e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Tavallaan ihan hieno, näyttää jenkille hiukan. Tavallaan myös ruma. Hankala sanoa mitä tuosta ajattelee.
Keula näyttää aika perinteikkäältä. Noin muodoiltaan menettelisi jos viimeistely ja työn jälki olisi kuin tehtaalta. Luulen kuitenkin että kun tuota alkaisi tutkimaan niin
tuntuisi kötöstellylle.
Lyhyesti ilmaistuna keulan muotokieli tuunaukseksi harvinaisen ok, vaikka en yleensä näin sanokaan
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Enemmän noita katselleena nyt täytyy tunnustaa ettei tuollainen F10 kyllä silmiä hivele vakionakaan muotokieleltään. Eli tuunaamalla ei kyllä menetä mitään. En tiedä muuttuuko mieli vuosien myötä sitten.
Yleensä maku näissä tulee aika paljon jälkijunassa, kun ne compactitkin oli ensin rumia ja nykyään hienoja
Mattaväri on kyllä absoluuttisen kamala.
Onko "tyyninki-klubi" muuttumassa pappa kerhoksi, kun mikään ei enää kelpaa
Se on vain hyvä muutos väessä, jos. Itse yleensä noita tuuninkeja dissaan. En tiedä onko tuollaisessa Hamannissa värkkien materiaali lasikuitu, vai mikä, mutta lasikuidun kyllä itse kategoroin osastoon ei-mielellään.
Mukava näitä linkkejä on toki katsella. Joissain asioissa erilaisuus on hyväksikin. Tuo F10 on niin uusi auto, ettei tule tuunaamisesta suru puseroon.
Se on vain hyvä muutos väessä, jos. Itse yleensä noita tuuninkeja dissaan. En tiedä onko tuollaisessa Hamannissa värkkien materiaali lasikuitu, vai mikä, mutta lasikuidun kyllä itse kategoroin osastoon ei-mielellään.
Mukava näitä linkkejä on toki katsella. Joissain asioissa erilaisuus on hyväksikin. Tuo F10 on niin uusi auto, ettei tule tuunaamisesta suru puseroon.
Ei tuo heitto ollut henk.kohtaisesti kenellekään, yleinen toteamus vain. Ihan läpällä kaikille heitin (siksi hymiöitä). Itsekkään en kovin tuosta "pullautetusta" versiosta pidä.
Toki yleistä huutelua täältä kans. Nettiautosta tuli mieleen tässä E39 ruosteita käsitellessä että oispa tuokin joutanut jo viime vuonna laittaa kiertoon. Too late. Vanhat autot ja suola
Comment