Originally posted by Wiking
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Parkcom Kusee silmään.
Collapse
X
-
Lisää vettä myllyyn:
http://www.iltalehti.fi/autot/2010091512338910_au.shtml"Position One, Position One"
Punainen miesten voimisteluauto
BMW 328i Coupe -97 | ex. BMW 328i Cab -95 | ex. BMW 320i -03 | ex. BMW 325i Coupe -93 | ex. BMW 316 -88 mit M40B18
Comment
-
-
Tässä erittäin vanhaa tietoa mutta tälläkertaa lehden julkaisemana:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/1015...le-iso-ongelma
..yrittivät maksattaa/karhuta -06 mun mielestä aiheetonta YKSITYISOIKEUDELLISTA pysäköintivirhemaksua.. Reklamoin kun "en tiennyt kuskia", pysähtyi tähän pointtiin. Nyt kun keväällä saivat jonkun ennakkopäätöksen kaverista joka tunnusti kuljettaneensa autoa, periminen alkoi uudestaan. Taas sama reklamaatio -> "Kuskista ei tietoa" -> kuponkien lähettely loppui. Kai tuosta tulee taas muuteman vuoden päästä muistutus että velka on olemassa. Saavat sitten aloittaa perinnän kun tulee uusia ennakkotapauksia Johan tässä on kohta saatu neljällä kympillä postia että kai tuon seuraavalla kierroksella vois maksaa
Eka kiekalla pari muistutusta -> uhkaus perintäfirmalla -> tein reklamaation -> ei vastausta -> perintätoimisto alkoi pommittaa -> perintätoimistonkin annoin lähettää muistutuksia niin kauan että uhkasivat oikeudella, luottotietojen menetyksellä jne.. -> kerroin että olin reklamoinut aikaa sitten parkkifirmaa -> homma loppui. Nyt keväällä sama show. Yhteensä 14 kirjettä mun kahta vastaan. Kiva kirjekertsi
Edit: Aaa.. Iltalehtikin uutisoi aiheesta.
Comment
-
-
Tässä meidän talossa huomattiin kun reklamaatioita kirjoitettiin, niin on aivan sama kirjoittaako siihen reklamaatioon asiallista kaiken kumoavaa "en tiedä kuljettajaa" yms. tekstiä vai oman elämän tarinansa tai piirtelee kirkkoveneitä, aina tulee samanlainen lappu vastaukseksi.. Ja jos ei maksa muutaman huomautuksen jälkeen niin alkaa Svea perintä muistamaan kirjeillä..:think
Ja nyt ovat keksineet sen että kun tuossa sepeli pihalla ei ruutuja ole piirretty, on vaan lämpötolpat, niin vieraispaikat joita ei ole erikseen kyltillä merkitty ovat "pysäköinti merkitsemättömälle alueelle" lappuun oikeuttavia paikkoja a'la 40e/kerta.
Comment
-
-
Mikä hauskinta niin mulle ei oo koskaan tullut parkcomilta minkäänlaista vastinetta reklamaatioon. Ilmeisesti eivät ole ilmoitelleet mitään perintäänkään koska sieltäkin tuli solkenaan lappuja. Perintä tosin loppui molemmilla kerroilla kun skannasin ja lähetin sähköpostilla perinnän käsittelijälle Parkcomille lähettämäni reklamaation. Tuo uutisissa mainittu "herran pelko" ilmeisesti riittää parkcomille ja epäilen ettei siellä oikeasti käsitellä millään tavalla reklamaatioita. Kokeilevat vaan joka suunnasta josko joku löysäisi kukkaronnyörejä
Luultavasti itse en olisi löysännyt siinäkään tapauksessa vaikka olisin kokenut tehneeni jonkun virheen pysäköinnissä. Lasken nämä parkkipuljut samaan kastiin verkostopaskan ja nigerialaiskirjeiden kanssa niin kauan ennenkuin hommaa aletaan valvoa joltakin viralliselta taholta.
Comment
-
-
Originally posted by Vanquish View PostMaksuilllahan ei ollut ylärajaa olemassa: tästä esimerkkinä arabiassa tänään huomasin 50e kyltit. Enemmän kuin kunnallinen ottaa! (40e tuolla alueella).
Ne laittaa sen pienen kylttinsä sisääntulon kohdalle, ja sakoksi vaikka 200€
Mä taidan perustaa firmanF31 335dx m-sport
Ex F10 535d m-sport
Ex E30 325i
Ex E36 325td
Ex E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by [pmp] View PostEi ylärajaa? Tollahan tienaisi hävyttömät rahat. Esim kauppakeskus jumbon parkkihalli, väitän että 90% jättää siellä parkkikiekon laittamatta, itse en myöskään ole siellä ikinä kiekkoa käyttänyt, enkä ole saanut sakkoja.
Ne laittaa sen pienen kylttinsä sisääntulon kohdalle, ja sakoksi vaikka 200€
Mä taidan perustaa firman
Comment
-
-
Originally posted by Ramzez View PostEnnen kuin innostutte liikaa, niin tuohon on olemassa kyllä pykälä, joka melko varmasti estäisi moiset 200€ sakot. En nyt äkkiseltään löytänyt lakipykälää tähän liittyen, mutta ainakin julkisen pysäköinninvalvonnan "kohtuullinen" sakko on 40€ paikkeilla. Sitä voidaan luonnollisesti nostaa, mutta rajansa kaikella. Jos siis yksityiset firmat alkaisivat pyytää 200-1000€ valvontamaksuja, voisit haastaa firman oikeuteen ja voittaisit varmasti, koska moiset maksut eivät ole missään nimessä kohtuullisia.
Samoja maksuja voi periä myös kauppakeskuksessa varastamisesta, roskaamisesta, juopottelusta...
Comment
-
-
Originally posted by peltone View PostKysytääs täältä nyt. Eli joku vanhempi ihminen lapsen käsialalle oli kirjottanu lapun tuulilasii.
Onko nyt niin että noilla on oikeus kaikkeen, ja mun parkkimaksu on oikeesti maksettava?BMW E90 330dA 2007
BMW F30 330e 2017
Ex list. e36 318is, e36 325iA, e34 540iA,
e36 325i, e36 318ti, e36 328i, e36 328i, e87 120d, e70 3.0d, F21 125da
Comment
-
Comment