vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muppe
    replied
    Originally posted by Moppe77 View Post
    Itse vaihdan kun on sen aika.
    Näyttäs pikku hiljaa olevan aika Onneks on valmiiks edessä talvikummit

Leave a comment:

• arska84
    replied
    Vaihdan joo kun vaan menis tää kuume ohi.. Himottais jo mennä tonne luisuttelemaan ku tota luntakin on tullu

Leave a comment:

• Arnolds
    replied
    Originally posted by bimmerrlz View Post
    ja sinä maksat?
    Joo kunhan saan ensimmäisen eläkkeen niin sitten.

Leave a comment:

• bimmerrlz
    replied
    Originally posted by 540iAV8 View Post
    Hehe tilaa taxi
    ja sinä maksat?

Leave a comment:

• Kimmo_M
    replied
    joo itse vaihdan.. mutta ku on nyt semmonen ongelma että kajaanissa kohta 10senttiä lunta ja lisää tuloo aika vauhdilla..tielläkin jo ihan vitusti.. jaja pitäs 100km lähtee ajeleen että kottiin pääsis pääsiskö:think
    Mulla on sama ongelma Tosin töitä 23 asti. Pitää ootella aamua jos sitten uskaltais.

Leave a comment:

• Arnolds
    replied
    joo itse vaihdan.. mutta ku on nyt semmonen ongelma että kajaanissa kohta 10senttiä lunta ja lisää tuloo aika vauhdilla..tielläkin jo ihan vitusti.. jaja pitäs 100km lähtee ajeleen että kottiin pääsis pääsiskö:think
    Hehe tilaa taxi

Leave a comment:

• bimmerrlz
    replied

Leave a comment:

• Muppe
    replied
    Itse vaihdan kun on sen aika.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Itse olen yleensä vaihtanut, vaihtaisin jo viikonloppuna mutta jalka on paskana niin kahtoo nyt sit pitääkö pyydellä apuja vai ootanko vielä kunnes itse kärsin tehdä työt. Niin ja on se emon autokin vielä rengastyötä oottelemassa.

Leave a comment:

• illu^^
    replied
    Tulihan nuo eilen toiseen pommiin ruuvattua alle, rotta luukki mattamustilla peltivanteilla. Toiseen pommiin jos jaksaisi tässä illasta vielä vaihtaa.

Miettii sitä että ihmiset jättää viime tinkaan ja selittää ettei nastat kulu turhaan, mutta miettikääpä miten suuri osa ajoista keskitalvellakin ajetaan paljaalla asfaltilla, eikä kukaan silloin samallalailla valittele nastojen kulumista. Hassu juttu.

Leave a comment:

• riesa
    replied
    Ite vaihdan, kaverilla on autokorjaamo. Ei muutaku illalla oma rotisko sisään ja nosturilla ylös. Pulttipyssyllä vaihto käy vielä sukkelasti.

Leave a comment:

• IIIolut
    replied
    Talvirenkaat alla. Vaihdatin, koska ei ole tunkkia tullut hommattua.

Leave a comment:

• Hagle
    replied
    Toissapäivänä ite vaihdoin. Paljonhan ne peltivanteet ja kapeat kumit autoa rumensi, mutta menkööt. Eipä kesävanteitakaan jaksa muutoskatsastaa..eli eilisen kasastuksen takia vaihdoin.

Leave a comment:

• Rocla
    replied
    Just nakkasin alle.

Mielenkiintoista, tällä tontilla on purettu yli 20 BMW henkilöautoa ja noissa kesänakeissa oli omat erikoispulttinsa, niin PRKL ei löydy muka kahtakymmentä pyöränpulttia talosta.

Meleko onnetonta, nyt on talvikkaat kolmella kiinni

Leave a comment:

• Peltsii
    replied
    On alla kitkat ollu jo pari viikkoo, ja ite pyöräytin vanteille ja alle

Leave a comment:

Working...
X