No enkä myy. Miten vanhat papat ja mammat sillä sitten pystyy ajaan? On mulla noita pari ollu joskus pellolla, eikä mitää ongelmaa liikkumisessa sen enempää kun lukottomalla e30:llä. Toi automaatti vaan on vähä uutta mulle...
Paljo paremmin 240 pääsee esim. mitä E30. E30 toki kivempi leikkiä ku pienempi, mut 240 taas toisaalta niin paljo rauhallisempi. Kummassakin plussansa
Hieman vituttaa ostin talvipiiskaksi 325 E36:n no joo ei niin mun juttu löysin kriteerien täyttävän e30:n sain e36:n kaupaksi muutamassa päivässä, mutta eipä ollut e30:iä enään.. Nyt siis vailla talviautoa tai autoa ylipäätään..
En tajua ihmisiä, jotka ajelee kesällä viimeisen päälle siisteillä autoilla ja talven kituuttaa jollain tonnin pommilla. Kyllä ainakin itse tahdon nauttia ajamisesta, auton ulkonäöstä ja sen ominaisuuksista ihan samalla tavalla myös talvella.
perustelen:
en ikinä, oikeasti IKINÄ, ole omistanut yhtään bemaria, joka ois talvella lämmin.
talvella auto kärsii kolhuja, pakkasta, jäärapojen rapsuttelua, karhealla lumiharjalla harjaamista, paskoilla koloisilla teillä ajamista, kylmäkäynnistyksiä jos roikkapaikkaa ei ole lähellä.
sitten kun ekaa kertaa istun -30c pakkasella lämpimässä bemarissa niin lupaan harkita, että talviautoksi hommaan bemarin.
viime talvena vielä sitkeästi cabriolla ajoin pakkasellakin. tyttökaverille mennessä 25c pakkasilla auto alkoi puskemaan haaleaa ilmaa jo 10km päässä kotoa!
ja kellä saatana on varaa ja huumoria ostaa 1000e auto talveksi!
itse ostin corollani T3:lta 300 (kolme sataa) eurolla!
on roikat, talavirenkaat, pelit ja pölyt! ja lämpeää nopeasti eikä tarvi sitten niinku yhtään sääliä. ja tulee sitä lämmintä ilmaakin hyttiin.
että ville, siinä sulle pari tosiasiaa
BMW E92 325i SPACEGRAU METALLIC 2007 -since 2014 BMW CRUISE BIKE 2017 TREKPOWERFLY 4 2021 @kukisenjussi instagram
Kyllä mun seiska oli aamulla suorastaan kuuma. Kunhan muisti suihkuun mennessä painaa kaukosäätimen nappia.
Lämpimiä mun kaikki bemut ovat olleet, en käsitä tuota ylläolevaa kommenttia.
Kylläpä oli tuo oma e36 kylmä ajella viime talvi, eikä tuttavapiirin bemarit juuri sen paremmin lämmenneet myöskään.. Eri makea tuo nykyinen talvipirssi king cab kun puhaltaa ja muutaman sadan metrin jälkeen lämmintä
Kaikki E34 ja E36 jotka olen omistanut, ovat olleet ihan yhtä lämpöisiä kotteroita kuin muutkin autot Oliskohan niissä jotain vikaa jos ei lämpene ?
Eipä toi M60 lämmennyt siniseltä ylös kun sen pari vuotta sitten joulukuussa hain, syynä 5c liian kylmä termostaatti. Termostaatti vaihtoon ja johan alkoi lämpöä puskemaan, lämpömittarin neula pysyy viisarin verran yli puolivälin kesät talvet ja kabiiniin tulee tarvittaessa polttavan kuumaa ilmaa
On tässä tähän mennessä kaikki kesä ja talvi autot lämmintä puhaltaneet, joskus ollut ongelmaa mutta se on vaan yleensä ollut korjattavissa. Ja sitten taas on ollut lämmintä. Niin ja nyt puhun BMW merkkisistä. On toki muitakin ollut.
En ole yhtään autoa muistaakseni vielä voinut sanoa kylmäksi.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
On tässä tähän mennessä kaikki kesä ja talvi autot lämmintä puhaltaneet, joskus ollut ongelmaa mutta se on vaan yleensä ollut korjattavissa. Ja sitten taas on ollut lämmintä. Niin ja nyt puhun BMW merkkisistä. On toki muitakin ollut.
En ole yhtään autoa muistaakseni vielä voinut sanoa kylmäksi.
Mulla olisi myytävänä kupla. Pääsisit kokemaan tuonkin asian.
E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.
Mulla olisi myytävänä kupla. Pääsisit kokemaan tuonkin asian.
Ei ole tarvetta. Sen tosiaan olen kuullutkin että kupla ei ois se lämpimin.
Ajelen mieluummin lämpimällä autolla.
Edit: Tais olla niin kyllä että -73 Toyota Carina oli taannoin sen verta vilponen ajella työmatkaa ja kun vei enemmän kaikkia muita nesteitä kuin bensaa niin tulin siihen tulokseen että nyt pitää ostaa joku auto. Ostin sitten ensimmäisen BMW:n.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Kuten kirjoitin, en keksi hinta - laatusuhteessa parempaa kuin A - Omega.
2l ikiliikkuja padalla tuli tuollainen -91 haettua. EI onneksi sähköhilppeitä juuri mitään niin on mahdollista että tuurilla toimii.
Takapyörän laakeri ääntää ja bensamittari ei toimi. Hitsattu viime leimalle ja pintapelleiltään harvinaisen siisti. Kesäkumit kankailla, talvirenkaat uudet. LA jos laakerin vaihtaa, niin kai sillä sit taas jolkottaa.. Ja öljyt kanssa samalla vaihtaa.. Bensamittari todennäköisesti johtovika tai joku kosketushärö. 10l kannu aina mukaan niin ei hätää. Tuohan menee tuollaisella koneella hajuilla.
...lämpömittarin neula pysyy viisarin verran yli puolivälin kesät talvet ja kabiiniin tulee tarvittaessa polttavan kuumaa ilmaa
Eli se siis on ihan normaalia että on viisarin verran puolenvälin yli? Kun olen tuota joskus ääneen miettinyt ja sellaistakin "varmaa tietoa" olen kuullut sanottavan että pitäisi olla tasan keskellä. Tulipahan tämäkin selväksi
Noh tästä bemarien lämpeämisistä. e30, e34 ja e36 ovat kaikki olleet lämpimiä kovillakin pakkasilla. E34 rupes sohlaa vasta keväällä kun ilmat lämpeni. Puhalsi helposti liian kuumaa.
Ja tuo nykyine talvirassi volvo 240 tuntuu olevan myös lämmin ja muutkin ovat sitä kehuneet. Perseenlämmittimetkin löytyy. Muuta herkkua ei juurikaan ole
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Comment