Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nettiautosta bongailtua XLII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MajorDrake
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2006
    • 7527
    • Jyväshyvä

    Originally posted by PNM2 View Post

    Eli saa viilennettyä tehokkaammin ja löytyy penkinlämppäriä ym. Varusteet tekevät eri asioita eivätkä sulje toisiaan pois. Joskus näitä ihmettelin, kun dieseliin vaihdatin huohottimen lämmittimen, joka kuului cold climate versioon.
    Cold climate ja penkinlämppärit ei ole millään tavalla naimisissa keskenään. Se tarkoittaa lähinnä lämmitettyä huohotinta ja tai vähän erilaista huohotusjärjestelmää, mallista riippuen.
    M550d G30 & Taycan Turbo S & 991 Turbo S Cab
    Tuontiautoja avaimet käteen -- http://www.viacar.fi -- myös rahoitus ja vaihto --
    Vetokoukkujen asennusta kaikkiin merkkeihin Jyvässeudulla...

    Comment

    • Heguli 31
      BTCF Member
      • Oct 2004
      • 10057
      • KVLA

      Originally posted by 325TI View Post
      Eipä olisi ensimmäinen Jpn tuonti pienillä kilsoilla.

      Comment

      • Zeta
        Bimmer Enthusiast
        • Jun 2004
        • 7547
        • Kotona



        Pienet kilsat, xenonien puuttuminen on iso miinus
        -
        Käyttöautona: F20
        Myydään: DELL pöytätietokone **120e**
        Myydään: HP 12.5" kannettava **230e**
        -

        Comment

        • Danukos
          Alueaktiivi
          • Feb 2011
          • 1125
          • pks



          Mites B47 jakopää kestää? Ilmeisesti paremmin kuin edeltäjä N47? Öljynvaihtovälit jos pysyy kohtuullisina (max. 20tkm) ilmeisesti edesauttaa huomattavasti jakopään kestävyyttä?
          Tässä yksilössä ihan ok varusteet webasto, iso idrive näyttö, lämmin ratti ja p-kamera ne käytännöllisimmät ja tärkeimmät. Toki omista kriteereistä puuttuu m-sport, comfort access, panoraama katto, adaptiivinen vakkari ja muut hilppeet mutta itselleni en olekaan tätä nyt katsomassa Lähinnä tuo, että uskaltaako tätä nelosdiisseliä ostaa tekniikan puolesta vai kannattaako katse suunnata ennemmin 530d (N57) suuntaan.



          Tätä 530d käytiin tänään katsomassa ja on kyllä siisti auto hyvällä huoltohistorialla, ihan ok varusteilla jotka riittäisivät kaverille jolla ostohousut jalassa... Hinnasta en osaa sanoa onko miten linjassa. Se on sitten oma vääntönsä jos tähän yksilöön päätytään. Vaihdossa kun pitäisi antaa Prius+
          E90 325iA LCI ///M-Sport -09 Sapphire Schwartz
          Ex - E34
          ///M5 -90 Alpin Weiss II

          Comment

          • TheRipper
            Bimmer Enthusiast
            • May 2012
            • 5022
            • Paimio

            Originally posted by Danukos View Post
            https://classic.nettiauto.com/bmw/520/14527082

            Mites B47 jakopää kestää? Ilmeisesti paremmin kuin edeltäjä N47? Öljynvaihtovälit jos pysyy kohtuullisina (max. 20tkm) ilmeisesti edesauttaa huomattavasti jakopään kestävyyttä?
            Tässä yksilössä ihan ok varusteet webasto, iso idrive näyttö, lämmin ratti ja p-kamera ne käytännöllisimmät ja tärkeimmät. Toki omista kriteereistä puuttuu m-sport, comfort access, panoraama katto, adaptiivinen vakkari ja muut hilppeet mutta itselleni en olekaan tätä nyt katsomassa Lähinnä tuo, että uskaltaako tätä nelosdiisseliä ostaa tekniikan puolesta vai kannattaako katse suunnata ennemmin 530d (N57) suuntaan.
            Eikös sen jonkin verrankin parempi pitäisi jo olla...kaipa liiallinen tyhjäkäyttö ja ylipitkät huoltovälit noitakin särkee, mutta vähemmän kait kuitenkin. Noin vähän ajettuna en suuria ongelmia näkisi ja tosiaan jos pitää öljynvaihtovälit pienenä niin en tuota pahasti pelkäisi.

            Nimimerkillä itsekin B47 katsellut...tosin G01 kopassa.
            Last edited by TheRipper; 28-09-2024, 16:02.
            F10 523iA 2010

            Ex: E39 528iA 1997
            Ex: E85 Z4 2.5iA LCI 2008
            Ex: E65 745iA 2003
            Ex: E46 318i 1998
            Ex: E34 525iA 1989

            Comment

            • ritariässä
              BTCF Member
              • Jan 2006
              • 3599
              • Raisio

              B47 jakopää ja laakerit kestänevät pidemmälle kuin N57?!

              Oliko noissa molemmissa kusisäiliöt? Niitähän poksahtelee tämän ikäisissä jo alle 100tkm ajetuistakin.
              G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

              Comment

              • Danukos
                Alueaktiivi
                • Feb 2011
                • 1125
                • pks

                Originally posted by ritariässä View Post
                B47 jakopää ja laakerit kestänevät pidemmälle kuin N57?!

                Oliko noissa molemmissa kusisäiliöt? Niitähän poksahtelee tämän ikäisissä jo alle 100tkm ajetuistakin.
                Kyllä näissä näytti olevan adblueta jo... Mä olen ollut siinä käsityksessä että kaikki nuo uudemmatkin kutoset aika varmoja pelejä jakopään suhteen kunte jumal M57. Onko asia kuitenkin toisin?
                E90 325iA LCI ///M-Sport -09 Sapphire Schwartz
                Ex - E34
                ///M5 -90 Alpin Weiss II

                Comment

                • JaniLap
                  BTCF Member
                  • Sep 2012
                  • 2732
                  • Tampere

                  Originally posted by ritariässä View Post
                  Oliko noissa molemmissa kusisäiliöt?
                  LCI-malleissa ainoastaan vajaavetoinen 520d ja 518d ovat ilman SCR-järjestelmää. Voimanlähteenä B47 on mainio ja kestävä nelosdiesel.
                  IB1 - B48B20M1 - N57D30O1 - B47D20O0 - M57D30O2 - M54B22 - M52TUB20
                  BMW vikakoodien lukua, koodaukset, ohjelmistopäivitykset ja monenlaisia muita juttuja. Myös etäyhteydellä
                  Yhteys: yksityisviesti tai telefon: null-vier-null-fünf-drei-zwei-vier-fünf-zwei-sieben.
                  Tampere

                  Comment

                  • Thmas
                    Bimmer Fanatic
                    • Feb 2008
                    • 531
                    • HEL

                    Tupla
                    Last edited by Thmas; 29-09-2024, 21:10. Reason: Tupla
                    Audi e-tron 55

                    Exiä:
                    1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.

                    Comment

                    • Thmas
                      Bimmer Fanatic
                      • Feb 2008
                      • 531
                      • HEL

                      Originally posted by JaniLap View Post

                      LCI-malleissa ainoastaan vajaavetoinen 520d ja 518d ovat ilman SCR-järjestelmää. Voimanlähteenä B47 on mainio ja kestävä nelosdiesel.
                      Näissä saa kyllä erittäin paljon vastinetta rahalle. Tuollainen LCI F10 518dA nyt ajossa, 250 tkm taulussa ja uudet Nokialaiset alle 17" vanteilla niin on kyllä erittäin mukava, hiljainen ja taloudellinen auto. Iso bonari myöskin tuo SCR-järjestelmän puute.

                      Tuosta esim. hyvän oloinen yksilö https://classic.nettiauto.com/bmw/518/14262620
                      Audi e-tron 55

                      Exiä:
                      1999 E46 316i, 2005 E46 316i, 2008 E87 120d, 2011 E90 320i, 2012 F30 320iA, 2013 F30 318dA, 2014 F32 435dA, 2014 F30 320d, 2015 F10 530dA, 2014 F32 435iA, 2013 730dA, 2015 520dA + muita merkkejä.

                      Comment

                      • mikko
                        Bimmer Enthusiast
                        • Nov 2002
                        • 1758
                        • kotona


                        tuossa kans reipas B47

                        Comment

                        • 325TI
                          Bimmer Rookie
                          • Aug 2021
                          • 84
                          • Vantaa

                          Comment

                          • Laku
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2007
                            • 17529
                            • Turku

                            Hjallis Mellanbacka on legenda
                            Näillä mennään:
                            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                            Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                            Comment

                            • m.luukkonen
                              BTCF Member
                              • Feb 2011
                              • 336
                              • Oulu

                              "ja jotta tarina päättyy onnellisesti niin kerron että sunnuntaina kiinni oleva moottori sai poikasia, ohitus porschestä jäi tekemättä koska aluväkänen katkesi 7200 prm kohdalla ja auto käy 5 pytyllä"

                              Nii että mitäkä että?
                              Volvo V60 D4 AWD -13 (käyttis)
                              E30 316i M40B16 4d -89 (projekti)
                              E36 320 M52B20 Cabriolet -95 (kesäpirssi)
                              Ex:
                              E39 525tds Sedan -99
                              E36 318iS Coupe -93
                              E60 530DA -04

                              Comment

                              • Jarger
                                Bimmer Enthusiast
                                • Mar 2005
                                • 3842
                                • Finnland

                                Siis tuo on katillinen vaikka noin vanha? Itsellä -90 taitaa olla vikoja ilman moista.
                                Negatiiviset kauppakokemukset:
                                Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎