Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XLII

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zeta
    replied
    Oisit voinut välillä kokeilla M135i/M140i ainakin tuota M135i saa melkein samaan rahaan kuin 2011 135i ja vieläpä nelikkona.

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Masokistin vikaa.

No ei, onhan tällanen niin pirun kiva. Löyty räpeltämätön yksilö performance kilkkeillä niin piti sit tarttua.
    Tiedossa jo vaikka ja mitä perus juttuja, jotka näkyy aikaisintaan keväällä.

Leave a comment:

• Zeta
    replied
    Originally posted by |foder| View Post

Eri yksilöön päädyin.

Mutta 135i kuitenkin tuli, et oppinut kerrasta Eikös se edellinen tuottanut aika paljon harmaita hiuksia, jos oikein muistan?

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Originally posted by E39-530A View Post

Kävitkö jo hakemassa pois?
    Eri yksilöön päädyin.

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Originally posted by tramont View Post

Tää sama kaveri myy tätä "tuplaturbo n52:sta" https://www.nettiauto.com/bmw/630/14554680
    Yllättävän kujalla oleva bemaristi.
    Tätä käyttämällä tulee 2 turboa autoon. Helppo päivitys https://a.media-amazon.com/images/I/...AC_SL1360_.jpg

Leave a comment:

• Jarger
    replied

Tähän lisäyksenä: palasivat asiaan ja takapyörän hommat laitetaan kuntoon ja putkistoon tekevät jotain. Eli pitäisi kai mennä kohti parempaa.
    Jahas, löysit uuden pirssin

Leave a comment:

• E39-530A
    replied

Tähän lisäyksenä: palasivat asiaan ja takapyörän hommat laitetaan kuntoon ja putkistoon tekevät jotain. Eli pitäisi kai mennä kohti parempaa.
    Kävitkö jo hakemassa pois?

Leave a comment:

• MajorDrake
    replied
    Originally posted by Zeta View Post

Eikai nyt 12000e alle 200tkm ajettua viatonta 335i avoa löydy mistään Suomesta, jostain joutuu tinkimään jos haluaa sen nettiauton halvimman
    Ei, halpahan tuo on mutta vähän kismittää auton myyminen epärehellisesti...

Leave a comment:

• Wespa
    replied
    Originally posted by 325TI View Post

Suosittelisin itse kutoskoneen e90 - malleja, jos aivan pakko bemari hankkia tuolla haarukalla.
    E46 alkaa olemaan jo omasta mielestä liian vanhoja ja talviajo mädäntää jokaisen helman, lokarin ja oven, pohjasta puhumattakaan.
    Tietty jos pojalla tai isällä riittää taitoa korjata itse kaikki viat ja ongelmat, niin ehkä sitten.
    Vikoja saa ihan varmasti korjailla E90:sissäkin jo niidenkin iän huomioiden. Minusta M54 on siinä suhteessa paljon pienempi paha kuin N52:sen Valvetronic ja sähköinen vesipumppu, saati sitten N53:sen suoraruiskutus.

Leave a comment:

• |foder|
    replied

Kävin katsomassa.

Kolaroitu kylki ihan siisti, ei virheitä. Kolaroidun kulman takarengas väärässä. Camberia huomattavasti enemmän kuin toisella puolella. Katon lakassa jotain kummallista, ei kelpaa mun silmälle. Pakoputki mallia itse tein, oikeasti suoraa rööriä. Katalysaattori mukana motonetin halvin, mallia hitsaa kiinni mihin haluat. Konehuoneessa kaikki paikallaan mutta kilikalilla maalailtu muoveja siniseksi. Vaihdekepin ympärysmuovin pinta rytyssä joka kohdasta.
    Yleinen habitus hyvin luotaan työntävä. En lähtenyt edes koeajolle.

Leave a comment:

• 325TI
    replied
    Originally posted by mikko View Post

kyllä se diiseli multipla pitäs vielä ostaa, aika hinnoissa alkavat olla.

kaveri etsii pojalleen ensi bemaria 10k hinta luokka
    Suosittelisin itse kutoskoneen e90 - malleja, jos aivan pakko bemari hankkia tuolla haarukalla.
    E46 alkaa olemaan jo omasta mielestä liian vanhoja ja talviajo mädäntää jokaisen helman, lokarin ja oven, pohjasta puhumattakaan.
    Tietty jos pojalla tai isällä riittää taitoa korjata itse kaikki viat ja ongelmat, niin ehkä sitten.

Leave a comment:

• |foder|
    replied
    Tämä ollut pitkään myynnissä. Mikähän tässä vikana ettei ole mennyt kaupaksi? Tietääkö joku tästä enemmän? Kyllä, jenkkituonti ja kylkikolarihistoria tiedossa. Vinillä löytyy kuuklesta kuvat. Mutta entä mitä muuta?

Mulla yhdestä autosta ja treffit sovittu huomiselle, pitäisikö käydä katsomassa myös tätä?
    Kävin katsomassa.

Kolaroitu kylki ihan siisti, ei virheitä. Kolaroidun kulman takarengas väärässä. Camberia huomattavasti enemmän kuin toisella puolella. Katon lakassa jotain kummallista, ei kelpaa mun silmälle. Pakoputki mallia itse tein, oikeasti suoraa rööriä. Katalysaattori mukana motonetin halvin, mallia hitsaa kiinni mihin haluat. Konehuoneessa kaikki paikallaan mutta kilikalilla maalailtu muoveja siniseksi. Vaihdekepin ympärysmuovin pinta rytyssä joka kohdasta.
    Yleinen habitus hyvin luotaan työntävä. En lähtenyt edes koeajolle.

Leave a comment:

• Wespa
    replied
    Originally posted by mikko View Post

Sillä saa jo ihan asiallisen E46:sen varsinkin jos ei ole pakko olla coupé.

Leave a comment:

• mikko
    replied
    Originally posted by Rattiukko View Post
    Tuossa on toinen multipla 6000€ johon kävisi bmw vaihdossa

https://classic-m.nettiauto.com/fiat/multipla/14487552
    kyllä se diiseli multipla pitäs vielä ostaa, aika hinnoissa alkavat olla.

Last edited by mikko; 13-09-2024, 12:25.

Leave a comment:

• Jarger
    replied
    Multiplaata oon kyllä aina pitänyt erityisen rumana autona, mutta nykyään se näyttää kivan sympaattiselta. Katselin Meihemin koeajovideon tuollaisesta, ja tuohan on ihan todella kätevä. Ihanasti 90-lukua sisällä.
    Voin rehellisesti sanoa että luulen että jonkinlaisen keräilyarvon tuo auto saa, tai jo omaakin.

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎