Huomenna sit vaihtoon tuskallisen rumat peltivanteet vieläkin rumempien pölläreitten kanssa.
vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)
Collapse
X
-
Mamman perheenkuljettimeen vaihdoin jo viikko sitten, mutta bemarin kanssa oli odoteltava, että eka liukkaat tuli. Oli se sitten melkein housujen kastelemisen paikka kun eilenillalla pääsi aiheuttamaan pahennusta maalaiskylän kaduille. kerrankin vanha jaksoi sutia kesärenkailla mustalla jäällä
Huomenna sit vaihtoon tuskallisen rumat peltivanteet vieläkin rumempien pölläreitten kanssa.
-
Ite vaihdoin tänään. Pakkohan on vielä kertoa että renkaan pulttia kiristäessä avain lipesi-> horjahdin-> löin nenän lokasuojan kaaren reunaan-> nyt on nenässä mustelma ja hävettää
Leave a comment:
-
Ite tuli tänään vaihettua hirveessä rapulassa. Kyllä mun mielestä rapulapäivät pitäs pyhittää levolle eikä tollaselle raatamiselle
Leave a comment:
-
Juu tänään tuli vaihdettua..
Aika kaameen näkönen noilla 16 tuumasilla verrattuna 20' kesävanteisiin
Leave a comment:
-
Vaimokkeen pösöön vaihdoin just äsken, kun käsky kävi.
Bemariin sit lähempänä joulua, eli kunhan tässä taas mukamas kerkiää.
Paljon parempaakin tekemistä esim. pyöriä täällä foorumilla 24/7
Leave a comment:
-
235/40/18 kitkat pyörii alla ja on jo viikko sitten vaihdettu alle ihan itte
Leave a comment:
-
Eilen tuli vaihdettua, itse tietenkin. Muuttui paremmaksi ajaakkin, kun sopivan kokoset renkaat ja vanteet. Ulkonäkö sitten eri
Leave a comment:
-
Ite vaihdan mutta eipä oo tullut vielä vaihdettua, vaikka syytä kyllä olisi kun tien pinnat melkein peilijäässä etenkin pienemmillä teillä.. mut kesäkiekot vielä toistaiseksi alla
Leave a comment:
-
vaihdan itte, mut eipä taida tänä talvena olla tarvetta vaihdella renkaita.
Leave a comment:
-
itse vaihdellaan niin kauan kun selkä taipuu eikä polvet petä
tänään olis hyvä päivä vaihtaa vaikka vesisadetta alkuviikoksi luupaakin
Leave a comment:
-
Juu,eilenhän noi tuli vaihdettua ja kokeiltua että kuinka pitää. Kyllä mun mielestä jokaisen autoilijan pitää itte pystyä renkaat vaihtamaan!! Eri asia on tietysti jossakin kerrostalon pihala jossa itse en tekisi mitään muuta kun lisäisin lasinpesunestettäOriginally posted by arska84 View PostUudet renkaat kävin ostamassa,mutta ei ole vielä alla,itse olen aina vaihtanut
Leave a comment:
-
Ulkona nyt -12°C mutta kesärenkailla mennään kun lumi puuttuu. Tosin onhan nuo Nankangit "M+S" merkinnällä varustettu.
Leave a comment:
Leave a comment: