Originally posted by 330Driver
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ISTA (D ja P) käyttö ja kysymykset osa 2
Collapse
X
-
E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
F39 X2 Xdrive20D, käyttis
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
-
-
Onkos kukaan ostanut tätä pakettia, tuleeko tässä mukana toimiva ista? Inpalla menty tähän asti vaan tullut vastaan muutamia hommia johon en ole onnistunut löytämään paketteja (suutin koodailu tms), Melko pihalla tästä ista hommasta vielä1 PhotoLelu: Supra MKIV TT 6spd JDM
Käyttis: E91 320DA M-Sport Touring
Projekti: E34 535 Ac Schnitzer S5 Silhouette
ex. E46 318IA Touring, E39 525tds Touring, Civic 1,6 VTEC-e, E34 530IA M60 Touring, E32 730i->735i, E34 525i, E32 724TDSA, E28 518i, E30 325i,
Comment
-
-
Oisko istaguruilla antaa vinkkiä, kun mulla on ollut ista toiminnassa varmasti 5 vuotta, nyt yht äkkiä heitti herjan että '' failed to start ista,''.. no asensin paketin uudestaan, niin se alkoi toimimaan ja toimi niin kauan kunnes sammutti koneen ja käynnistää uudestaan. sitten tulee taas sama herja ja joutuu koko paketin asentaa uudestaanjoku bitti on poikittain windowsin asetuksissa varmasti että se ns hajoittaa jonkun tiedoston aina kun koneen sammuttaa
virustorjuntaa ei ole ja palomuuri pois päältä, ja netissä se kone ei ole ollut hetkeen.
Last edited by ProPioneer; 02-03-2025, 01:07.Bmw e36 328i Turbo
Bmw f31 330d
Comment
-
-
Originally posted by ProPioneer View PostOisko istaguruilla antaa vinkkiä, kun mulla on ollut ista toiminnassa varmasti 5 vuotta, nyt yht äkkiä heitti herjan että '' failed to start ista,''.. no asensin paketin uudestaan, niin se alkoi toimimaan ja toimi niin kauan kunnes sammutti koneen ja käynnistää uudestaan. sitten tulee taas sama herja ja joutuu koko paketin asentaa uudestaanjoku bitti on poikittain windowsin asetuksissa varmasti että se ns hajoittaa jonkun tiedoston aina kun koneen sammuttaa
virustorjuntaa ei ole ja palomuuri pois päältä, ja netissä se kone ei ole ollut hetkeen.
E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
Vikakoodit, moduulien päivitykset, vo/fa-muutokset ja koodailut(icom,e-sys, ista yms.) o5o536o489
-
👍 2
Comment
-
-
Asensin ISTA D 4.15.16 Win 8 läppärille ja yhdistää sekä tunnistaa auton, muttei pysty skannaamaa/lukemaan yksiköitä eikä tekemään testejä. Antaa myöskin ohjelmaa käynnistäessä errorin 00046632EN, ja kun katsoo ISTAn puolelta niin Data, Global ja Language ovat tyhijnä. Olen asentanut kaikki 5 tiedostoa SQLiteDBs kansioon sis. other ja en paketit siis, jotka purettu Winzipillä. Lisäksi ohjeen mukaiset vcredistit asnnettu ja uusin NET Framework onnistuneesti. Mitä vielä voisi tehdä että ISTA löytäisi nuo tiedostot SQLiteDBs kansiosta? Olen tehnyt kaiken asennusohjeen mukaan, mutta tuo ongelma ei vaan poistuKellää ajatuksia/neuvoja?
Kiitän jo etukäteen
Comment
-
-
Originally posted by AmateurDrive View PostAsensin ISTA D 4.15.16 Win 8 läppärille ja yhdistää sekä tunnistaa auton, muttei pysty skannaamaa/lukemaan yksiköitä eikä tekemään testejä. Antaa myöskin ohjelmaa käynnistäessä errorin 00046632EN, ja kun katsoo ISTAn puolelta niin Data, Global ja Language ovat tyhijnä. Olen asentanut kaikki 5 tiedostoa SQLiteDBs kansioon sis. other ja en paketit siis, jotka purettu Winzipillä. Lisäksi ohjeen mukaiset vcredistit asnnettu ja uusin NET Framework onnistuneesti. Mitä vielä voisi tehdä että ISTA löytäisi nuo tiedostot SQLiteDBs kansiosta? Olen tehnyt kaiken asennusohjeen mukaan, mutta tuo ongelma ei vaan poistuKellää ajatuksia/neuvoja?
Kiitän jo etukäteen
Comment
-
-
Originally posted by Juspa View PostSaako Ista+ tehtyä merkinnät sähköiseen huoltokirjaan?
Kopio istalla voit vaan nollata huollon.
Joitain sovelluksia on olemassa, millä saat merkinnän headunitiin itse tehtyä, mutta ne pyyhkiytyy pois, jos joku kirjoittaa oikealla tavalla huollot palvelimelta seuraavalla kerralla kun huolto tehdään.E89 Z4 sDrive 35i Flex Fuel, harraste
-
👍 1
Comment
-
-
Vastaan itse itselleni ja siltä varalta jos joku muu pohtii samaa, en saanut tuota ISTA 4.15.16 toimimaan vaikka kävin kaikki mahdolliset kohdat läpi, kävin läpi config-tiedostoja, yritin rekisteröidä manuaalisesti, mutta mikään ei toiminut. Lopputulema lienee että mulla ei yksinkertaisesti joka riittänyt läppärissä paukut pyörittää tuota tai vaihtoehtoisesti SQLiteDBs tiedostot torrentissa eivät olleet kunnollisia.
Ratkaisuksi latasin ISTAn versio 3.55 torrenttina, ja se alkoi toimia kerrasta!Ainoastaan lisenssi-teksti piti ottaa talteen aiemman asennuspaketista ja kopioida siinä vaiheessa kun ekaa kertaa käynnistää ISTAn. Juuri kokeilin autoon ja yhdistää kaikkiin yksiköihin ja löyty 5 vikakoodiakin. Ja luonnollisesti databasessa näkyvät nyt SQLiteDBs tiedostot ja niiden oikeat versiot.
Comment
-
-
Originally posted by Henripe View PostOsaisiko joku kertoa mistä saisin ladattua ista
Ton sai vanhassa Win8 läppärissäki toimimaan. Tuonne foorumille pitää vaan eka tehdä tunnukset että pääsee latamaan torrent-tiedoston.
EDIT:
Tuossa on toinen joka ei tainnut vaatia rekisteröitymistä foorumille...
Mulla alkoi tosin heittää database erroria aina käynnistäessä, mutta en tiedä olisko toiminut paremmin uudemmalla koneella ja Win10:lla?
Last edited by AmateurDrive; 15-03-2025, 19:10.
Comment
-
Comment