https://www.nettiauto.com/bmw/750/14327433 Onpas luottamusta herättävä ilmoitus. ”Tälle autolle ei saa rahoitusta, katsastukset jne, jäävät ostajalle”. Onneks ei oo vapaa-aikaa. Eikä rahaa
Onko tuossa samaan malliin vähän tehty kuin M57:ssa GM 5L40E kanssa että mitoitettu vähän nippa nappa? Luulis kai tuon venttiilipöydän läpikäynnillä ja hyvällä öljynvaihdoilla kestävän, ainakin vakiona.
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Onko tuossa samaan malliin vähän tehty kuin M57:ssa GM 5L40E kanssa että mitoitettu vähän nippa nappa? Luulis kai tuon venttiilipöydän läpikäynnillä ja hyvällä öljynvaihdoilla kestävän, ainakin vakiona.
Mekatroniikan ongelmiahan noissa 6HP:ssa oli jonkun verrankin ja osassa hyvinkin vähillä kilometreilläkin jo esiintyi kierrosten humppaamista kuulemma. Itsellä ei ollut kuin seiskassa tuo ja siinä toimi hyvin ainakin. Ja vaihdot olivat todella mukavia. Ei pahaa sanottavaa itsellä siitä...mutta sillä olikin ajettu vasta n. 80tkm...
Mekatroniikan ongelmiahan noissa 6HP:ssa oli jonkun verrankin ja osassa hyvinkin vähillä kilometreilläkin jo esiintyi kierrosten humppaamista kuulemma. Itsellä ei ollut kuin seiskassa tuo ja siinä toimi hyvin ainakin. Ja vaihdot olivat todella mukavia. Ei pahaa sanottavaa itsellä siitä...mutta sillä olikin ajettu vasta n. 80tkm...
Alihankintana teetetty laaduttomia komponentteja, tiivisteitä tai solennoideja ehkä?
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Taitaa olla niin että kaikki automaatit vanhentessaan ovat paskoja vaikka ensin ois kuinka loistavia. Se tais olla 6HP:nkin kohtalo
Ajetaan niin kauan tekemättä mitään kunnes alkaa oireilemaan ja ruvetaan sitten kokeilemaan, jos öljynvaihdolla vaikka tulisi kuntoon. Päälle vielä nämä ohjelmoinnit, kun lähdetään hakemaan 200tkm ajetusta vehkeestä sitä tehtaan ”naftaliiniin” jättämään extra 50-100hv ja 100Nm irti koneesta. Paskoja laatikoita, kun ei käyttöä kestä.
Katselin viikko sitten, että oli tullut järkihintainen E38 myyntiin Nettiautoon. Maltilliset kilometrit, ei kulttuuririkasta omistajahistoriaa ja hintakin jopa edullinen ruostekukista huolimatta. Onko sitten hukkunut yhteydenottoihin, kun hinta on liki tuplattu aiempaan nähden.
Ajetaan niin kauan tekemättä mitään kunnes alkaa oireilemaan ja ruvetaan sitten kokeilemaan, jos öljynvaihdolla vaikka tulisi kuntoon. Päälle vielä nämä ohjelmoinnit, kun lähdetään hakemaan 200tkm ajetusta vehkeestä sitä tehtaan ”naftaliiniin” jättämään extra 50-100hv ja 100Nm irti koneesta. Paskoja laatikoita, kun ei käyttöä kestä.
Katselin viikko sitten, että oli tullut järkihintainen E38 myyntiin Nettiautoon. Maltilliset kilometrit, ei kulttuuririkasta omistajahistoriaa ja hintakin jopa edullinen ruostekukista huolimatta. Onko sitten hukkunut yhteydenottoihin, kun hinta on liki tuplattu aiempaan nähden.
Joo juuri tämä
Linkin auto on kyllä melkoinen työmaa varmaan alta päin. Selvästi ollut aktiivisessa talvikäytössä kilsoista huolimatta.
Ymmärtäisin jos olisi oikeasti ruosteeton helmi, tuon pyynnin, mutta kyseessä on kuitenkin mätä suomiauto, E38 rautaisine apurunkoineen vs joku E39 joka näyttää tuolta...
Ei-vittu-ikinä Ehdottomasti puolet liikaa. Toisaalta, eihän se ole tyhmä joka pyytää, vaan.
Näin realistina kun arvaan jo mitä alta löytyy kun näkymä on tuo, eikä autokaan ole mikään kovin pieni korjattavaksi.
Tähän pitää sitten sanoa, että aina olen toki tuollaisista haaveillut, mutten ole omistanut. Hieno auto, mutta ehkäpä kuitenkin välimeren mallina tuossa iässä
Negatiiviset kauppakokemukset:
Kaj Blomqvist nick kaizzu ja juttu sekä suolaus
Comment