Originally posted by van cleef
View Post
Nettiautosta bongailtua XLII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sen nyt selittää jo pelkästään ulkoväri ja automaattilaatikko miksi tuo on selvinnyt niin sanotusti jonossa ilman että kukaan kiinnittää siihen huomiota. Ton koppaiset automaatit oli silloin 10 vuotta sitten kun noita oli minullakin joka nurkka väärällään ehdoton no go. Muistan kyllä kun kauppaa teki silloin 19-20 vuotiaana niin siisteimmät oli tosiaan 320 koneella ja automaatti coupeja. Myynti sen sijaan monta viikkoa suhteessa kun manuaalit revittiin käsistä
-
https://www.nettiauto.com/bmw/z4/14524685
Onko tästä Z4:sta tietoa?
Joo ei ole 2.2 kone haluttavin, mutta näyttää kuvissa todella hyväkuntoiselta ja eipä tuo hintakaan ole sama kun 3 litran koneisissa.
Leave a comment:
-
Haluttavuutta nostaa ainakin se, että selvisi kriittisimmät ikävuodet ilman pahimpia ja osin peruuttamattomia ylilyöntejä. Ei mankeloituja kaaria, kuitu m-sport -puskureita jne. Eli freesi ilmestys tusinatuningien joukossa, vaikka klassiset lexus-takavalot onkin. Jos jaksaisin, niin etsisin omista postauksista vuosien takaa ennustuksen, jossa tämän ilmiön selostan tarkemmin. Sillee se aina menee.
Leave a comment:
-
Pakko kyllä kompata Harria.Originally posted by Kanerv4 View Post
Pakko kyllä hämmästellä miten luokkaa muutama sivu eli vuosi taaksepäin tuollainen vatsahapon värinen coupe, vaarin kalsong sisustalla ja vielä automaatilla oli oikeesti aivan hylkiö kanssa bemarien joukossa. Nyt 700 katsojaa ja yhteydenottoja lukuisia. Ei kai tommonen nyt kullaksi muutu vaikka kunto onkin siisti mutta silti toi on yhtä hapokas kuin silloinkin noi oli eli minulla ei jatkoon vaikka olisikin maailman siistein. Mites muut? vai onko mun verkkokalvoille jo palanut noi e36 mallit jo sen verran että en osaa vain arvostaa juuri tuollaista vaikka ei hintakaan ole paha kun noita on välillä katsellut
Leave a comment:
-
Pakko kyllä hämmästellä miten luokkaa muutama sivu eli vuosi taaksepäin tuollainen vatsahapon värinen coupe, vaarin kalsong sisustalla ja vielä automaatilla oli oikeesti aivan hylkiö kanssa bemarien joukossa. Nyt 700 katsojaa ja yhteydenottoja lukuisia. Ei kai tommonen nyt kullaksi muutu vaikka kunto onkin siisti mutta silti toi on yhtä hapokas kuin silloinkin noi oli eli minulla ei jatkoon vaikka olisikin maailman siistein. Mites muut? vai onko mun verkkokalvoille jo palanut noi e36 mallit jo sen verran että en osaa vain arvostaa juuri tuollaista vaikka ei hintakaan ole paha kun noita on välillä katsellutOriginally posted by tramont View Posthttps://www.nettiauto.com/bmw/325/14568585 Suomi e36. Sais muuten suht helposti museoitua
👍 4Leave a comment:
-
https://www.nettiauto.com/bmw/325/14568585 Suomi e36. Sais muuten suht helposti museoitua
Leave a comment:
-
Joo, pituuden tuloa ei voi estää jos laittaa sinne laineja tyyliin "* Kilometrikalibroitu nopeusmittari" sekä "* Ajovalojen kytkin"Originally posted by Danukos View Post
Tätä en kyllä ymmärrä "* Ajotietokone kaukosäädöllä"
ja vähän samaa toistolla "* Ajotietokone (Etäisyys kohteeseen, arvioitu saapumisaika, jäljellä oleva matka, polttonesteen kulutus, keskinopeus, laajennettu ajonesto)"
Tupakoijan varustepakerin jättäisin mieluusti väliin, kuten myös kattoluukun.
Nätti auto silti. Toki mielummin ottaisin vaikka +50tkm enemmän ajetun joka ei ois ollut jossain vaiheessa talvikäyttiksenä ollenkaan.
Leave a comment:
-
On joo, tämä M5:n kohdalla vähän nauratti "onko autossa lisävarusteena kenties M Sport -ratti, -kylkilistat, -vanteet, -alusta tai -korisarja, vaan kaikki on ehtaa M Sporttia moottoria myöten."Originally posted by Danukos View Post
Auton hintahan on kuntoon ja Saksan hintoihin nähden ihan linjassaan...Last edited by MajorDrake; 14-09-2024, 12:54.
Leave a comment:
-
Joo, volkkarin ja bemarin tuplikset eivät ole verrannollisia keskenään. Bemarin miljoona kertaa parempi.Originally posted by TheRipper View Post
Itse en BMW:n tuplista ole ajanut mutta volkkarin kyllä ja se on mielestäni huono...mutta eipä niitä välttämättä voi verrata...
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Itse en BMW:n tuplista ole ajanut mutta volkkarin kyllä ja se on mielestäni huono...mutta eipä niitä välttämättä voi verrata...Originally posted by |foder| View Post
On se ihan eri laittaa n55 perään normi automaatti kuin tuplakytkin. Omaan makuun tuplis vaan on kivempi.
Kysytään että kuinka moni on kokeillut molemmat yhdistelmät.
Leave a comment:
-
On se ihan eri laittaa n55 perään normi automaatti kuin tuplakytkin. Omaan makuun tuplis vaan on kivempi.Originally posted by TheRipper View Post
Saako tiedustella miksi tuplakytkimellä kunnon automaatin sijaan?
Kysytään että kuinka moni on kokeillut molemmat yhdistelmät.
Leave a comment:
-
Saako tiedustella miksi tuplakytkimellä kunnon automaatin sijaan?Originally posted by |foder| View Post
Muuten joo mutta ei golffin perää ja nelikko nou nou. Tämäkin yksilö tuplakytkin, sitä ei kaiketi saanut seuraavaan koriin. Tuplakytkin oli se mikä määritti haun, loput plussaa.
Leave a comment:
-
Muuten joo mutta ei golffin perää ja nelikko nou nou. Tämäkin yksilö tuplakytkin, sitä ei kaiketi saanut seuraavaan koriin. Tuplakytkin oli se mikä määritti haun, loput plussaa.Originally posted by Zeta View PostOisit voinut välillä kokeilla M135i/M140i ainakin tuota M135i saa melkein samaan rahaan kuin 2011 135i ja vieläpä nelikkona.
Last edited by |foder|; 13-09-2024, 23:07.
👍 1Leave a comment:
-
muistan kun minuakin peloteltiin reilu 10 vuotta sitten että N52 on täysi susi ja särkyy heti. vajaa 200 tkm myöhemmin uskallan olla hieman eri mieltä.Originally posted by Wespa View Post
Vikoja saa ihan varmasti korjailla E90:sissäkin jo niidenkin iän huomioiden. Minusta M54 on siinä suhteessa paljon pienempi paha kuin N52:sen Valvetronic ja sähköinen vesipumppu, saati sitten N53:sen suoraruiskutus.
👍 2Leave a comment:
Leave a comment: