Originally posted by PNM2
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Nettiautosta bongailtua XLII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
-
-
-
Mites B47 jakopää kestää? Ilmeisesti paremmin kuin edeltäjä N47? Öljynvaihtovälit jos pysyy kohtuullisina (max. 20tkm) ilmeisesti edesauttaa huomattavasti jakopään kestävyyttä?
Tässä yksilössä ihan ok varusteet webasto, iso idrive näyttö, lämmin ratti ja p-kamera ne käytännöllisimmät ja tärkeimmät. Toki omista kriteereistä puuttuu m-sport, comfort access, panoraama katto, adaptiivinen vakkari ja muut hilppeet mutta itselleni en olekaan tätä nyt katsomassaLähinnä tuo, että uskaltaako tätä nelosdiisseliä ostaa tekniikan puolesta vai kannattaako katse suunnata ennemmin 530d (N57) suuntaan.
Tätä 530d käytiin tänään katsomassa ja on kyllä siisti auto hyvällä huoltohistorialla, ihan ok varusteilla jotka riittäisivät kaverille jolla ostohousut jalassa... Hinnasta en osaa sanoa onko miten linjassa. Se on sitten oma vääntönsä jos tähän yksilöön päätytään. Vaihdossa kun pitäisi antaa Prius+
Comment
-
-
Originally posted by Danukos View Posthttps://classic.nettiauto.com/bmw/520/14527082
Mites B47 jakopää kestää? Ilmeisesti paremmin kuin edeltäjä N47? Öljynvaihtovälit jos pysyy kohtuullisina (max. 20tkm) ilmeisesti edesauttaa huomattavasti jakopään kestävyyttä?
Tässä yksilössä ihan ok varusteet webasto, iso idrive näyttö, lämmin ratti ja p-kamera ne käytännöllisimmät ja tärkeimmät. Toki omista kriteereistä puuttuu m-sport, comfort access, panoraama katto, adaptiivinen vakkari ja muut hilppeet mutta itselleni en olekaan tätä nyt katsomassaLähinnä tuo, että uskaltaako tätä nelosdiisseliä ostaa tekniikan puolesta vai kannattaako katse suunnata ennemmin 530d (N57) suuntaan.
Nimimerkillä itsekin B47 katsellut...tosin G01 kopassa.Last edited by TheRipper; 28-09-2024, 16:02.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostB47 jakopää ja laakerit kestänevät pidemmälle kuin N57?!
Oliko noissa molemmissa kusisäiliöt? Niitähän poksahtelee tämän ikäisissä jo alle 100tkm ajetuistakin.
-
👍 1
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View PostOliko noissa molemmissa kusisäiliöt?IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
-
👍 1
Comment
-
-
Originally posted by JaniLap View Post
LCI-malleissa ainoastaan vajaavetoinen 520d ja 518d ovat ilman SCR-järjestelmää. Voimanlähteenä B47 on mainio ja kestävä nelosdiesel.
Tuosta esim. hyvän oloinen yksilö https://classic.nettiauto.com/bmw/518/14262620
Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
-
👍 2
Comment
-
-
Originally posted by 325TI View PostNäillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Originally posted by 325TI View Post
Nii että mitäkä että?Volvo V60 D4 AWD -13 (käyttis)
E30 316i M40B16 4d -89 (projekti)
E36 320 M52B20 Cabriolet -95 (kesäpirssi)
Ex:
E39 525tds Sedan -99
E36 318iS Coupe -93
E60 530DA -04
-
😀 1
Comment
-
Comment