vaihdatko itse talvirenkaasi ja onko jo alla? :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• ^^henu
    replied
    Vielä ei oo alla, kovasti kyllä sais vaihtaa ko täälä on jo tiet ihan jäässä ainaki aamusta ja iltapäivästä. Pitäis vaan saaha aikaseks käyä hakemasa kotopuolesta 8 renkaat Pitää käyä vaihtamasa rengasliikkeesä vanahoista kesärenkaista talavirenkaisiin vanteet..

Leave a comment:

• Tojopa
    replied
    Kakkosautoon tuli nakattua viime viikolla nastat alle siltä varalta, että jos joku aamu on tiet jäässä, niin ainakin toisella autolla uskaltaa päästää vaimon työmatkalle. Ykkösnyrkkiin vaihtuu nastat alle jahka kelit sitä oikeasti vaatii. Ja aina tietty vaihdan ite.

Leave a comment:

• tuumas
    replied
    No on vaihdettu jo aikaa sitten, täällä ei paljon kesänakeilla juhlittais...

Leave a comment:

• ChilileipÄ
    replied
    itse vaihdan paitsi jos satun ostaa renkaat just ni siinä ne samalla liikkeessä menee!! ja ei ole vielä alla talvigummeja ku ei niitä nastoja viitti pilata!

Leave a comment:

• jumbo
    replied
    Kaikki aina moittii volkkarin tunkkia ja laittaa sen syyks renkaiden vaihdon, ptäs melkein kokeilla joksus:think

Leave a comment:

• Tomppa80
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Ei edelleenkään ole rahasta kiinni.

Mielestäni vain laiskat ja kädettömät vaihdattavat renkaansa liikkeessä.
    MIES ei niin tee!
    Kyseessä on periaate- ja kunnia-asia.
    Ei edelleenkään ole käsistä kiinni, vaan siitä että töissä saa värkätä paskojen ja kaikkien muidenkin kanssa tarpeeksi. Ja olen saanut karvaasti kokea mihin volkkarin tunkista on....

Leave a comment:

• Zippaaja
    replied
    Mikä ihmeen kysymys tämä nyt on? Tietenkin vaihdan itse

Ja vaihdan sitten kun tolpat alkaa lähestymään kylkeä

Leave a comment:

• hannakata
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    MIES ei niin tee!
    Täysin samaa mieltä Lakun kans. Ja vaihdan itse myöskin, tosin vielä ei ole renkaita mitä alle laittaa

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Ei edelleenkään ole rahasta kiinni.

MIES ei niin tee!

Leave a comment:

• Blindi
    replied
    Ite vaihdan, mutta en tiedä koska. Aamulla oli jo tiet semijäässä eli katsellaan nyt...

Leave a comment:

• A^A
    replied
    Tuli laitettua viime vkloppuna alle

Leave a comment:

• takatalvi
    replied
    Ihte vaihan, ja tulevana viikonloppuna laitetaan alle.

Leave a comment:

• Tomppa80
    replied
    Luulen että käyn vaihattamassa. Olikos se nyt 15-20€ joten en ala vaihtaan itse

Leave a comment:

• Pekkiz
    replied
    Vaihdoin sitten viistoistatuumaset pellit kitkoilla alle. Pientä kihinää kuuluu nurkista kun satula hinkkaa vanteeseen.. On muuten todella POMMIlook E46..

Leave a comment:

• mikkis
    replied
    itsehän nuo tulee vaihdettua sitten kun tarve on,tänä aamuna alko olla jo vähän liukasta täällä eteläsuomessakin en kuitenkaan vielä näe tarvetta vaihtaa.

Leave a comment:

Working...
X