N57 niin ketjun voi joutua vaihtamaan. Olikos siinä N57:ssa muuta?
Laakerit se isompi ongelma on, ei ole yhtään ketjua N57 katkennus, useampi laakerivammainen on tullut vastaan. Toki samalla se ketju ja öljypumppu kannattaa uusia kun remontin korjuuseen rupeaa...
Eikös nämä nyt kuitenkin jo ala olla siinä iässä että ns. Full Restoraatiota kaipaavat joka tapauksessa...? Ellei sitten jo ole tehty. Toki hinnassa tuo pitää näkyä, mutta eipä näitä nyt mitenkään hirveästi joka puskan takana ole tarjolla joten täytyy olla valmis rahaa kuluttamaan että priimaan kuntoon saa.
No juuri niin. Mutta myyjä oli sitä mieltä, että hänen yksilönsä on hyvällä pidolla ollut pitkään yksiomisteinen helmi. Tietty toi Herttoniemen häkkikauppias (verkkoauto oy) nyt on sellainen ukko että katsoo asioita ties minkälaisten linssien läpi. Sanoin myyjälle, että vaikka huippuyksilö onkin kyseessä, niin vaatii täyden läpikäymisen ja hinnan pitäisi olla 4-numeroinen. Siitähän se ei tykännyt yhtään joten näin parhaaksi poistua paikalta.
Tekniikan ja voimalinjan suhteen en osaa sanoa koska en viitsinyt edes istua autoon. Sisusta aivan hirvittävä, puuttuu muoviosaa sieltä täältä, johtoja roikkuu ja kattoverhoilu repsottaa. Koriltaan heikossa kunnossa, puskureista kumpikaan ei tainnut olla ehjä ja keula aivan hiekkapuhallettu. Kaarista ainakin osasta pilkisti mätää ja listoja oli puoliksi irti. Oli vähän sellainen peli että jos alkuperäisen ratin tilalla olis ollut joku halpa ralliratti viritys niin ei olis yllättänyt.
Eikös nämä nyt kuitenkin jo ala olla siinä iässä että ns. Full Restoraatiota kaipaavat joka tapauksessa...? Ellei sitten jo ole tehty. Toki hinnassa tuo pitää näkyä, mutta eipä näitä nyt mitenkään hirveästi joka puskan takana ole tarjolla joten täytyy olla valmis rahaa kuluttamaan että priimaan kuntoon saa.
Tekniikan ja voimalinjan suhteen en osaa sanoa koska en viitsinyt edes istua autoon. Sisusta aivan hirvittävä, puuttuu muoviosaa sieltä täältä, johtoja roikkuu ja kattoverhoilu repsottaa. Koriltaan heikossa kunnossa, puskureista kumpikaan ei tainnut olla ehjä ja keula aivan hiekkapuhallettu. Kaarista ainakin osasta pilkisti mätää ja listoja oli puoliksi irti. Oli vähän sellainen peli että jos alkuperäisen ratin tilalla olis ollut joku halpa ralliratti viritys niin ei olis yllättänyt.
Siistin näköinenhän tuo on kuvissa, hintakin varmaan melko linjassa jos kaikki toimii, eikä öljyvuotoja.
Mutta mikä on tuo lutkupumppu kuskin penkin vieressä?
Onko törkeästi ylihintainen? Taloudessa olisi ylimääräinen uudehko VW Polo, joka tekisi mieli vaihdattaa johonkin oikeaan autoon ja tuossa olisi montaa asiaa kohdallaan.
Siistin näköinenhän tuo on kuvissa, hintakin varmaan melko linjassa jos kaikki toimii, eikä öljyvuotoja.
Mutta mikä on tuo lutkupumppu kuskin penkin vieressä?
Onko törkeästi ylihintainen? Taloudessa olisi ylimääräinen uudehko VW Polo, joka tekisi mieli vaihdattaa johonkin oikeaan autoon ja tuossa olisi montaa asiaa kohdallaan.
Leave a comment: