Eipä ole koskaan mitään sattunut, vaikka muutamia läheltä piti -tilanteita on ollut. Ja nämäkin siitä syystä, että olen tehnyt muka jotain tärkeämpää kuin katsonut eteeni.
Aikoina, jolloin ajelin vielä peltoautoilla, oli minulle kaikista tärkeintä, että auto oli siisti ja hyvässä kunnossa. Edes sadekelillä ei voinut ajaa.
Tästä syystä en myöskään koskaan testannut rajojani ajamalla kahva edellä tai muutenkaan hölmöilemällä.
Osa edellä mainitusta luonteesta on siirtynyt tähän päivään asti ja minulla ei ole esimerkiksi täyskaskoa seiskassa, ainoastaan osakasko. Minulla on ollut aina se periaate, että jos tiellä ei pysytä, niin omapa on mokani ja siitä maksan. Eipä sillä, olen 21 v. ja en polta kumia, driftaile, aja radalla tai muutenkaan testaa rajojani liikenteessä. Kortin olen toki onnistunut kertaalleen menettämään ylinopeuden takia.
Pari tilannetta on kuitenkin ollut, missä olen joko säätänyt radiota tai pelleillyt auton leluilla, enkä ole heti huomannut edellä ajaneen hidastavan. Ei mitään lukkojarrutuksia ole täytynyt suorittaa, mutta ne ovat takuulla muistuttaneet siitä, että eteen tulisi katsoa aina ajaessa, eikä turhia säädellä.
Ainoat vauriot, mitä autoni ovat kokeneet ovat tietenkin parkkipaikkalommot autojen ovista ja kerran yksi mummo peruutti parkkipaikalla Corsallaan silloisen Opelini keulaan. Olin onneksi tulossa jo autolleni, joten näin mitä tapahtui, mutta onneksi vaihtoon meni vain etukilpi, johtuen siitä, ettei siitä saanut mitään selvää, koska Corsan kylki oli numerot melko tehokkaasti hieronut pois.

Aikoina, jolloin ajelin vielä peltoautoilla, oli minulle kaikista tärkeintä, että auto oli siisti ja hyvässä kunnossa. Edes sadekelillä ei voinut ajaa.

Osa edellä mainitusta luonteesta on siirtynyt tähän päivään asti ja minulla ei ole esimerkiksi täyskaskoa seiskassa, ainoastaan osakasko. Minulla on ollut aina se periaate, että jos tiellä ei pysytä, niin omapa on mokani ja siitä maksan. Eipä sillä, olen 21 v. ja en polta kumia, driftaile, aja radalla tai muutenkaan testaa rajojani liikenteessä. Kortin olen toki onnistunut kertaalleen menettämään ylinopeuden takia.

Pari tilannetta on kuitenkin ollut, missä olen joko säätänyt radiota tai pelleillyt auton leluilla, enkä ole heti huomannut edellä ajaneen hidastavan. Ei mitään lukkojarrutuksia ole täytynyt suorittaa, mutta ne ovat takuulla muistuttaneet siitä, että eteen tulisi katsoa aina ajaessa, eikä turhia säädellä.
Ainoat vauriot, mitä autoni ovat kokeneet ovat tietenkin parkkipaikkalommot autojen ovista ja kerran yksi mummo peruutti parkkipaikalla Corsallaan silloisen Opelini keulaan. Olin onneksi tulossa jo autolleni, joten näin mitä tapahtui, mutta onneksi vaihtoon meni vain etukilpi, johtuen siitä, ettei siitä saanut mitään selvää, koska Corsan kylki oli numerot melko tehokkaasti hieronut pois.
Comment