memebuy23buy

Nettiautosta bongailtua XLII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Thmas
    replied
    Originally posted by JaniLap View Post

    LCI-malleissa ainoastaan vajaavetoinen 520d ja 518d ovat ilman SCR-järjestelmää. Voimanlähteenä B47 on mainio ja kestävä nelosdiesel.
    Näissä saa kyllä erittäin paljon vastinetta rahalle. Tuollainen LCI F10 518dA nyt ajossa, 250 tkm taulussa ja uudet Nokialaiset alle 17" vanteilla niin on kyllä erittäin mukava, hiljainen ja taloudellinen auto. Iso bonari myöskin tuo SCR-järjestelmän puute.

    Tuosta esim. hyvän oloinen yksilö https://classic.nettiauto.com/bmw/518/14262620

    Leave a comment:


  • Thmas
    replied
    Tupla
    Last edited by Thmas; 29-09-2024, 20:10. Reason: Tupla

    Leave a comment:


  • JaniLap
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    Oliko noissa molemmissa kusisäiliöt?
    LCI-malleissa ainoastaan vajaavetoinen 520d ja 518d ovat ilman SCR-järjestelmää. Voimanlähteenä B47 on mainio ja kestävä nelosdiesel.

    Leave a comment:


  • Danukos
    replied
    Originally posted by ritariässä View Post
    B47 jakopää ja laakerit kestänevät pidemmälle kuin N57?!

    Oliko noissa molemmissa kusisäiliöt? Niitähän poksahtelee tämän ikäisissä jo alle 100tkm ajetuistakin.
    Kyllä näissä näytti olevan adblueta jo... Mä olen ollut siinä käsityksessä että kaikki nuo uudemmatkin kutoset aika varmoja pelejä jakopään suhteen kunte jumal M57. Onko asia kuitenkin toisin?

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    B47 jakopää ja laakerit kestänevät pidemmälle kuin N57?!

    Oliko noissa molemmissa kusisäiliöt? Niitähän poksahtelee tämän ikäisissä jo alle 100tkm ajetuistakin.

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Originally posted by Danukos View Post
    https://classic.nettiauto.com/bmw/520/14527082

    Mites B47 jakopää kestää? Ilmeisesti paremmin kuin edeltäjä N47? Öljynvaihtovälit jos pysyy kohtuullisina (max. 20tkm) ilmeisesti edesauttaa huomattavasti jakopään kestävyyttä?
    Tässä yksilössä ihan ok varusteet webasto, iso idrive näyttö, lämmin ratti ja p-kamera ne käytännöllisimmät ja tärkeimmät. Toki omista kriteereistä puuttuu m-sport, comfort access, panoraama katto, adaptiivinen vakkari ja muut hilppeet mutta itselleni en olekaan tätä nyt katsomassa Lähinnä tuo, että uskaltaako tätä nelosdiisseliä ostaa tekniikan puolesta vai kannattaako katse suunnata ennemmin 530d (N57) suuntaan.
    Eikös sen jonkin verrankin parempi pitäisi jo olla...kaipa liiallinen tyhjäkäyttö ja ylipitkät huoltovälit noitakin särkee, mutta vähemmän kait kuitenkin. Noin vähän ajettuna en suuria ongelmia näkisi ja tosiaan jos pitää öljynvaihtovälit pienenä niin en tuota pahasti pelkäisi.

    Nimimerkillä itsekin B47 katsellut...tosin G01 kopassa.
    Last edited by TheRipper; 28-09-2024, 15:02.

    Leave a comment:


  • Danukos
    replied


    Mites B47 jakopää kestää? Ilmeisesti paremmin kuin edeltäjä N47? Öljynvaihtovälit jos pysyy kohtuullisina (max. 20tkm) ilmeisesti edesauttaa huomattavasti jakopään kestävyyttä?
    Tässä yksilössä ihan ok varusteet webasto, iso idrive näyttö, lämmin ratti ja p-kamera ne käytännöllisimmät ja tärkeimmät. Toki omista kriteereistä puuttuu m-sport, comfort access, panoraama katto, adaptiivinen vakkari ja muut hilppeet mutta itselleni en olekaan tätä nyt katsomassa Lähinnä tuo, että uskaltaako tätä nelosdiisseliä ostaa tekniikan puolesta vai kannattaako katse suunnata ennemmin 530d (N57) suuntaan.



    Tätä 530d käytiin tänään katsomassa ja on kyllä siisti auto hyvällä huoltohistorialla, ihan ok varusteilla jotka riittäisivät kaverille jolla ostohousut jalassa... Hinnasta en osaa sanoa onko miten linjassa. Se on sitten oma vääntönsä jos tähän yksilöön päätytään. Vaihdossa kun pitäisi antaa Prius+

    Leave a comment:


  • Zeta
    replied


    Pienet kilsat, xenonien puuttuminen on iso miinus

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by 325TI View Post
    Eipä olisi ensimmäinen Jpn tuonti pienillä kilsoilla.

    Leave a comment:


  • MajorDrake
    replied
    Originally posted by PNM2 View Post

    Eli saa viilennettyä tehokkaammin ja löytyy penkinlämppäriä ym. Varusteet tekevät eri asioita eivätkä sulje toisiaan pois. Joskus näitä ihmettelin, kun dieseliin vaihdatin huohottimen lämmittimen, joka kuului cold climate versioon.
    Cold climate ja penkinlämppärit ei ole millään tavalla naimisissa keskenään. Se tarkoittaa lähinnä lämmitettyä huohotinta ja tai vähän erilaista huohotusjärjestelmää, mallista riippuen.

    Leave a comment:


  • 325TI
    replied

    22k ajettu.

    Leave a comment:


  • Jarger
    replied
    Originally posted by mikko View Post
    https://classic.nettiauto.com/toyota...uiser/12722175
    venemiehet keksiny ruiserille hinnan
    On jämpti, uutta vastaava, paitsi että valmiiksi sisäänajettu. "parepiki" kuin uusi. Pakko maksaakin paljon.. ja venemiehillä on rahaa, jäänyt sukanvarteen kun ei oo nyt veneitä hetkeen päivitelty.

    Leave a comment:


  • mikko
    replied

    venemiehet keksiny ruiserille hinnan

    Leave a comment:


  • JarppiR
    replied


    Vaikuttaako tämä yksilö foorumilla? On kyllä vaikuttava huoltohistoria Kiinnostaisi päivittää 530i->M5 jossain välissä ja tuo olisi se tavoiteltava kunto.

    Leave a comment:


  • PNM2
    replied
    Originally posted by mikko View Post
    https://classic.nettiauto.com/bmw/x5/14467222
    varustelistassa molemmat hot ja cold climate version?
    Eli saa viilennettyä tehokkaammin ja löytyy penkinlämppäriä ym. Varusteet tekevät eri asioita eivätkä sulje toisiaan pois. Joskus näitä ihmettelin, kun dieseliin vaihdatin huohottimen lämmittimen, joka kuului cold climate versioon.

    Leave a comment:

Working...
X