vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Petri.Kekkonen
    replied
    Jokohan ois Oulus rengasliikkeissä pahin ruuhka ohi? Onks havaintoja?

Leave a comment:

• Betrunken
    replied
    Originally posted by JiiP View Post
    Siinä vähän vannoutuneille tee-se-itse miehille tekstiä: http://veijonesso.vuodatus.net/blog/552069

Ja ite vien liikkeeseen syystä, että ei ole kuin yhdet vanteet.
    Ei hemmetti

Perjantaista asti on ollut kiirettä rengas hommien kanssa duunissa ja vielä pelätään sitä pahinta aikaa kun lumi tulee tänne eteläänkin

Leave a comment:

• August
    replied
    Sunnuntaina vaihdoin talvirenkaat ja samalla tuli siivottua auto ulkopuolelta kunnolla. Tuli tehtyä samalla kaverin volvoon sama operaatio.

Ja huomas taas kuinka kiva noita on tehdä kylmemmilläkin keleillä, kun pitkästä aikaa on kunnon talli käytössä.

Leave a comment:

• Carbonfiber
    replied
    Taakse laitoin jo, mutta inspiraatio loppu kesken, kun takajarrusta oli tullu nesteet pihalle. No katellaan jos huomenna perhtyis jarruihin ja vaihtais etusetki. Niin ja kyseessä talvimiina.

Leave a comment:

• Rudenorth
    replied
    Viime perjantaina ja ite vaihdoin.

Leave a comment:

• Muppe
    replied
    Hetki sitten tuli käytyä Vianorilla viimeset kolme laitattamasssa alle Loistava paikka

Leave a comment:

• Jusva
    replied
    Tänään tuli haettua liikkeestä uudet kitkat alle.

Leave a comment:

• NmK86
    replied
    Alla jo. Tosin nastoja aikalailla nolla... Yrittää pärjätä nuilla siihen saakka et tulee palautukset..

Leave a comment:

• JiiP
    replied
    Siinä vähän vannoutuneille tee-se-itse miehille tekstiä: http://veijonesso.vuodatus.net/blog/552069

Ja ite vien liikkeeseen syystä, että ei ole kuin yhdet vanteet.

Leave a comment:

• ruikki
    replied
    no tänää tuli toiseen vaihettua ku joutu heräämään 3 minuuttia aikasemmin töihin ku piti työntää auto liikkeelle ja kiihytyksetki kesti.
    toisessa ollu jo muutaman viikon kitkat alla.
    itehhän nuo on köyhän pitäny aina vaihtaa ja monesti vielä muillekki...

Leave a comment:

• Jylppy--
    replied
    Kyllähän ne tuli tänään alle heitettyä

Leave a comment:

• Laku
    replied
    En ajatellut vielä pariin viikkoon vaihtaa .

Leave a comment:

• Betrunken
    replied
    Olen aina vaihtanut itse, parkkipaikalla tai jossain korjaamolla.
    05 lokakuusta alkaen vaihtanut talvirenkaat ajoissa alle....

Kyseinen tapaus oli suht "pelottava"..... työharjoitteluun menossa puolikuusi aamulla ja pari astetta pakkasta. Lahden motarilta pois liittymiskaistalta ja sitten en huomanut mustaa jäätää ja vaikka ei vauhtia ollutkaan paljoa niin ei jarrutus paljoa auttanut. Keskelle risteystä auto valui jarrut lukossa ja mitä siinä panikiissa edes tajusi tekevänsä... Jos kohtalo olisi ollut huonompi niin oikealta tai vasemalta olisi joku kuorma-auto tullut ja kylkeen. Tuosta "viisastuneena" vaihdan talvikummit hyvissä ajoin alle ja vaihdan ne pois kun on pakko.

Ikävä kyllä varmaan tänäkin vuonna uutisissa on "talvi yllätti autoilijiat taas jälleen"

Leave a comment:

• Muppe
    replied
    Originally posted by Moppe77 View Post
    Näyttäs pikku hiljaa olevan aika Onneks on valmiiks edessä talvikummit
    Vitut, huomenna alan liikkeeseen

Leave a comment:

• KJ
    replied
    Huomenna tulee kitkat alle. Vaihdon hoitaa Tikkurilan Rengas, koska toi slobo-mersu on firman auto.

Cabrioon mä vaihdan ihan omakätösesti renkaat, tosin talven ajaksi siihen ei vaihdetakaan talvirenkaita vaan kaljut kesärenkaat ruosteisilla peltivanteilla... seisontarenkaiksi! Cabrio lähtee talviunille varmaan ens viikon alusta.

Leave a comment:

Working...
X