Originally posted by PNM2
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
								
									View Post
								
							
						
					
				
				
			
		Nettiautosta bongailtua XLII
				
					Collapse
				
			
		
	This topic is closed.
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Cold climate ja penkinlämppärit ei ole millään tavalla naimisissa keskenään. Se tarkoittaa lähinnä lämmitettyä huohotinta ja tai vähän erilaista huohotusjärjestelmää, mallista riippuen.M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
-
Käyttöautona: F20
Myydään: HP 12.5" kannettava Win11 **180e**
Myydään: HP 14" kannettava Win11 **180e**
-
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
https://classic.nettiauto.com/bmw/520/14527082
Mites B47 jakopää kestää? Ilmeisesti paremmin kuin edeltäjä N47? Öljynvaihtovälit jos pysyy kohtuullisina (max. 20tkm) ilmeisesti edesauttaa huomattavasti jakopään kestävyyttä?
Tässä yksilössä ihan ok varusteet webasto, iso idrive näyttö, lämmin ratti ja p-kamera ne käytännöllisimmät ja tärkeimmät. Toki omista kriteereistä puuttuu m-sport, comfort access, panoraama katto, adaptiivinen vakkari ja muut hilppeet mutta itselleni en olekaan tätä nyt katsomassa
 Lähinnä tuo, että uskaltaako tätä nelosdiisseliä ostaa tekniikan puolesta vai kannattaako katse suunnata ennemmin 530d (N57) suuntaan.
https://classic.nettiauto.com/bmw/530/14554727
Tätä 530d käytiin tänään katsomassa ja on kyllä siisti auto hyvällä huoltohistorialla, ihan ok varusteilla jotka riittäisivät kaverille jolla ostohousut jalassa... Hinnasta en osaa sanoa onko miten linjassa. Se on sitten oma vääntönsä jos tähän yksilöön päätytään. Vaihdossa kun pitäisi antaa Prius+
							
						
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Eikös sen jonkin verrankin parempi pitäisi jo olla...kaipa liiallinen tyhjäkäyttö ja ylipitkät huoltovälit noitakin särkee, mutta vähemmän kait kuitenkin. Noin vähän ajettuna en suuria ongelmia näkisi ja tosiaan jos pitää öljynvaihtovälit pienenä niin en tuota pahasti pelkäisi.Originally posted by Danukos View Posthttps://classic.nettiauto.com/bmw/520/14527082
Mites B47 jakopää kestää? Ilmeisesti paremmin kuin edeltäjä N47? Öljynvaihtovälit jos pysyy kohtuullisina (max. 20tkm) ilmeisesti edesauttaa huomattavasti jakopään kestävyyttä?
Tässä yksilössä ihan ok varusteet webasto, iso idrive näyttö, lämmin ratti ja p-kamera ne käytännöllisimmät ja tärkeimmät. Toki omista kriteereistä puuttuu m-sport, comfort access, panoraama katto, adaptiivinen vakkari ja muut hilppeet mutta itselleni en olekaan tätä nyt katsomassa
 Lähinnä tuo, että uskaltaako tätä nelosdiisseliä ostaa tekniikan puolesta vai kannattaako katse suunnata ennemmin 530d (N57) suuntaan.
Nimimerkillä itsekin B47 katsellut...tosin G01 kopassa.Last edited by TheRipper; 28-09-2024, 16:02.F10 523iA 2010
Ex: E39 528iA 1997
Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
Ex: E65 745iA 2003
Ex: E46 318i 1998
Ex: E34 525iA 1989
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
B47 jakopää ja laakerit kestänevät pidemmälle kuin N57?!
Oliko noissa molemmissa kusisäiliöt? Niitähän poksahtelee tämän ikäisissä jo alle 100tkm ajetuistakin.
👍 1Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Kyllä näissä näytti olevan adblueta jo... Mä olen ollut siinä käsityksessä että kaikki nuo uudemmatkin kutoset aika varmoja pelejä jakopään suhteen kunte jumal M57. Onko asia kuitenkin toisin?Originally posted by ritariässä View PostB47 jakopää ja laakerit kestänevät pidemmälle kuin N57?!
Oliko noissa molemmissa kusisäiliöt? Niitähän poksahtelee tämän ikäisissä jo alle 100tkm ajetuistakin.
👍 1Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
LCI-malleissa ainoastaan vajaavetoinen 520d ja 518d ovat ilman SCR-järjestelmää. Voimanlähteenä B47 on mainio ja kestävä nelosdiesel.Originally posted by ritariässä View PostOliko noissa molemmissa kusisäiliöt?IB1P23M0 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja.
Vikadiagnostiikka ja koodaukset myös etäyhteydellä.
Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
Tampere
👍 1Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Näissä saa kyllä erittäin paljon vastinetta rahalle. Tuollainen LCI F10 518dA nyt ajossa, 250 tkm taulussa ja uudet Nokialaiset alle 17" vanteilla niin on kyllä erittäin mukava, hiljainen ja taloudellinen auto. Iso bonari myöskin tuo SCR-järjestelmän puute.Originally posted by JaniLap View Post
LCI-malleissa ainoastaan vajaavetoinen 520d ja 518d ovat ilman SCR-järjestelmää. Voimanlähteenä B47 on mainio ja kestävä nelosdiesel.
Tuosta esim. hyvän oloinen yksilö https://classic.nettiauto.com/bmw/518/14262620
Audi e-tron 55
Exiä:
1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.
👍 2Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
Hjallis Mellanbacka on legendaOriginally posted by 325TI View Post
							
						Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
 - 
	
	
	
	
		
	
	
	
		
	
		
			
				
	
	
	
	
	
	
	
	
	
"ja jotta tarina päättyy onnellisesti niin kerron että sunnuntaina kiinni oleva moottori sai poikasia, ohitus porschestä jäi tekemättä koska aluväkänen katkesi 7200 prm kohdalla ja auto käy 5 pytyllä"Originally posted by 325TI View Post
Nii että mitäkä että?
							
						Volvo V60 D4 AWD -13 (käyttis)
E30 316i M40B16 4d -89 (projekti)
E36 320 M52B20 Cabriolet -95 (kesäpirssi)
Ex:
E39 525tds Sedan -99
E36 318iS Coupe -93
E60 530DA -04
😀 1Comment
 
Comment