkin jossain halvemman neliöhinnan alueella asia voi olla toisinkin.
Puhutaan kyllä eri kilsoista nyt. Tollahan on ajeltu yhden kesän riennot käytännössä ja viety talliin, jos pidetään sitä vaikka sinä viitenä tonnina. 20-35tkm menee tolla jo 4-7 kesän ajeluihin. Tosin eihän Golfinkaan mittarissa edes marmorilta hakiessa sitä ole varmaan 0 ollut.
Ja onhan niitä GT Corolliakin myyty joskus 4 tonniin, meinasin ostaa mutta kun olin niin köyhä ettei ollut varaa 20 vuotta sitten. Nykyään 1 eteen.
Vähän sama kuin joku ämmävitonen, vielä viisi vuotta sitten taso jossain vanhassa oli se, että nykyään se on sitten tuplat. Kun puhutaan halvimmista.
Yleistäen ja oma näkemys.
Golfin pyynnissä on varmaan tinkivaraa, mutta en näe pahana että pyynti on tuollainen. Eihän tuolla saa kuin jonkun hinnat alkaen Rellun kopion, eli Dacian. Tai jos saa sitäkään Kyllä tuollainen on paljon uniikimpi.
Toki mulla saattaa olla "pienet" retroarvostuslasit päässä
Vähän ajetut ja hyvin säilyneet tavalliset autot on vaan sellaisia kuriositeetteja, kiva nähdä liikenteessä, katsella parkkipaikalla, mut that's it. Oli itselläkin ekalta omistajalta hankittu 20tkm ajettu opel rekord 2.0E berlina, mut rehellisesti todettuna se vei vaan tilaa ja ei sillä paljoa huvittanut ajella.
Leave a comment: